Psychedelische drugs

Muzyk

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Wat zijn op dit moment de leukste/ beste legale hallucinerende middelen die je online kan verkrijgen? Heb al een beetje zitten rondkijken op het internet en kwam al snel uit op truffels. Maar ik dacht; mensen op het drugforum hier hebben meer kennis en ervaring dan mij met dit soort dingen dus die kunnen me vast wel advies geven over iets wat misschien leuker of beter is.

b.v.d.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Salvia divinorum is leuk (voor beste effect in stille/donkere ruimte gebruiken! :) ), wel kort maar erg leuk bij goed gebruik. Truffels als je ervan houd en er is natuurlijk Ayahuasca. Er zijn meer aanraders van andere natuurlijk. Lachgas is ook grappig maar is geen trip te noemen.
Hawaiian baby woodrose zaden
Wat hierover van erowid:
POSITIVE

mood lift, euphoria
feelings of insight
increase in sensual and aesthetic appreciation
feeling interested in things one normally ignores
increased giggling and laughing
feeling engaged with the world
closed- and open-eye visuals

NEUTRAL

general change in consciousness (as with most psychoactives)
altered perceptions
relaxation or laziness (both physical and mental)
changes in perception of time
unusual thoughts and speech
day-after effects light, but no work should be planned

NEGATIVE

anxiety
nausea, gas, vomiting (common)
abdominal cramps
delerium, dizziness, confusion
paranoia, fear, and panic (infrequent, more common with higher doses)
Erowid

Hopelijk heb je hier al iets aan!

Muzyk

Sorry, heb mijn bericht nog iets aangepast omdat ik per ongeluk al op bevestig had gedrukt.

Nu even jou post doorlezen. :)

Muzyk

Salvia divinorum was ik inderdaad ook tegengekomen op het internet. Toen ik het zo las klonk het wel best heftig (klik!). Maar aan de andere kant ook weer heel spannend en gaaf om een keer te hebben meegemaakt. En wat moet ik me bij 'erg kort' voorstellen?

Ik heb nog nooit truffels geprobeerd. Dus wat bedoel je precies met 'als je daar van houd'? Die dingen eet je toch gewoon op (afgezien van de vieze smaak die er aan kan zitten)?

Ayahuasca en Hawaiian baby woodrose zaden? Nog nooit van gehoord. :P

Muzyk

Muzyk

Maar er zijn zoveel psychedelische drugs waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Vandaar dat ik ook hier ben gekomen. Ik wil een keer een hallucinerend middel nemen omdat het me echt prachtig lijkt maar ik heb dus geen idee welke en ik wil het natuurlijk wel goed doen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik vind eigenlijk alles toegankelijk voor onervaren personen (behalve doornappel etc...) , gewoon veilig doen met iemand die je vertrouwd, ayahuasca kan je beter onder professionele begeleiding doen. verder zal het bijna wel altijd een fantastische 1e keer zijn. met die hawaiian baby woodrose zaadjes kan je in de 1e 2uur wel knap misselijk worden daartegen moet je pure wiet vanuit een bong roken, een flinke hit nemen doet die misselijk instant verdwijnen.
de bereidingswijze van die zaadjes heb ik al meermaals beschreven op dit forum, die vind je wel mocht je ze nodig hebben.

Muzyk

Truffels lijken me dan toch een stuk fijner en toegankelijker dan die hawaiian baby woodrose zaadjes. Bestaat er misschien nog iets dat leuker of beter is dan truffels in het hallucinerende middelen segment (legaal)? Of zijn truffels toch wel het leukste en meest toegankelijk op dit gebied?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Muzyk zei:
Truffels lijken me dan toch een stuk fijner en toegankelijker dan die hawaiian baby woodrose zaadjes. Bestaat er misschien nog iets dat leuker of beter is dan truffels in het hallucinerende middelen segment (legaal)? Of zijn truffels toch wel het leukste en meest toegankelijk op dit gebied?

mescaline bevattende cactussen heb je ook maar ook dit kan lang doorwerken, begin gewoon met een bakkie niet al te zware tripknollen

Maddog

Bewuste gebruiker
Je kan altijd bij de smartshop langs gaan om te vragen of ze nog wat nieuws hebben à la 2CB wat nog niet op de verboden lijst staat. mss 4AMP of staat die al op de lijst?

Muzyk

mandragora zei:
mescaline bevattende cactussen heb je ook maar ook dit kan lang doorwerken, begin gewoon met een bakkie niet al te zware tripknollen

http://www.magic-truffels.nl/

Is dit een betrouwbare site om truffels te bestellen? Én hoe zit het met de kwaliteit? Of kan ik beter bij een andere site bestellen? Als ik hier niet zulke links mag plaatsen zal ik hem weghalen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
geen ervaring met sites hier, ga me producten altijd persoonlijk halen, kan jij beter ook doen dan kan jij je goed laten informeren door de smartshop uitbater.

grts

Bovenaan