• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Psychoactieve zelfbevrediging

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Na een drukke dag en een lekkere avondmaaltijd was het eindelijk tijd om wat welverdiende quality time met mijn vrouw door te brengen. Vlak voor ik me naar onze comfortabele zetel wilde begeven, voelde ik mijn darmen plotseling in werking treden. Ik besloot om toch maar even een snel bezoekje aan de porseleinen troon te brengen. Normaliter is dat ook de perfecte gelegenheid om tijdens deze excretie mijn smartphone boven te halen, aangezien mijn abonnement op de stripreeks “rooie oortjes” al sinds mijn kindertijd niet meer aan huis wordt geleverd.

Ik trok mijn onderbroek rustig naar beneden om het van premature spatvlekken te besparen. Het duurde even voordat mijn kontwangetjes zich op een comfortabele positie konden placeren om zo mijn darmen op een aangename manier te ledigen. Eenmaal zittende begaf mijn hand zich richting de zak van mijn broek, niet die van vlees, en kwam tot de conclusie dat het verdacht leeg was. ‘Oh ja’, dacht ik, mijn smartphone had ik uitzonderlijk achtergelaten in de woonkamer zodat @Climbatize niet te lang op me zou moeten wachten. Dat zou immers niet zo lief zijn. Toch kreeg ik een gevoel van argwaan dat het apparaat vandaag niet zoveel zin had om mijn micropenis te vergezellen.

Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien wat contradictorisch, maar ondanks de verspreiding van mijn poop particles in het kleine toilethokje kreeg ik plots een mild gevoel van geilheid. Niet wetende wat te doen begonnen mijn gedachten af te dwalen naar bepaalde drugservaringen in het verleden. Psychoactieve stoffen hebben mij altijd al geïnteresseerd. Deels om lekker high te worden, maar ook op psychologisch vlak om via persoonlijke ervaringen te observeren wat voor invloed het allemaal kan hebben op onze hersenen en ons bewustzijn.

Volgens vele topics op DrugsForum is masturberen op zulke substanties dan geen abnormaal iets, dus ook op dit vlak heb ik uitvoerig onderzoek gedaan. Het is vanzelfsprekend dat de meest intense orgasmes door verscheidene stimulanten werden geïnduceerd. Omdat ik niets in de buurt had om notities te maken stelde ik mentaal mijn eigen top vijf samen terwijl mijn stoelgang langzaam maar zeker zijn of haar weg naar buiten probeerde te glijden.

Na een moment van reflectie besloot ik om hier toch een tripreport over te schrijven, aangezien er onverwacht een vreemde eend in de bijt tussen zat. Voordat ik deze lijst met jullie deel is een waarschuwing hier wel op zijn plaats. Ik wil het gebruik van stimulanten verheerlijken noch aanmoedigen, vooral niet in combinatie met seksuele handelingen. Omwille hiervan zal ik deze ervaringen dan ook niet omschrijven uit veiligheidsredenen en omdat het niet bepaald relevant is in dit verhaal. Indien je toch van plan bent om beiden te combineren zijn voldoende glijmiddel en hydratatie wel van toepassing, alsook het regelmatig controleren van de staat van je pols en genitaliën.

De lijst

1
. Crystal Meth
2. Pyrrolidines
3. GHB
4. 3-MMC

De vreemde eend

5
. 1P-LSD

De zin in zelfbevrediging of seksuele interactie is persoonlijk nooit echt aanwezig onder invloed van psychedelica, zelfs niet op die bewuste avond waar ik op mijn eentje besloot te genieten van een geestverruimende avond.

Maaaarrrr die avond mocht ik me lekker naakt in mijn appartement begeven aangezien deze ruimte, zowel in fysieke als in astronaute versie, van mij was. Voordat ik het wist begon mijn hand onbewust en zonder expliciete toestemming mijn penis te knuffelen. Deze spontane omhelzing gaf het arm ding vanzelfsprekend een ongemakkelijk gevoel. Het stond totaal begrijpelijk helemaal stijf van de angst, dus probeerde ik het wat te sussen.

Het schouwspel was een vreemde sensatie, aangezien mijn edele delen (of edel deel, want ik ben niet in het bezit van meerdere piemels) half verdoofd en gevoelloos aanvoelde. De drempel van deze ingreep was wel behoorlijk laag. Van nature ben ik nudist en ben van mening dat kledij een sociaal verplichte gevangenis is, alleszins in publiekelijk toegankelijke ruimtes.

