purple haze...

Freaky high

Bewuste gebruiker
kan iemand mij wat meer vertellen over purple haze? wat zijn de effecten ervan en zijn die sterker dan Wiet? smaakt het anders dan Wiet? alle info is welkom en liefst zo veel mogelijk :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
purple haze IS weed
is gewoon een marihuana plant maar idpv normale groene toppen(weed) krijgen den toppen(weed) een paarse schijn of zijn letterlijk paars
ik persoonlijk vind het niet zo een bijzonder weedje marja ieder z'n mening

Haze

Bewuste gebruiker
Purple haze is volgens mij een foutje van de natuur, ik denk dat een kweker per ongeluk een lavendel plant naast een haze plant had staan ofzo en dat die hebben gekruisd ofzo.

Het is anyway wel goeie wiet :stoned:

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm het is niet echt een fout, want zoals ik al zei zijn er wel meerdere paarse soorten, ook sommige blauw-achtige..
het is gewoon een andere kleur bloem, dat s bij de meeste planten wel zo :P

Haze

Bewuste gebruiker
BombSki zei:
hmm het is niet echt een fout, want zoals ik al zei zijn er wel meerdere paarse soorten, ook sommige blauw-achtige..
het is gewoon een andere kleur bloem, dat s bij de meeste planten wel zo :P

Hmm ik kweet niet, blijf toch bij mijn kleine "theorie

Mac...

Badass junkie
Denk als het niet van nature zou bestaan degene die paarse wiet heeft keihard wordt uitgelachen. Je koopt toch ook geen rose bloemkool. Zou mijn twijfels hebben of het dan wel te roken is. Bovendien vind ik purple haze maar een kut-wiet. Mja dat vind ik met alle haze. Krijg die zooi niet over mijn longen.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
purple haze is echt niet lekker maar de andere haze's zijn echt lekker, cristal haze mmmmmm..... :sunglasses:

van_veen456

Experimenterende gebruiker
echte purple haze bestaat al een tijdje niet meer...de purple hazes van tegenwoordig is vaak een kruising van een purple (kutkwaliteit) en haze (toppertje)

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Purple Haze is goede soort voor buitenkweek.
Maar ik vind het ook niet lekker.
Ik kies liever voor NLX en/of Jack Herrer.

Haze

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
purple haze is echt niet lekker maar de andere haze's zijn echt lekker, cristal haze mmmmmm..... :sunglasses:

SuperSilver uit nijmegen, 10 euro voor een gram, maar wel van 1 joint de hele dag knettterstoned

matthijs

Badass junkie
Zero hasj :grin:

Maar goed. Purple haze ben ik nooit zo'n fan van. Ik rook het eigenlijk alleen maar als mensen ht zelf hebben gekweekt, daar is het geschikt voor, en dat is vaak nogal slecht.

Bovenaan