Psychedelische blacklight doeken

MarijN

Newbie
Sommige van jullie zullen ze wel kennen, van die psychedelische doeken voor aan de muur... zet je er een blacklight op dan springt 'ie er al heel erg mooi uit... heb je lsd/paddos op, dan komt 'ie pas helemaal tot leven. Hier eentje die ik laatst gekocht heb:

Nou lijkt het mij erg leuk ook zelf zoiets te maken... wel wat creativiteit vereist maar toch.. lijkt me het proberen waard; te beginnen met een ontwerp op A4

Zijn er toevallig mensen die hier al ervaring mee hebben? Of die misschien goede adressen hebben waar je zulke doeken kan kopen?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik zou gewoon een keer op een goa party aan wat lui vragen... het is nogal moeilijk om er aan te komen... maar dat soort doeken zonder iets erop is niet moeilijk :) desnoods pak je een laken en neem je een ontwerpje van internet teken je het op het laken eerst met potlood er op ben je er dan over tevreden kleur je hem verder in :)

caatje

Badass junkie
kei leuk. Ik weet niet of t persee op doek moet maar bij de action kun je grote op houten lijsten gespannen doeken kopen.

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm wel erg mooi idd.
ik heb zelf ook wel wat blacklight spullen, 1 beetje trippy poster met wat wietbladen en verder heb ik een neon spuitbus gekocht waarmee ik op mn kamer heb zitten spuiten :P Heb overigens ook een blacklight-bong :stoned:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ben nogal een goa fan en vind de decoratie altijd prachtig, ook zijn een aantal vrienden met me bezig met het maken van dat soort doeken, ze zijn nog ni zo goed maar als je wat concrete vragen hebt laat maar kome...groeten

Frisko

Badass junkie
1

2

3

komen er nog wel wat bij maar zal niet voor nu zijn...doekjes kosten 30 het stuk,kan er miss nog wel aankomen in de toekomst,voor geinteresseerden!!??
ze zijn alleemaal 160x120 ongeveer

mzzls :flushed: :grin: :grin: :grin: :wave:

prijs editted...
30€ is de prijs,foutje!

MarijN

Newbie
vooral die laatste vind ik erg vet, lijkt me erg vet om op te trippen :)
die van mij heb ik trouwens in Amsterdam gekocht bij Fullmoon (Nieuwendijk 42 - vlak bij CS); best prijzig voor 30 euro, maar ik had het er voor over

@ Frisko: ik heb zeker interesse!

Dr. Tommy

Badass junkie
Frisko zei:
1

2

3

komen er nog wel wat bij maar zal niet voor nu zijn...doekjes kosten 20€ het stuk,kan er miss nog wel aankomen in de toekomst,voor geinteresseerden!!??

ze zijn alleemaal 160x120 ongeveer

mzzls :flushed: :grin: :grin: :grin: :wave:

ben wel geintresseerd in de bovenste 2 :)

Frisko

Badass junkie
aloha,over die doeken,ik ga eens wat foto's posten straks van welke de mogelijkheden zijn...
als er genoeg vraag naar is zal ik mn uiterste best doen om deze ook daadwerkelijk te bezorgen.
maar kan moeilijk 3 doekjes vanuit thailand laten komen éh :) :)

mzzls

BombSki

Bewuste gebruiker
wow dat zou wel erg cool zijn..ik dacht dat je ze uit je eigen collectie wou verkopen (vond het al zo vreemd haha)
Maar als je ze vanuit thailand zou kunnen bestellen.. geweldig :) ik koop er zeker 1

BombSki

Bewuste gebruiker
haha mooi gezegd
zon ding is bovendien gewoon erg mooi.. zou ik wel aan mn muur willen hebben, net als dat iemand anders een poster of schilderij koopt?