Maar ja, achter de wolken schijnt meestal de zon. Terwijl mijn hand op automatische piloot zijn werk deed, sloot ik mijn ogen om te genieten van de Closed Eye Visuals die de LSD me liefdevol liet ervaren.

Mijn lichaam voelde gewichtloos aan en dreef zonder kopje-onder te gaan in vermoedelijk zeezout zeewater, waarvan ik enkel de rimpelingen van lichte golfjes kon bewonderen. De rest van de omgeving was pikzwart, alsof sterren in dit universum niet langer bestonden. Na een tijdje maakte het duistere water plaats voor een klein tropisch eiland gevuld met levendige kleuren. Omdat drijven wel prettig was, liet ik me uiteindelijk ook aanspoelen op een rustige, vredevolle manier. Zoals vele soortgelijke eilanden bleek ook deze onbewoond. Ahh, een onbewoond eiland dus, oooh. In de verte werden mijn ogen een fel oranje vulkaan gewaar die rechtstreeks uit Nederland geïmporteerd zou kunnen zijn.

Eenmaal aangekomen zweefde mijn astrale vorm rechtstreeks door de aardkorst naar binnen. Een felle, nog meer intenserderdere oranje gloed vormde zich om me heen die van het magma leek te komen. Rondom me heen zag ik vrolijke kleine deeltjes in boogjes door de lucht spatten.

Een warm en aangenaam gevoel vulde me van top tot teen, allerminst pijnlijk en zeker niet fysiek verbrandend. “Logisch”, dacht ik, “het is nu eenmaal een vulkaan, en voor zover ik weet zijn die niet bepaald koud”. Echter bleek dit gevoel niet overeen te stemmen met wat het werkelijk was. De plezierig aanvoelende warmte bleef stijgen en een rijzende druk begon zich intern op te bouwen. Het magma onder me veranderde in een pruttelende staat waardoor de vulkaan begon te schokken. Voor ik het wist, werd ik abrupt naar boven gespoten tot naar de wolken toe. Mijn stembanden begonnen luid te schreeuwen als een oermens die succesvol een speer door het hart van een hert had gegooid waardoor zijn stam voor een hele week werd voorzien van lekker rauw vlees; de luxe van vuur hadden ze nog niet ontdekt (ik dus wel!).

Mijn ogen schoten abrupt open vol verbazing en verwondering over wat ik zonet had waargenomen. Enkele seconden later maakte het tot mijn ontevredenheid al plaats voor een sinister gevoel. Mijn nog-steeds-niet-nuchtere ogen wierpen een blik op mijn buik waar semi-transparante lava leek te druipen. Ik viel compleet uit de lucht (niet letterlijk want ik was weer in de realiteit) toen ik tot de ontdekking kwam dat dit sperma bleek te zijn. Omdat deze ejaculatie onverwacht was, ging ik toch maar op zoek naar wat zakdoekjes om de boel schoon te maken, wat onder invloed een lastige opdracht bleek te zijn. Toen dit me uiteindelijk lukte, nestelde ik me onder een lekker zacht (en proper) vliesdekentje om de trip verder uit te zitten, genietend van rustgevende muziek en de vrijgegeven endorfine die me een zeer ontspannend gevoel gaf.

Candy flipping zonder mdma, zo leek het wel.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heerlijk om te lezen.
Best een mooie interessante schrijfstijl heb je, vaak glimlachend lees ik de woordkeuzes die je gebruikt 😄
Deze heb ik vandaag tijdens een busrit geschreven, ik schrijf zoals ik denk ^_^
Fijn dat het je heeft doen lachen vandaag!

