Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb zelf nooit speed gedaan maar volgens mij bestaat er niet iets als pure speed, volgens mij is het maximale percentage speed 73%.
Correct me if i'm wrong.
Het ligt gewoon aan de dosis. Als de speed minder zuiver is dan heb je meer nodig voor hetzelfde effect. Van de cafeïne kun je wel last krijgen van hartkloppingen, zweten en hoofdpijn als je er veel binnen van krijgt.
Heb zelf nooit speed gedaan maar volgens mij bestaat er niet iets als pure speed, volgens mij is het maximale percentage speed 73%.
Correct me if i'm wrong.
Van speed (en veel andere drugs) wordt een chemisch zout gemaakt om het snuifbaar en houdbaar te maken. Daardoor bestaat een deel van het poeder uit sulfaat-ionen.
Als je volledig zuivere base van amfetamine hebt dan is dat op kamertemperatuur een stroperige vloeistof waarvan de kwaliteit snel vermindert.
In principe kun je wel heel zuivere amferamine-sulfaat hebben. Het is wat dat betreft een beetje een definitiekwestie wat je verstaat onder 'speed'
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.