MarijN

Newbie
eens!
trouwens: ik kan sowieso nog wel zo'n doek kwijt... misschien wel 2
@ Frisko: wat zijn de mogelijkheden? of bij welke aantallen onstaan er mogelijkheden?

Jeller

Badass junkie
Ja vette doeken.. zo'n doeken zie je altijd op goafeesten

(plakken in je internet explorer om ze te zien)
als graag tips zou hebben om zo'n doeken zelf te maken of kopen of wl je nog an die ontwepren zien, ga eens naar

http://www.psygarden.be
daar staat het echt vol met doeken en andere psychedelische constructies en ontwerpen echt prachtige dingne daar

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
MarijN zei:
Sommige van jullie zullen ze wel kennen, van die psychedelische doeken voor aan de muur... zet je er een blacklight op dan springt 'ie er al heel erg mooi uit... heb je lsd/paddos op, dan komt 'ie pas helemaal tot leven. Hier eentje die ik laatst gekocht heb:

Nou lijkt het mij erg leuk ook zelf zoiets te maken... wel wat creativiteit vereist maar toch.. lijkt me het proberen waard; te beginnen met een ontwerp op A4

Zijn er toevallig mensen die hier al ervaring mee hebben? Of die misschien goede adressen hebben waar je zulke doeken kan kopen?

Nog niet maar met het idee ga ik zeker wat doen,dat moet ik ook met een avondje aan de muur hebben...

BombSki

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
als er genoeg vraag naar is zal ik mn uiterste best doen om deze ook daadwerkelijk te bezorgen.

en? :confused: :openmouth: :mrgreen: :wave: :hearteyes:

Ik zal trouwens nog eens rondvragen of een vriend ofzo nog interesse heeft, als het nodig is kan wil ik er wel 3 bestellen ofzo. (eerst vragen dus, maar denk dat 3 wel lukt)
EDIT: ik zit ook op een ander forum waar misschien ook wel veel interesse is..
Hoeveel heb je er nodig (in deze thread staan er 6, waar er dus 2 van mij nog bijkomen denk ik).. als je me zekerheid kan geven of je die doeken kan kopen, welke, hoe duur en hoeveel je er nodig hebt, dan kan ik er wel meer mensen regelen.

Frisko

Badass junkie
yoooooo

langs topic gekeken de laatse tijd denks maar niet gevreesd,normaal gezien ging die kerel nog doeken bestellen...

schranziewanzie regelt eig meer het doekengedeelte...
je moet denken dat ze uit thailand komen en er dus alleen in redelijk grote hoeveelheden besteld word volgens mij!!,dus zal het niet van vandaag op morgen gaan...
begin maar al eens bijeen te tellen hoeveel doeken er moeten bestelt worden,en dan kunnen we spreken...

Psykaholik

Wijs gebruiker
ja heb die jong ne mail gestuurd
tegen dan zal ik ook terug vragen achter fotos want heb die nemeer op mijn pc staan
maar kan zowiezo nog wel even duren want dan moet da eerst geregeld worden mett die mensen daar en dan moeten die nog van thailand naar hier gestuurd worden

BombSki

Bewuste gebruiker
in deze thread worden er 6 besteld..
ik kan nog wel wat meer mensen regelen, maar voordat ik ga beginnen moet ik wel weten welke doeken er beschikbaar zijn en hoeveel we er moeten hebben.

BombSki

Bewuste gebruiker
hoeveel heb je er nodig om het door te kunnen laten gaan?
ik zit namelijk nog op een ander forum waar ik er wel wat kwijt zou kunnen, dit regel ik zelf dan allemaal en dan bestel ik ze wel.
maar dat ga ik alleen doen als ik weet heoveel ik er moet hebben, anders stel ik al die mensen daar teleur. misschien hebben we op drugsforum.nl al wel genoeg.
de prijs is dus 20euro per stuk?

edit:
ikzelf wil wel jingjang hebben:
http://users.pandora.be/Divxking/new/sl ... njang.html

Bovenaan