Pyrazolam in drugtest

Gewjasper

Experimenterende gebruiker
Beter rijd je gewoon niet met drugs of benzo's in je systeem. Of je jezelf om een boom wil vouwen moet je opzich zelf weten wat mij betreft, maar je bent ook verantwoordelijk voor de veiligheid van andere weggebruikers.
Mijn vraag is als ik dit af en toe gebruik en ik krijg een bloedtest bij het cbr is deze dan positief op benzos?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mijn vraag is als ik dit af en toe gebruik en ik krijg een bloedtest bij het cbr is deze dan positief op benzos?
Ligt eraan wat af en toe is.. Het duurt 3,5 dag (85 uur) voordat pyrazolam uit je bloed is. Als je bloed in de tussentijd getest wordt, dan kan je positief testen. Urinecontroles kunnen nog iets langer positief uitslaan. Bij het bloedonderzoek worden benzodiazepinen getest, en het is waarschijnlijk dat ook rc-benzo's daarbij worden aangetroffen als ze in je bloed zitten.

Daarnaast wordt er gekeken naar leverwaarden. Het kan zijn dat die verhoogd zijn (omdat je regelmatig middelen gebruikt). De bloedtest wordt in combinatie met een vragenvuur van een psychiater gebruikt om je rijvaardigheid te beoordelen. Het CBR kan zulke gegevens gebruiken om je te beschuldigen van regelmatig drugsmisbruik.

Gewjasper

Ligt eraan wat af en toe is.. Het duurt 3,5 dag (85 uur) voordat pyrazolam uit je bloed is. Als je bloed in de tussentijd getest wordt, dan kan je positief testen. Urinecontroles kunnen nog iets langer positief uitslaan. Bij het bloedonderzoek worden benzodiazepinen getest, en het is waarschijnlijk dat ook rc-benzo's daarbij worden aangetroffen als ze in je bloed zitten.

Daarnaast wordt er gekeken naar leverwaarden. Het kan zijn dat die verhoogd zijn (omdat je regelmatig middelen gebruikt). De bloedtest wordt in combinatie met een vragenvuur van een psychiater gebruikt om je rijvaardigheid te beoordelen. Het CBR kan zulke gegevens gebruiken om je te beschuldigen van regelmatig drugsmisbruik.
Bedankt maat. Dat word de komende maanden dus lekker nuchter😁😁

Gewjasper

Er wordt niet specifiek op 3-MMC getest, maar soms kan gebruik van 3-MMC wel leiden tot een vals-positieve testuitslag op amfetami
Hoelang adviseer je geen 3mmc meer te gebruiken voor een bloedtest. Ik gebruik het soms in het weekend. Meestal niet langer dan 12 uur

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoelang adviseer je geen 3mmc meer te gebruiken voor een bloedtest. Ik gebruik het soms in het weekend. Meestal niet langer dan 12 uur
Dat is moeilijk te zeggen omdat veel onderzoek naar de afbraak van 3-MMC ontbreekt. Maar als je minimaal 3 dagen aanhoudt dan zou ik gokken dat je wel safe zit.

Gewjasper

Dat is moeilijk te zeggen omdat veel onderzoek naar de afbraak van 3-MMC ontbreekt. Maar als je minimaal 3 dagen aanhoudt dan zou ik gokken dat je wel safe zit.
Dan moet het goedkomen haha blowen doe ik 3 maanden van te stoppen
Drinken mag gwn nog gelukkig als het niet teveel is en vorige testen ze daar ni eens op

3mmc stop ik sws een maand vantevoren

Kordie

DF-koning
Urinecontroles kunnen nog iets langer positief uitslaan. Bij het bloedonderzoek worden benzodiazepinen getest, en het is waarschijnlijk dat ook rc-benzo's daarbij worden aangetroffen als ze in je bloed zitten.

Daarnaast wordt er gekeken naar leverwaarden. Het kan zijn dat die verhoogd zijn (omdat je regelmatig middelen gebruikt).

@Neo-Shulginist, weer een duidelijk antwoord voor TS.

Zover mijn kennis reikt wordt pyrazolam onveranderd uitgescheiden via de urine. En gaat het dus niet langs de lever.
Dus als TS op de leverwaardes wordt getest zal deze RC denk ik niet zichtbaar zijn?
Maar waarschijnlijk wel nog enige tijd in zijn urine en bloed.

EDIT: excuus, zie net dat dit bericht een jaar oud is

Kordie

DF-koning
Ik moest bij de ggz in een potje pissen een keer, 2 dagen er voor pyrazolam gehad. En dat zagen ze

Dat was denk ik een urinetest gericht op drugs?

Dat zijn zover mijn kennis is andere testen dan de standaard urinetest voor regulier onderzoek

Hoe zien ze het dan in je lever? Als het afgebroken word de ggt waarden? Net als bij alcohol?

Kan @Neo-Shulginist / iemand met chemie kennis je beter uitleggen.

Hier wat basic info:

Kordie

DF-koning
Ik moest bij de ggz in een potje pissen een keer, 2 dagen er voor pyrazolam gehad. En dat zagen ze

Dan heb je een gerichte test gehad zoals bv
LC-MS. Daarin kunnen ze gericht zoeken naar pyrazolam. Standaard testen halen ze het niet uit. Maargoed in de verslavingszorg zit je niet voor niks en zullen ze wel gericht zoeken

Bovenaan