Purple Haze

brasio

Newbie
ik heb van me oom een zak gerkegen van 500 gram purple haze gemendd met supersilver haze :confused:
hoeveel kan ik hier voor vragen ik dacht aan zon 750 a 800 euro
kan iemand me helpen!!!!!!!!!!!!!! criissis :stoned: :)

cunt

Wijs gebruiker
brasio zei:
ik heb van me oom een zak gerkegen van 500 gram purple haze gemendd met supersilver haze :confused:
je kan ook gewoon bij mij komen wonen en dan roken we het samen op .. lijkt me een beter idee :wink:
moet je wel weer weg als het op is btw :beer:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik heb wel gehoord dat wiet niet echt goede handel is, aangezien het in veel grotere hoeveelheden gaat

Krs

Bewuste gebruiker
gewoon langs basisscholen en van die brugklassers langsgaan. denk dat je wel wat kwijt kan :P

matthijs

Badass junkie
purple haze....hmm, dat is volgens mij nooit echt geweldig goede wiet toch...en als je het zomaar krijgt zal het ook wel buitenwiet zijn, mijn ervaringen daarmee zijn dat je er echt meerdere grammen van moet roken om iets te voelen :P

Emo

Bewuste gebruiker
wat ik over purple haze heb gehoord moet het juist wel een goeie wiet zijn
maarja is het buiten binnen wiet ? ik heb zelf nog nooit wiet gedeald
wou het toen wel doen met een vriend van mij
maarja onze vooraad was binnen een week weg
zelf allemaal opgerookt :flushed: :grin:

cunt

Wijs gebruiker
zou eerst ff zelf kijken of het goeie is.
en als je er zelf niet zoveel verstand van hebt (wat doe je hier dan..?) dan moet je het ff iemand anders laten testen ..

brasio

Newbie
yo 600 euro is toch best lucratief potentiele klanten hiero :beer:
logisch dat ik hier zit OMDAT IK ER GEEN VERSTAND VAN HEB.... :wink:
zit ik hier dit is toch een drugs forum je maakt gebruik van GOOGLE en beland hier 1 +1= (2)

Bal0n

Badass junkie
Leuk dat je klanten zoekt, maar niet hier. Vragen over prijzen ok, maar daar houdt het ook op :wink:.

brasio

Newbie
cunt zei:
brasio zei:
je kan ook gewoon bij mij komen wonen en dan roken we het samen op .. lijkt me een beter idee :wink:

jahman en dan leggen we alles op video vast en sturen dat naar dr DRe met zijn hemelse citaten

smoke weed everyday :smoke:

cunt

Wijs gebruiker
brasio zei:
cunt zei:
brasio zei:

jahman en dan leggen we alles op video vast en sturen dat naar dr DRe met zijn hemelse citaten

smoke weed everyday :smoke:
hahahha goed plan :grin:
dre roelt :P :stoned:

brasio

Newbie
ik gebruik geen drugs maar voor een avond vullende programma met die enorme knakker van een cunt wil ik best een uitzondering maken :stoned:

Nick

Experimenterende gebruiker
als het goeie haze is kan je op straat wel rond de 5 euro vragen per gram voor een lkkr zakkie.
Goeie haze is in de shop erg duur..in a'dam 8,50..Silver en northlight

neboe

Experimenterende gebruiker
Nick zei:
als het goeie haze is kan je op straat wel rond de 5 euro vragen per gram voor een lkkr zakkie.
Goeie haze is in de shop erg duur..in a'dam 8,50..Silver en northlight
met een beetje massel is het na lang leuren verdroogd dus paffe die bende en hoe goed het ook is 2.5 is kilo prijs in dit landje. jaap

brasio

Newbie
eey en wat dan is het verdroogd is? is dat beterrrrrrrrrrrr??
owjah is purple haze altijd buitenweed?

Intoxicated

Wijs gebruiker
zonde dat t gemixt is... goeie supersilverhaze zou k best 5 euro, zes euro de gram voor betalen op straat... maar purplehaze... zou nk niet eens roken als k er geld bij kreeg.....

Bovenaan