Broer wat verwachtte je toen je op de titel klikte?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Deze heb ik vandaag tijdens een busrit geschreven, ik schrijf zoals ik denk ^_^
Daar komen ook de prachtigste verhalen uit :wink:
De zin in zelfbevrediging of seksuele interactie is persoonlijk nooit echt aanwezig onder invloed van psychedelica, zelfs niet op die bewuste avond waar ik op mijn eentje besloot te genieten van een geestverruimende avond.
Zelf kan ik wel een 'geil' gevoel krijgen onder psychedelica maar dat is van heel andere orde dan van de geilheid die ik nuchter ervaar, het is meer een gevoel dat het erotisch is omdat ik me zo onderworpen voel, niet als in sm oid, eerder het gewaarworden van iets 'almachtigs/goddelijk/intelligent. Klinkt misschien vreemd, ook moeilijk in woorden uit te brengen.
Maar masturbatie of sex zegt me niets onder invloed van psychedelica.
Knuffelen en kussen kan heel fijn zijn maar voor sex ben ik niet capabel op die moment.
Ik heb het geprobeerd, maar ik dwaal veel te snel af, kan me focus er niet bijhouden.
Al snel vind je de patroontjes op een lichaam zo interessant dat je rest vergeten bent, of je masturbeert maar tegelijk reis je door andere dimensies, waardoor je het überhaupt niet meer beseft dat je aan't masturberen bent....terwijl je nog wel met je pik in je hand zit.

StraffeNeel

Badass junkie
Ik heb een aantal keer seks gehad tijdens een truffeltrip. Het was even lastig om van start te gaan (m'n vrouw zag er op dat moment wat raar voor mij uit en andersom zag ik er voor haar raar uit 😂).... we moesten even over een drempel heen, daarbij waren we initieel ook niet geil.
Dat waren fantastische seksmomenten waarbij geilheid, verliefdheid en houden van explosief samensmolten! Alle prikkels en gevoelens kwamen extra goed binnen.

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Heb ooit ongeveer hetzelfde gevoel gehad met LSD, al duurde het bij mij veel korter. Mooi hoe je het zo goed weet te omschrijven, het voelde inderdaad alsof je aan het drijven bent, een soort zwevend en heel zacht gevoel.

Bij 2C-B heb ik meer geilheid dan bij LSD plus ongeveer hetzelfde gevoel. Heb ooit op 26mg 2C-B een uur lang aan de lopende band orgasmes gehad met een prostaat massage speeltje lol, het ging aan 1 stuk door echt niet normaal. Ik zal de details besparen voor de tere zieltjes.

LionX

Badass junkie
Heb ooit ongeveer hetzelfde gevoel gehad met LSD, al duurde het bij mij veel korter. Mooi hoe je het zo goed weet te omschrijven, het voelde inderdaad alsof je aan het drijven bent, een soort zwevend en heel zacht gevoel.

Bij 2C-B heb ik meer geilheid dan bij LSD plus ongeveer hetzelfde gevoel. Heb ooit op 26mg 2C-B een uur lang aan de lopende band orgasmes gehad met een prostaat massage speeltje lol, het ging aan 1 stuk door echt niet normaal. Ik zal de details besparen voor de tere zieltjes.
Wow dat je dat volhoudt ook een uur lang.... Ik zou gek worden

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Waar ik trouwens ook achter ben gekomen is, dat wanneer je je helemaal ontspant, voornamelijk in je rug. En dan let op je ademhaling terwijl je met jezelf bezig bent en je volledige mentale focus op het gevoel kan zetten, dat je dan dit drijvende gevoel ook kan krijgen zonder dat je drugs gebruikt. Ik spande voorheen altijd onbewust spieren aan, en dat zorgt er voor dat ik veel minder voel kwam ik later achter. Die ontspanning, ademhaling en mentale focus is wel moeilijk om perfect te krijgen en te combineren zonder te stoppen met een van deze aspecten.

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Wow dat je dat volhoudt ook een uur lang.... Ik zou gek worden
Ejaculatie met 'gewone' masturbatie put mij altijd uit. Maar hier krijg ik juist energie van en een fris gevoel, beetje hetzelfde gevoel na een wandeling buiten. Maar het is wel heel intens, dus heb dit dan ook al maanden niet gedaan.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Daar komen ook de prachtigste verhalen uit :wink:

Zelf kan ik wel een 'geil' gevoel krijgen onder psychedelica maar dat is van heel andere orde dan van de geilheid die ik nuchter ervaar, het is meer een gevoel dat het erotisch is omdat ik me zo onderworpen voel, niet als in sm oid, eerder het gewaarworden van iets 'almachtigs/goddelijk/intelligent. Klinkt misschien vreemd, ook moeilijk in woorden uit te brengen.
Maar masturbatie of sex zegt me niets onder invloed van psychedelica.
Knuffelen en kussen kan heel fijn zijn maar voor sex ben ik niet capabel op die moment.
Ik heb het geprobeerd, maar ik dwaal veel te snel af, kan me focus er niet bijhouden.
Al snel vind je de patroontjes op een lichaam zo interessant dat je rest vergeten bent, of je masturbeert maar tegelijk reis je door andere dimensies, waardoor je het überhaupt niet meer beseft dat je aan't masturberen bent....terwijl je nog wel met je pik in je hand zit.

