• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Psylocibe Atlantis

bam.

Newbie
Wat: 15 gram truffels (psylocibe atlantis)
Wie: Ik en een vriend (R)
Setting: Thuis

Had al meerdere keren het voornemen gehad een tripreport te schrijven, nu toch maar een poging tot een enigszins intresant verhaal van de redelijk vage avond. Het begon allemaal rond een uur of 5, begonnen met ongeveer 2/3e van de portie en aangezien we geen zin hadden te wachten tot het zou beginnen besloten we snel even boodschappen te doen. Eenmaal thuis aangekomen begon het eerste gevoel te veranderen, ik werd een beetje onrustig, niet op een negatieve manier en ook begonnen de patronen op het tapijt langzaam te verschuiven. Geleidelijk aan werd dit intenser en na even het gevoel te hebben gehad van niet zo goed weten wat ik met dit allemaal aan moest ging ik op in alle prikkels en besloten we dat het goed voelde om de rest te nemen. Aangezien de pakjes peuken sneller dan verwacht hun einde naderde besloten we onze drang naar een avontuurtje te combineren met het halen van een nieuwe pakje. Eenmaal onderweg bleven we ons verbazen over de vele “gloeiheggen” die we tegenkwamen, we hadden alle tijd om elk detail hierin uitvoerig te bespreken en elkaar te wijzen op dingen die we mooi vonden. Bij de kassa aangekomen presteerde R het om een pakske te fixen en begon een redelijk lang durende weg terug. Thuis aangekomen hebben we ons nog een tijd ontzettend vermaakt met peuken en blikjes drinken die vervormde maar uiteindelijk had ik toch het idee dat ik over het heftigste punt was. Besef van tijd had ik tijdens het alles niet heel erg, ook al was het fenomeen “tijd” iets wat ons ontzettend facineerde en waar we regelmatig de mogelijkheden en beperkingen van inzagen. De rest van de avond hebben we grotendeels op de bank gelegen en gepoft, ontzettend lange gesprekken over gevoelens gehouden en konden de meest simpele dingen overanalyseren en bespreken. Ik merkte dat in tegenstelling tot het begin ik ontzettend helder kon denken en dingen kon verwoorden. Uiteindelijk nog een joint gerookt en gaan slapen.

Ontzettend vette avond uiteindelijk, zal veel dingen vergeten zijn te schrijven. Al was om eerlijk te zijn het visuele aspect voor mij minder dan verwacht, toch een mooie ervaring.

Balance

Experimenterende gebruiker
Dat klinkt als een fijne trip. Jammer dat je tripreport zo kort en bondig is :P.
Krijg je geen slecht gevoel over roken tijdens zo een natuurlijke trip op zo een natuurlijk tripmiddel?

bam.

Newbie
Nee eerlijk gezegd geen slecht gevoel, ontzettend vermakelijk zitten spelen en kijken naar elke peuk die ik opstak aha.

drain bamage

Badass junkie
Beetje een statisch report maar klinkt over het geheel wel erg vermakelijk.
Binnenkort misschien maar weer eens wat paddo's halen. :)

Balance

Experimenterende gebruiker
bam. zei:
Nee eerlijk gezegd geen slecht gevoel, ontzettend vermakelijk zitten spelen en kijken naar elke peuk die ik opstak aha.

O, nou je het zegt, bij mijn truffeltrip zaten we ook de peuk (van een vriend van me) te bewonderen. In het donker ziet die gloeiende punt er echt vet uit :hearteyes: , raar dat mensen daar normaal niet op letten :tearsofjoy:.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Rokende dingen in een trip :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Zo mooi, echt één van de mooiste dingen die ik heb gezien denk ik.

Wierrook is daarvoor ook echt aan te raden, heb je nog een lekkere geur ook :)

Bovenaan