Psytrance Hasselt!

mocridhe

Bewuste gebruiker
4 oktober 2008
22:00 - 08:00
Voorverkoop: €25
Deurverkoop: €30
Grenslandhallen, Hasselt

Shpongle DJ-set
Hallucinogen
Infected Mushroom

Op 4 oktober 2008 zal B2B productions hun 5 jarig bestaan vieren. Dit gaat gepaard met de grootste line up in de belgische geschiedenis, topnamen zoals Infected mushroom (met een speciale set voor deze gelegenheid 2.5 uur lang) John 00 Fleming, Hallucinogen, Shpongle, Firaga en Norion.

De zaal zal helemaal omgebouwd worden tot een ware psytrance tempel,met uv decoraties, een crystal clear soundsystem, aser en licht shows, randanimaties, ...
Mis deze kans niet om helemaal overdonderd te worden door een nacht vol top psytrance beats!

De voorverkoop start op 7 juli (bij Fnac, Giga Swing Hasselt, Shanti bazaar Antwerpen)
(Bron: http://www.ethiasarena.be/agendaDetail. ... ateid=4201)

Duidelijk dat ik hierbij ga zijn! Wie nog meer?

Bartyo

Bewuste gebruiker
Daaaaamn, dat ziet er goed uit!
Shpongle live, jammer van de dj set :openmouth:
Als ik geldjes heb, ik daarbij zijn! :rock:

Debris

Bewuste gebruiker
Infected gaat 2.5uur draaien, waarvan 1.5uur platen van de laatste 3jaar en daarna een uur wat ouder werk.

deadlock

Badass junkie
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:

:wink:

mocridhe

Bewuste gebruiker
deadlock zei:
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:

Maar lieve Deadlock, misschien kun je wel met ons meerijden!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
mocridhe zei:
deadlock zei:

Maar lieve Deadlock, misschien kun je wel met ons meerijden!

You're a hero!! Ik heb er zin in!!! :hearteyes:

magicwasso

Belezen gebruiker
het was leuk door de mensen en Simon Posford. Infected BAH! maar dat wisten we al, zijn goede jaren zijn duidelijk voorbij. en de rest van de dj's tja fullon... is niet mijn ding...

Bovenaan