Pure THC olie

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hey,

Ik heb pas van iemand een flesje pure THC olie gekocht. Ik heb geprobeerd wat info er over te zoeken, maar dat is nog niet echt gelukt, aangezien het internet vol staat met CBD-olie producten en verdunde wietolie.

Ik praat hier dus over de onverdunde versie. Een druppel is al genoeg om flink stoned van te worden en van 2 druppels ben je megastoned, inclusief de volgende dag lol. 3 druppels durf ik niet, lijkt me wat te veel van het goede.

Het betreft een 10ml flesje waar volgens de leverancier 250 druppels uit kunnen. Een druppel is dus 0,04ml

De stoned (echt een stoned dus geen high) is aan de ene kant vrij helder, maar aan de andere kant behoorlijk lichamelijk met oogleden die zowat op de grond hangen en een bankhanggedrag van jewelste.

Zijn er meer mensen die dit goedje hebben, en wat vinden jullie er van? zelf vind ik het top, en ik belast mijn longen een stuk minder want rook een stuk minder jointjes nu.

Ik ben benieuwd!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb hier al heel lang THC olie liggen maar dan van 50%. Lijkt mij eigenlijk beter want dan kan je het een beetje makkelijker doseren. Maar stoned zijn van een stickie vind ik in het algemeen toch iets lekkerder. Sowieso vind ik ook een stickie , mits goed en redelijk puur gedraaid, ook gewoon lekker smaken:yum:. Van olie word ik ook ongelofelijk sloom. Slomer dan met een stickie in ieder geval

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ja, deze (99% volgens de leverancier) is wel lastig te doseren ja. Je hebt keus tussen 1 of 2 druppels lol en die laatste is al te veel eigenlijk lol.

Als ik deze olie nou eens combineer met CBD olie, zou dat de stonedheid drastisch veranderen? Dat ie dan meer lijkt op gewoon wiet roken?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, deze (99% volgens de leverancier) is wel lastig te doseren ja. Je hebt keus tussen 1 of 2 druppels lol en die laatste is al te veel eigenlijk lol.

Als ik deze olie nou eens combineer met CBD olie, zou dat de stonedheid drastisch veranderen? Dat ie dan meer lijkt op gewoon wiet roken?
hmm dat is een goede vraag. Theoretisch gezien zou de stonedheid dan wel anders moeten zijn ja.
Alhoewel, ik heb ook lang geleden wietolie gehad waar dus ook CBD in zat. Die was 25%. Als ik goed in mijn geheugen graag werd is daar ook heel loom van :thinking:

PaddoKweker

Belezen gebruiker
je kan de olie verdunnen met olijfolie of zonnebloemolie
daarna is het veel gemakkelijker te doseren.
wel goed je verhoudingen noteren!
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@PaddoKweker

Ja dat mag, maar ik wil wel eerst even weten van de moderatoren of dat is toegestaan, want deze pure THC olie is door de sterkte verboden dacht ik, en prijzen van drugs mogen niet genoemd worden.
Ik kan al wel zeggen dat het een stuk goedkoper is dan je wietje bij de coffeeshop.

edit;
ik zie dat @Fenrir en @Roze olifant online zijn, mag ik de prijs van mijn THC olie noemen of niet?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@PaddoKweker

Ja dat mag, maar ik wil wel eerst even weten van de moderatoren of dat is toegestaan, want deze pure THC olie is door de sterkte verboden dacht ik, en prijzen van drugs mogen niet genoemd worden.
Ik kan al wel zeggen dat het een stuk goedkoper is dan je wietje bij de coffeeshop.

edit;
ik zie dat @Fenrir en @Roze olifant online zijn, mag ik de prijs van mijn THC olie noemen of niet?
I dont think so..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@PaddoKweker

edit;
I wish tho.. :tonguewink:

PaddoKweker

Belezen gebruiker
ik wil niemand in problemen brengen, maar sinds ik geen wiet meer rook ben ik aan het bakken.
de olie scheelt me natuurlijk veel werk.
ik vraag me trouwens wel af of 250 doseringen niet een beetje te veel is om te kopen, na een jaartje begint de kwaliteit volgens mij echt te minderen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@PaddoKweker
Ik ben dagelijks gebruiker, en wissel dit een beetje af met gewoon wiet roken. Ik heb nu 6 druppels in 9 dagen genomen, en in dit tempo doe ik er dus ongeveer een jaar mee.

Ben wel blij dat ik voor 10ml heb gekozen en niet voor 25 of zelfs 50ml lol!

edit;
uur geleden dus een druppel genomen en mn oogleden beginnen al weer te hangen lol!

Dirkdirk

DF-koning
Dat klinkt als nogal krachtig spul. Je wordt écht stoned van 1 druppel? Lijkt me lastig doseren. Kan je het niet verdunnen in een vloeistof? (Iets vettigs sinds thc niet zo van water houdt.) En is een verschil in inwerktijd en werkingstijd vergeleken met roken of eten?

Bovenaan