psychisch?

fun

Bewuste gebruiker
hey, een vriend van me heeft tot nu toe alleen hasj/weed gebruikt, en we zijn met een groepje.
De rest is nu wat aan het experimenteren met paddo's, al meerdere malen en geen enkele slechte ervaring mee gehad.

Toch twijfelt hij of hij ook paddo's zal eten, omdat hij een paar keer heeft gehad dat hij na het roken van wiet s'avonds alleen in bed een muziekplaat in zijn hoofd hoorde spelen, die alsmaar sneller en sneller ging. Geen prettige ervaring dus.
Dit is ook nog een keer als flashback teruggekomen.

Nu kan dat verschillende oorzaken hebben;
-psychish niet helemaal in orde;
-overgevoelig voor thc;
-gewoon gevoelig voor drugs.

Nu wil ik eigenlijk weten, of er meerdere mensen zijn die dit probleem herkennen en wat hun ervaringen zijn.
En hangt de werking van THC samen met paddo's, dus met andere woorden: als je gevoelig bent voor wiet of hasj, zou je dan ook gevoelig zijn voor paddo's?

Ik vind paddo's nl een superervaring en we gaan volgende week met zn 4-en trippen, en hij zal nr. 5 aanwezig zijn.
Het zou leuker zijn als hij ook ervaarde wat het is.
Hij is er op zich ook wel nieuwsgierig naar, maar is bang voor een bad-trip

Bal0n

Badass junkie
Heb ik ook erg vaak, dat ik muziek in mn hoofd hoor. Eigenlijk altijd wel voordat ik ga slapen. Ik functioneer nog steeds prima, maar dat zegt niets over die vriend van je.

THC en de werking van paddenstoelen hebben niets met elkaar te maken, dus daar is geen conclusie uit te trekken.

Overgevoelig zijn voor gewoon drugs? Bestaat niet, ligt helemaal aan de persoon zijn of haar biochemie.

Of het een psychisch iets is? Maybe yes, maybe no, maybe both.

spacekonijn

Badass junkie
laat hem een halve portie nemen en vertel hem duidelijk dat een halve portie niet sterk is en je heus geen kans op een bad trip hebt.

stel hem gerust want bad trips komen meestal omdat je er van te voren al bang van bent.

muziek in mn hoofd heb ik ook erg vaak , ik zou me hier niet zo druk om maken . ik zou hem ook adviseren niet te blowen tijdens zn trip

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Als hij paddo's gaat nemen geef hem voor de eerste keer een halve porite. Maar het hangt er ook vanaf met welke gevoelens je paddo's op eet, klinkt misschien raar. Maar als je paddo's zo ineeemt van: "ik eet paddo's en ik vind dit eng", kan het mis gaan.. maar neem je paddo's op de manier zoals ik en een maat van mij dat deden: we zaten in de bus en we konden gewoon niet wachten tot we die dingen inamen en het effect begon te werken. Paddo's zijn iets leuks, niet iets om bang voor te zijn. Je laten informeren is nooit verkeerd, maar neem ze niet in met slechte voor gevoelens.

fun

Bewuste gebruiker
thanx voor jullie berichten,

je moet idd denk ik geen angst hebben maar een beetje is er altijd wel als je het de eerste keer doet, je weet niet precies wat je kunt verwachten. Maar het is wel eigenlijk een ervaring die je meegemaakt moet hebben :mrgreen:

Intoxicated

Wijs gebruiker
die gast weet waarschijnlijk dat een halve portie gewoon een normale beginnershoeveelheid is... je moet gewoon zorgen dat ie minder eet dan jullie, bijvoorbeeld iets van 1/3 portie... dit is als t n btje fatsoenlijke paddos zijn genoeg om lekker van de kaart te gaan, maar als hij vantevoren denkt van, het is maar n kleine dosis, en je stelt hem inderdaad gewoon gerust... kan er bijna niks mis gaan.... en als er iets mis drijgt te gaan, gewoon veel praten.... gewoon die gast afleiden... is de beste optie denk k

Bovenaan