Psycho_Chrono's Kindjes

Doerak

Bewuste gebruiker
Wow, mooie paddenstoelen hoor. Goed werk :)

Ik zou de ingegroeide zwam niet oogsten; die lijkt me niet lekker. Maar je hebt ook al zoveel mooie.

Dat wordt smullen! :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doerak zei:
Wow, mooie paddenstoelen hoor. Goed werk :)

Ik zou de ingegroeide zwam niet oogsten; die lijkt me niet lekker. Maar je hebt ook al zoveel mooie.

Dat wordt smullen! :)

dankje :) ja word zeker smullen :) denk je dat ik die grootste al moet oogsten (ben komende 2 dagen wss niet meer thuis te vinden)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, dat lijkt me wel verstandig, de hoedjes zijn al open.
Als je nog langer wacht zit je bak misschien onder met sporen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Mooi om te zien!!

Ik zou ze allemaal oogsten voordat je die twee dagen weg gaat, en dan de set klaarmaken voor de volgende vlucht. Wordt ook aangeraden in de handleiding (die ik had tenminste), om ze allemaal tegelijk te oogsten (heb ik niet altijd gedaan maar als je even weg bent zou ik het toch maar doen, want ze groeien heel snel zoals je merkt :)).

Oh en over die 'dwarsliggers', die had ik er ook tussen, die heb ik er tussen uit gehaald (met bestek desnoods - wel voorzichtig!) want ze moeten er toch uit. Of je ze ook wilt bewaren voor consumptie moet je maar even bekijken. Ik heb ze volgens mij allemaal weggegooid omdat ze er zo slecht uitzagen.

Haha @ schaap :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ok thnx :) Tja ik ben nu op mijn werk en ga straks meteen met de trein weg vanuit mijn werk, maar ik ben morgenavond weer thuis omdat ik dan weer moet werken, dus lukt best denk ik. Ik heb de twee grootste al geoogst en ze in keukenpapier gedraait vanochtend :) Ze zien er lekker(?) sappig uit :tongueout:

Jeller

Badass junkie
is het niet goed om ze vlug te oogsten, ik heb eens ergens gelezen dat ze na een tijdje toch niet meer sterker worden, maar gewoon groter..

dus evenveel psilocybine maar meer gewicht

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb ze gisteren allemaal geoogst en te drogen gelegd, maar liefst 140 gram is eruitgekomen :) Ik heb het substraat alweer opnieuw gesoaked en laten aflopen. Het substraat is wel kleiner geworden, ook na het soaken bleef dit zo :) Op naar flush II :grin:

Delirium

Badass junkie
Damn, ze zien er zalig uit :hearteyes:
Je hebt volgens mij wel wat lang gewacht met oogsten, ik heb gelezen dat je dit moet doen voordat de hoedjes opengaan, nu hebben ze hun sporen waarschijnlijk al laten vallen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
Damn, ze zien er zalig uit :hearteyes:
Je hebt volgens mij wel wat lang gewacht met oogsten, ik heb gelezen dat je dit moet doen voordat de hoedjes opengaan, nu hebben ze hun sporen waarschijnlijk al laten vallen.

Nope nog niet, bak is nog niet zwart ofzo:)

The Used

Bewuste gebruiker
Klopt mijn setje heb ik ze ook pas ge oogst lang nadat de hoedjes open zijn gegaan zolang het maar niet zwart wordt en dan groeien ze namelijk opeens als kool ( doen ze sowieso al de hele tijd! ) maar dat scheelt dus erg veel en heb je een grotere opbrengst! :grin: In mijn allerlaatste oogst ( ik denk dat dat iets van 6 wordt ofso ) dan laat ik 1 super paddo groeien en bewaar hem :grin:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
zaterdag mijn setje gesoaked voor de 2de flush en ze beginnen nu alweer op te komen, tis een gekkehuis!

Ja echt serieus he, in n paar dagen tijd zijn er al allemaal nieuwe paddestoeltjes gekomen en ze zijn ook al heel groot :P echt maf :hearteyes:

*zn paddestoeltjes staan bij mij vandaar...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, dat klopt. Je kunt ze zelfs langer bewaren, maar na een jaar ongeveer beginnen ze kwaliteit te verliezen.

Bovenaan