Het is wietYo Michael, wat zijn dat voor bloemen?
Het is wiet
euhm...nou gewoon ff lekker peukie roken...Waarom heb je dat?
Aanstekertje staat erbij om de afmetingen beter in te kunnen schatten.
Bekijk bijlage 66306
Prachtig!Durf niet met zekerheid te zeggen of deze psycho-actief is, maar heb 'm al een hele tijd en heb er ook weleens kindjes vanaf gehaald.
Bekijk bijlage 66628
Durf niet met zekerheid te zeggen of deze psycho-actief is, maar heb 'm al een hele tijd en heb er ook weleens kindjes vanaf gehaald.
Bekijk bijlage 66628
Lophophora williamsii (Peyote) is de naam.Geen idee, niet iets heel exclusiefs geloof ik.
Vermeerderen werkt erg goed, en de "moeder" heeft weleens in bloei gestaan.
Geen idee, niet iets heel exclusiefs geloof ik.
Vermeerderen werkt erg goed, en de "moeder" heeft weleens in bloei gestaan.
Zou je willen stoppen met het random spammen van random plaatjes zonder enige meerwaarde? Dank u.Collectie
Bekijk bijlage 68832
Ff werke op de cactus heb hem ook in de thuis gepood om in de thuin te oogsten bij warme zomers

In stukken gesneden worden as in om op te eten?Maar hij moet dit jaar in stukken gesneden worden.
In stukken gesneden worden as in om op te eten?
Een aantal verse macrogonus stekken, opgepot. Over mogen nemen van een vriend. En aantal jonge planten uit 2023 tot 2025 gekregen van een andere vriend. Allemaal op sacred soil substraat. Hopen op een mooi seizoen met veel zon ☀️.
Bekijk bijlage 70728Bekijk bijlage 70729

Mijn peyote, ik noem hem altijd de anusvrucht vanwege de vorm 😂 afgelopen weekend cadeau gegeven aan een jarige tripliefhebber. Ik heb hem geadviseerd er goed voor te zorgen, door iedere dag tegen de plant te praten, ervoor te bidden en er liedjes tegen te zingen. En af en toe gezegend regenwater te geven. ✨️Bekijk bijlage 71068
Ach ja, u bent hardcore Spa rood, dat was me even ontschoten.Daar doe ik niet meer aan hè, als herstellend verslaafde. 😇