Psychedelische blacklightdoeken

Deca

Newbie
Hallo allemaal :wave: ,

Ik heb onze link in het andere topic, psychedelische blacklight doeken, al genoemd, maar denk dat ik er ook beter een iegen topic voor kan maken.
Wij verkopen handbeschilderde, blacklightdoeken uit India.
Wij kwamen deze kunstenaars tijdens onze vakantie vorig jaar naar India, tegen. Wij waren gelijk verliefd op de kunstwerken die deze artiesten maken en hebben met hen regelingen getroffen om de doeken hier in Europa te gaan verkopen.
We hebben een website gemaakt en staat er af en toe ook mee op markte in Spanje.
Neem voor meer informatie een kijkje op onze site:
www.deca-artworks.com

Groetjes uit het warme Spanje :smoke:

Deca

Newbie
:grin: , dank jullie wel. Heb het bericht inderdaad niet geplaatst om te verkopen (zou wel leuk zijn natuurlijk :wink: ), maar puur om deze vorm van kunst te laten zien. Wij zijn er zelf helemaal verliefd op geworden en hadden deze doeken in Europa nog nooit gezien, niet op deze manier.

Bedankt allemaal voor de complimenten, zal ze door geven :) .

Groetjes,
Cathelijne

Osi`

Bewuste gebruiker
Waw! Zien er idd wel zeer fascinerend uit, zou er ook wel ooit eens zo'n paar doeken kopen, wat zeg ik? Allemaal!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind ze wel mooi enzo, maar niet erg origineel (althans, een aantal van die doeken) *kuch* Brian Froud *kuch* :wink:

The Used

Bewuste gebruiker
ach maakt me niet zo veel uit, het is prachtig staaltje kunst :grin:.

Ik zou ook graag zo'n doek willen bestellen , maar het lukt niet via outlook express dus hebben julie niet gewoon nog een email adres en hebben julie toevallig ook niet blacklights ( voor de doeken )

Deca

Newbie
Tja, ik weet dat niet alles origineel is , maar vind het nog erg knap en mooi wat ze maken. Ze maken ook doeken op aanvraag, dus dan krijg je toch vaak een plaatje of schilderij dat na geschilderd wordt. En ze ontwerpen ook veel zelf en dat lukt ze erg goed (vind ik :wink: )
Je kan ons gewoon op ons e-mail adres bereiken. Ons adres is:
[email protected]
Wij verkopen zelf geen blacklights, maar deze kan je bij de meeste elektro winkels in Nederland kopen.

Groetjes :wave:

Doerak

Bewuste gebruiker
Komt er eigenlijk veel warmte af van blacklights? Volgens mij zijn het gaslampen (soort TL), maar ik weet niet of deze net zoals bijv. TL-lampen relatief koud blijven. Ik vraag dit om rekening te houden met een eventueel bouwwerk om een dergelijk doek netjes te verlichten.

Deca

Newbie
Hallo allemaal :wave: ,

Wilde jullie even laten weten dat we nieuwe doeken op voorraad hebben. Er zitten weer prachtige tussen, ongelooflijk wat deze Indische mensen kunnen schilderen, ze zijn echte artiesten!
Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden.

Alvast bedankt!

Warme groetjes :smoke: ,
Cathy

Imke

Badass junkie
Ze zijn prachtig!

Vooral deze:

:hearteyes:

Deca

Newbie
Hallo allemaal :grin: ,

Wilde jullie even laten weten dat we sinds kort ook doeken (250 cm x 250 cm) en hangmatten (beiden geen blacklight) verkopen.
Neem eens een kijkje op onze site: www.deca-artworks.com

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, hartstikke bedankt

Groetjes :beer: (proost met een sapje voorlopig, want we hebben een baby op komst :grin: )

Cathy

Imke

Badass junkie
Ik wil een hangmat! :stoned:

Proficiat met de baby trouwens. :wave:

Hebben jullie geen fellere kleuren eigenlijk?

Bengt

Bewuste gebruiker
Die doeken zijn wel nice, ik ben aant twijfelen om eentje te bestellen.
Je hoort nog van me.

Eier

Bewuste gebruiker
Zo'n huge motherfucker van een doek is wel geniaal trouwens, even in de gaten houden.

Deca

Newbie
Hihi, hallo allemaal :wave: ,

Hartstikke bedankt voor de leuke en lieve reacties. Die psycheldische doeken hebben inderdaad een leuk effect op mensen :hearteyes: , zonder waren we nooit zwanger geraakt :wink:

De hangmatten hebben we helaas (nog) niet in fellere kleuren, maar als ze een beetje lopen, bestellen we die er de volgende keer bij.

En als iemand iets wilt weten of bestellen, dan mag je natuurlijk altijd een mailtje sturen, of hier posten :P

Nogmaals bedankt allemaal!

Groetjes :beer: ,
Cathelijne

Deca

Newbie
Dankzij een klant hebben we nu eindelijk foto's van het effect van blacklight (wat ons tot nu toe niet gelukt was :( ). Ik heb de foto's even op een tijdelijke pagina gezet, we zijn bezig de site volledig te vernieuwen en dan krijgen de foto's een mooi plaatsje.
De link naar de foto's:
http://www.deca-artworks.com/english_effect.html

En hier één voorbeeld:

Groetjes :mrgreen: ,
Cathelijne

Northawke

Wijs gebruiker
Nice. Zeg, krijgen jullie ook nog feller gekleurde wanddoeken? Ik heb een Indiase kamer en deze wandkleden zijn iets te licht voor m'n kamer.

Deca

Newbie
Bedankt voor de complimenten :mrgreen: .

We hopen de volgende keer het assortiment van de doeken weer wat uit te breiden, hopelijk ook met fellere kleuren. Ik zal hier een berichtje plaatsen als het zo ver is.

Groetjes :wave: ,
Cathelijne

Deca

Newbie
Hallo allemaal :mrgreen:

Wilde jullie ff laten weten dat we onze site in een volledig nieuw jasje gestoken hebben, en ook weer nieuwe blacklight doeken op voorraad hebben.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Alle op-en/of aanmerkingen zijn welkom.

Alvast bedankt :wave:

emnasiah

Experimenterende gebruiker
Kzou het toch eerst moeten zien, of die effecten echt wel de moeite zijn
zoja , zou ik zeker intresse hebben !

Hebben jullie een winkels waar ze deze ook verkopen ?

Deca

Newbie
Bedankt voor jullie reacties :grin: .

Wij hebben in Nederland geen winkels waar ze onze doeken verkopen, wel hier in Spanje, maar of je zo ver wilt rijden om het effect te zien :wink: .
Op onze site staan wel foto's met het effect, zo krijg je een idee van hoe ze eruit zien onder blacklight, maar het is wel erg moeilijk dit op een foto vast te leggen.

Groetjes,
Cathelijne

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
waw, er staan er echt enkele prachtige bij!! :hearteyes:

Hmm... Ik ben aan het overwegen om er één te kopen.. Ik geef het nog even bedenktijd. Maar ze zijn wel enorm prachtig!! :hearteyes:

dirtbag

Bewuste gebruiker
gasten,

ik hebe r 2 besteld, zijn in een week aangekomen, en ze zijn echt vet!!!!!
aanradertje dus.
ik zal nog fotos maken van de doeken zonder en met blacklight (als het lukt)

gr33tzzz

_Kat_

Bewuste gebruiker
Heel erg interessant. Ik heb hier nog nooit aan gedacht, maar het lijkt me wel erg intens met dat blacklight effect. Ik zal er toch eens een moeten kopen ergens dit jaar.

Bovenaan