Q-dance en Xtc

nutsss

Wijs gebruiker
Lijkt me goed. Een onafhankelijke test. Pillreports is ook niet alles.
ook interessant om te vergelijken met pillreports.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Het is toch verboden om het mee te nemen enzo?
Waarom gaat Q-dance dan pillen testen?

Psilo

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:

Officieel is Q-dance tegen druggebruik op feesten.
Officieus is Q-dance voor druggebruik op feesten.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Psilo zei:
Play_bunny zei:

Officieel is Q-dance tegen druggebruik op feesten.
Officieus is Q-dance voor druggebruik op feesten.

Nu snap ik er helemaal niets meer van :confused:
Waarom zijn ze er onofficieel voor dan?

caatje

Badass junkie
Play_bunny zei:
Nu snap ik er helemaal niets meer van :confused:
Waarom zijn ze er onofficieel voor dan?

Zoals de meeste feesten, ze zien de menigte graag helemaal los gaan. Als ze echt zouden willen dat er geen drugs binnen kwam dan zouden ze wel wat strenger controleren. En met strenger bedoel ik, volwaardige drugshonden inzetten, beter fouilleren, de trucs van t smokkel kennen en grondig nazoeken. Ze willen natuurlijk wel graag HET rete gaafste feest van t jaar zijn dat zich helemaal uitverkoopt.

zommes

Badass junkie
Q-Dance bepaalt toch niet wat wel en niet mag?

Als het aan hun had gelegen kon je daar pillen kopen. Scheelt ehbo-ers en levert extra centen op..

Ik vind het wel een goed idee van ze.

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Ik wou zeggen, alsof Q-Dance het erg vind dat er drugs word gebruikt op feesten. En een xtc-test (die me op deze manier redelijk betrouwbaar lijkt) is alleen maar een goed idee, indirect scheelt dit dan ook weer ehbo'ers.. :wink:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als er geen drugs op feesten gebruikt mocht worden,en daar ook op gecontroleerd word voor de volle 100%,dat er dat misschien 20% ernaartoe gaat,van wat er normaal naartoe gaat.

Qocaïne

Badass junkie
Q zou juist wél willen dat er wordt gebruikt op een feest.
Als Q écht een verbod op drugs wilt, zou iedereen veel beter gefouilleerd worden.. bijvoorbeeld met drugshonden.

Wanneer mensen geen gebruikershoeveelheid meer mee naar binnen mogen nemen zal iedereen alles al innemen vóórdat ze binnenkomen.

Gevolg.. véél inname om er zeker van te zijn dat ze ook aan het eind van de avond kunnen genieten.

Gevolg.. opgefokte mensen in de rij... te hoge dosissen... klote sfeer.

Drugs en Feesten horen nou eenmaal bij elkaar. Zonder drugs zouden organisaties als Q veel minder omzet draaien.

En Playbunny.. er is niets tegenstrijdigs aan... Q weet dat er wordt gebruikt.. en wil dit natuurlijk verantwoord en veilig. Q heeft niks aan slechte publiciteit.. "13 zwaargewonden door drogerende middelen."

Ik vind goed dat Q het doet! punt. :grin:

Marklar

Belezen gebruiker
Aanpassing Dark Side

De rubriek Dark Side is tijdelijk veranderd. Dat heeft te maken met het nieuwe zero tolerance beleid van politie en justitie. Op steeds meer evenementen wordt nu zeer hard opgetreden tegen drugsgebruik en drugsbezit, ook bij kleine hoeveelheden. Als evenementenorganisatie willen wij geen olie op dit vuur gooien: we willen dat onze bezoekers zich vrij kunnen voelen op onze feesten, zonder de constante dreiging van een plotselinge politie-inval.
Vandaar dat we het even zonder de consumenten-pillentest doen op onze site. Dat is vooral bedoeld als gebaar van goede wil: we willen niet dat het klimaat verder verslechtert doordat politie en justitie zich mogelijk ergeren aan onze vorm van drugsvoorlichting. We staan nog steeds vierkant achter alle informatie die we op onze site geven, maar we willen onze bezoekers óók alle vrijheid gunnen die hen toekomt.

:rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Kvind die testcentra wel chill in nederland, die geve tensminste toe dat er drugs wordt gebruikt op feestjes, en ze laten zien dat ze er nog mee inzitten ook :wink:
kan je van onze regering niet bepaald zeggen :tongueout:
jullie zen echt chanseurekes ze hollanders echt waar, me al die shopkes ook :)

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
over pillen gesproken: iemand toevallig ervaring met kleine lichtblauwe/witte pillen met een puma logo erop ? (weet dat opdruk en kleur niet altijd wat zeggen maarja :P)

zijn voor MOH :grin:

Bovenaan