Haha, daar kan ik me volledig in vinden :laughing:

Moxy (5-MeO-MiPT) wordt samen met Foxy Methoxy (5-MeO-DiPT) over het algemeen beschouwt als de ideale sekstryptamine maar alles was teveel aan het glinsteren. M'n ballen leken op spiegelbollen uit een discotheek met een vreemde leuter aan bevestigd; een gedepersonaliseerd gevoel dat overheerste.
Ondanks dat ik geen erectie kon krijgen lukte me het wel om klaar te komen maar het was niet mijn ejaculatie en het is nogal awkward om het te ervaren als toeschouwer in derde persoon.

Verders vermoed ik dat het erotisch gevoel kan komen door de verhoogde zintuigen.
Je huid kan heel gevoelig zijn waardoor je zelfs zonder sekslust een vreemde opwinding van kan krijgen.

Beetje zoals MDMA, wat ook een psychedelica is.
Seks op dat spul is wel fijn maar de zin om tot een climax te komen ontbreekt wel vind ik.
Voelt eerder aan als zeer intens knuffelen en liefde uitwisselen wat ik enkel met mijn partner kan wegens mijn demiseksualiteit.

Ik heb een aantal keer seks gehad tijdens een truffeltrip. Het was even lastig om van start te gaan (m'n vrouw zag er op dat moment wat raar voor mij uit en andersom zag ik er voor haar raar uit 😂).... we moesten even over een drempel heen, daarbij waren we initieel ook niet geil.
Dat waren fantastische seksmomenten waarbij geilheid, verliefdheid en houden van explosief samensmolten! Alle prikkels en gevoelens kwamen extra goed binnen.

Klinkt geweldig! Sensory overload dat tot een orgasme lijdt lijkt me zeker met een vaste partner een unieke ervaring ondanks de mogelijk dansende tepels ^_^

Denk dat het op zich ook niet lang duurde hoor. Ik vermoed dat vervormde tijdsbesef hier ook wel een rol in speelde, zoals bij DMT bijvoorbeeld.
Vond je masturberen op 2C-B niet vreemd?

Heb ooit een ervaring gehad waarbij het 2 uur duurde voor het begon in te kicken.
Om de tijd te doden besloot ik om te masturberen terwijl ik wat home-made content bekeek. Ik was totaal vergeten dat ik dit middel had genomen en was behoorlijk in de war toen de tieten op m'n scherm begonnen rond te drijven ondanks dat het wel degelijk een foto van mijn vrouw was en geen filmpje.

Waar ik trouwens ook achter ben gekomen is, dat wanneer je je helemaal ontspant, voornamelijk in je rug. En dan let op je ademhaling terwijl je met jezelf bezig bent en je volledige mentale focus op het gevoel kan zetten, dat je dan dit drijvende gevoel ook kan krijgen zonder dat je drugs gebruikt. Ik spande voorheen altijd onbewust spieren aan, en dat zorgt er voor dat ik veel minder voel kwam ik later achter. Die ontspanning, ademhaling en mentale focus is wel moeilijk om perfect te krijgen en te combineren zonder te stoppen met een van deze aspecten.
Heel interessant, misschien wel eens het proberen waard.
Mag ik vragen hoe je omging met kramp in je armen aangezien je de spieren in z'n algemeen ontspannen wil hebben?

Ejaculatie met 'gewone' masturbatie put mij altijd uit. Maar hier krijg ik juist energie van en een fris gevoel, beetje hetzelfde gevoel na een wandeling buiten. Maar het is wel heel intens, dus heb dit dan ook al maanden niet gedaan.

