Psychedelische blacklight doeken

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik ben mss ook zeker geintereseerd maar hoeveel vragen ze? rechtstreeks uit india? persoonlijk vind ik het niet zo mooie werkjes hoor
ken mensen die het wel even goed kunnen :wink:

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik ben mss ook zeker geintereseerd maar hoeveel vragen ze? rechtstreeks uit india? persoonlijk vind ik het niet zo mooie werkjes hoor
:wink: dan ga ze daar halen hé kerel... :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
BombSki zei:
hoeveel heb je er nodig om het door te kunnen laten gaan?
ik zit namelijk nog op een ander forum waar ik er wel wat kwijt zou kunnen, dit regel ik zelf dan allemaal en dan bestel ik ze wel.
maar dat ga ik alleen doen als ik weet heoveel ik er moet hebben, anders stel ik al die mensen daar teleur. misschien hebben we op drugsforum.nl al wel genoeg.
de prijs is dus 20euro per stuk?

edit:
ikzelf wil wel jingjang hebben:
http://users.pandora.be/Divxking/new/sl ... njang.html
hier zal schranz straks wel antwoord op geven...
maar prijs op de 1ste pagina heb ik editted,was 30!!foutje van mij! :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Mr.jiho zei:

ik heb niet gezegt dat ik ze aan 20euro kan halen he :wink: :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Mr.jiho zei:

ik heb niet gezegt dat ik ze aan 20euro kan halen he :wink: :mrgreen:
das natuurlijk een ander,zal volgens mij er helemaal aan liggen hoeveel er bestelt worden(de prijs) en de prijs was 30€ meende ik btw...

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik moet gewoon weten hoeveel ik er in totaal moet hebben
die jong kan nie voor een paar doekjes da gaan bestellen he
dus iedereen die er moet hebben laat het weten
da ik het aantal aan die jong kan doorgeven en dan zal hij zien wa hem kan doen

Psykaholik

Wijs gebruiker
BombSki zei:
ja hoeveel dan?
10? 20? 100?
heb je anders een email adres van hem?
hoeveel da weet die zelf nog nie he
die jong was vorige keer zelf in thailand en had die zelf meegepakt
nu deze keer moeten die verzonden worden per schip
laat gewoon allemaal iet weten en anders laat ge het zijn
mij intereseert het geen rotte fuck ik heb mijn doeken
mijn kamer hangt vol
prijs was toen 25 eur het stuk maar zal nu wss (denk ik toch) wel ietske meer zijn (25 eur toen met verzendkosten bij he)

Psykaholik

Wijs gebruiker
het zou goed kunne zijn dat ik ze nog wel kan krijgen.
maar dan moet je me wel even de tijd geven.
en je moet dan ook wel zeker zijn dat je ze koopt .

Deca

Newbie
hihi, wat grappig hier het adres van onze site te zien (bedankt BombSki :) ). Wij verkopen de doeken nog steeds en hebben er ook meerdere op voorraad.
Onze site is ondertussen verhuisd naar www.deca-artworks.com

Groetjes!
Cathelijne :beer:

Imke

Badass junkie
Deca zei:
hihi, wat grappig hier het adres van onze site te zien (bedankt BombSki :) ). Wij verkopen de doeken nog steeds en hebben er ook meerdere op voorraad.
Onze site is ondertussen verhuisd naar www.deca-artworks.com

Groetjes!
Cathelijne :beer:

Wooow die zijn echt wel vet. :hearteyes: Vooral die met de elfjes en feeën en die olifant!! :mrgreen:

Ps: je woont in spanje? :stoned:

Deca

Newbie
Dankjewel :mrgreen: . We zijn zelf helemaal verliefd op de doeken die de Indische kunstenaars maken. Hebben er ook een aantal in ons huisje hangen. Je kan er helemaal in verdwalen.
We hebben één keer paddo's op en het blacklight aan gedaan. Wow, dan verdrink je er echt in :wink: . De eerste keer ooit dat ik echt getript heb.

Wij wonen inderdaad in Spanje. Mijn vriend en ik zijn begin dit jaar naar zuid-spanje verhuisd. Het leven hier is totaal anders dan in Nederland. Alles gaat veel rustiger en vriendelijker en de natuur hier is prachtig. We willen niet meer terug naar Nederland :smoke: .

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
je kan ze ook zelf laten maken. Gewoon een plaatje (liefst hoge resolutie) op doek laten afdrukken, kost volgens mij iets van 30 euro voor poster formaat en dan heb je een soort 'schilderij'

Psykaholik

Wijs gebruiker
denkt ge da ik doeken ga regelen omda ze zegge da ze het mss willen hebben he :L
ik bestel niks voor ik iets zeker weet :wink:

Bovenaan