je kan ook gewoon bij mij komen wonen en dan roken we het samen op .. lijkt me een beter ideebrasio zei:ik heb van me oom een zak gerkegen van 500 gram purple haze gemendd met supersilver haze![]()
hoeveel kan ik hier voor vragen ik dacht aan zon 750 a 800 euro
kan iemand me helpen!!!!!!!!!!!!!! criissis![]()
![]()

cunt zei:je kan ook gewoon bij mij komen wonen en dan roken we het samen op .. lijkt me een beter ideebrasio zei:ik heb van me oom een zak gerkegen van 500 gram purple haze gemendd met supersilver haze![]()
![]()
moet je wel weer weg als het op is btw![]()

hahahha goed planbrasio zei:cunt zei:je kan ook gewoon bij mij komen wonen en dan roken we het samen op .. lijkt me een beter ideebrasio zei:ik heb van me oom een zak gerkegen van 500 gram purple haze gemendd met supersilver haze![]()
![]()
moet je wel weer weg als het op is btw![]()
jahman en dan leggen we alles op video vast en sturen dat naar dr DRe met zijn hemelse citaten
smoke weed everyday![]()

met een beetje massel is het na lang leuren verdroogd dus paffe die bende en hoe goed het ook is 2.5 is kilo prijs in dit landje. jaapNick zei:als het goeie haze is kan je op straat wel rond de 5 euro vragen per gram voor een lkkr zakkie.
Goeie haze is in de shop erg duur..in a'dam 8,50..Silver en northlight
Ja, het moet zelfs gedroogd zijn, helemaal, dat je het makkelijk kan verkruimelenbrasio zei:eey en wat dan is het verdroogd is? is dat beterrrrrrrrrrrr??

mathijs zei:Ik heb eelt in mijn longen :P