Een bevredigd gevoel me dunkt :wink:

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Vond je masturberen op 2C-B niet vreemd?
Het voelde soms wel een beetje buitenaards ja hahah, maar wel heerlijk. Je krijgt echt zoveel prikkels binnen, maar als je je helemaal ontspant en je er aan overgeeft dan is het puur genieten en euforie.
Mag ik vragen hoe je omging met kramp in je armen aangezien je de spieren in z'n algemeen ontspannen wil hebben?
Dat is dus het chille aan een speeltje, dan hoef je niks met je armen te doen. Vervolgens kun je dan ieder lichaamsdeel een voor een afgaan en bewust ontspannen. Zelfs als je denkt dat sommige spieren ontspannen zijn, zul je merken dat je ze nog meer kan ontspannen door er op te focussen. Als je daarna probeert om met je buik te ademen ipv je longen, dan kom je nog meer tot ontspanning. Als laatste zet ik mijn volledige focus op wat je voelt, zodat ook je gedachten in het 'nu' worden gezet en je nergens anders aan denkt. Op deze manier lukt het mij soms ook zonder middelen om in een soort staat te komen waarbij het voelt alsof je een beetje zweeft/drijft en een constant gevoel hebt van orgasme, soms 15 minuten lang. Maar dit lukt mij enkele keren, met 2c-b ging dit nog makkelijker. Naar mijn ervaring is het vooral belangrijk om met je buik te ademen en het onderste deel van je rug volledig te ontspannen + die mentale focus op je gevoel.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
@Snuifcabine jouw ervaring klinkt heel tantrisch, heb me daar niet heel erg in verdiept maar altijd wel interessant gevonden.
Ben je zelf bekend met Tantra?

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Wil je ook delen welk speeltje je gebruikt? (asking for a friend)
Nexus Revo en Arcwave Ion. De Arcwave Ion is zegmaar een Womanizer/Satisfyer, maar dan voor de penis. Is even moeilijk om het speeltje goed te positioneren, maar als hij eenmaal op het juiste plekje zit, dan voel ik echt een orgasme langaam opbouwen. Die Nexus Revo moet ik wel ff de tijd voor nemen, maar na een kwartier dan voelt het echt heerlijk en dan bouwt het gevoel steeds meer op tot 30 minuten - een uur met prostaatorgasmes. Echt een aanrader, ook al heb je het nog nooit geprobeerd!

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
@Snuifcabine jouw ervaring klinkt heel tantrisch, heb me daar niet heel erg in verdiept maar altijd wel interessant gevonden.
Ben je zelf bekend met Tantra?
Heb wel eens dingen gelezen over Tantra, maar heb mij er nog niet echt in kunnen verdiepen. Maar nu ik meegemaakt heb wat ademhaling, ontspanning en een bepaalde staat van bewustzijn met je kunnen doen, ben ik er wel echt nieuwsgierig naar geworden. Staat nog op de bucketlist totdat ik weer genoeg vrije tijd heb, en wie weet vind ik ooit een leuke vriendin die ook interesse heeft in tantra!

Heb jij hier wel ervaring mee?
P.S. als iemand hier ervaring mee heeft, laat ons a.u.b. weten hoe we dit kunnen leren!

Innerscoop

Bewuste gebruiker
@Snuifcabine
Nee, helaas nog geen ervaring mee, wel heel nieuwsgierig. Met name een full body orgasme. Vanuit mijn spiritualiteit geloof ik er wel in dat seksuele energie zeer krachtig, tot het goddelijke toe is.
Wat dat betreft vanuit andere esoterische stromingen wat kennis opgedaan.
Binnenkort ga ik met m'n vrouw de 5-meo-mipt/ 4-ho-met combinatie proberen, wie weet maakt dat wat los.

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
@Snuifcabine
Nee, helaas nog geen ervaring mee, wel heel nieuwsgierig. Met name een full body orgasme. Vanuit mijn spiritualiteit geloof ik er wel in dat seksuele energie zeer krachtig, tot het goddelijke toe is.
Binnenkort ga ik met m'n vrouw de 5-meo-mipt/ 4-ho-met combinatie proberen, wie weet maakt dat wat los.
Leuk! Krijgen we dan ook een tripreport?

Alinde

Badass junkie
Ik heb geen idee hoe ik hier beland ben, waarom ik het verhaal gelezen heb en vooral waarom het zo briljant is.

Mijn complimenten. Dit is een pareltje. Je schrijfstijl is subliem 👌
Ja dit ongeveer. Ik heb er nog geen woorden voor haha.

Nickjeee

Belezen gebruiker
@Snuifcabine
De combo 5-meo-mipt / 4-ho-mipt bleek onverwacht super euforisch en erotisch, had ik lang niet zo sterk op beiden apart. Ik heb begrepen dat 5-meo-mipt / 4-ho-met combo dezelfde intense ervaring kan geven, al bij relatief lage doses. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring.

Bovenaan