psychedelic desktop/screensaver

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
ooh wat chill!! :hearteyes:
downloading...

Dat werkt idd zeer chill! Alleen als je op Windows Vista zit moet je eerst Aero (dat 3d gebeuren) uitzetten anders doet de desktop ding het niet. Aero gaat toch voor, dus ik gebruik de screensaver wel, die doet het wel gewoon. :mrgreen:

BooYa

Belezen gebruiker
hier kunde uwen eigen screensaver maken
het is misschien niet zo psychedelisch maar het zijn wel redelijk coole figuren en kleuren :)
voor een ander kleur sta dan even stil met je muis en dan komt er een schermpje
als je content bent met je screensaver sla hem dan op :)
enjoy

http://direct.motorola.com/hellomoto/colors/?

acidboy

Badass junkie
Beetje zonde alleen dat je pc trager wordt.. zonder ook maar iets te doen. Ik vind het altijd wel lachen, zulke dingetjes.. maar je helpt, na vaak zulke dingen downloaden, je pc wel naar de klote.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
acidboy zei:
Beetje zonde alleen dat je pc trager wordt.. zonder ook maar iets te doen. Ik vind het altijd wel lachen, zulke dingetjes.. maar je helpt, na vaak zulke dingen downloaden, je pc wel naar de klote.

Dat is alleen als je het programaatje ook daadwerkelijk start, als je wilt gamen of een film wilt kijken zet je m gewoon uit, je ziet et dan immers toch niet meer, en dan is je pc weer 100% normaal.

acidboy

Badass junkie
Op zich waar, maar ik heb in het verleden gemerkt dat er veel shit op je computer blijft hangen als je allemaal van die rommel download..
maargoed.. dat is mijn persoonlijke ervaring. Zou ook kunnen dat het een willekeurige andere trojan was, maargoed..

azgaza

Badass junkie
Wie kent Electric Sheep??

http://www.electricsheep.org/

Het is de allermooiste screansaver ooit.
Ik weet niet of deze al genoemd is; maar deze doet niks met je computer, ding werkt nog net zo goed, en het is een screansaver met bewegende fractal art zoals je die kan maken met bijvoorbeeld apophysis, en het is fanatstisch. Ik heb hem er al lang op staan, toch wel meer dan een jaar, en ik weet echt geen mooiere.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb ze ook allebei. Ik raad de gebruikers van Electric Sheep aan om wat sheep packs te downloaden. Je hebt in het begin namelijk geen of weinig sheep en dat is zo saai. Als je handmatig een heleboel sheep download heb je in ieder geval van af het begin een gevarieerd schauwspel.

Sheep packs zijn hier te downloaden:
http://sheepserver.dreamhosters.com/packs/

De server is op het moment wel even offline, maar die zal wel weer snel online komen.

Bewild

Bewuste gebruiker
ik vind vooral de desktop functie zo cool :P en dat je dan nog zelf kan versnellen en in en uit zoomen is toch prachtig :mrgreen: .

azgaza

Badass junkie
Maakt die je computer echt trager? Want ik wee tniet of het het dan waard is, om je desktop te laten bewegen, wel heel vet maar.. mijn computer is wel erg belangrijk dusja.

Eyezblack

Belezen gebruiker
het maakt je pc wel iets trager maar als je beetje goede pc hebt maakt dat niet zoveel uit. ik heb nu internet, msn, bittorent, muziek, firewall aan en nog wat andere shit en het werkt nog prima allemaal :)

Doerak

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Maakt die je computer echt trager? Want ik wee tniet of het het dan waard is, om je desktop te laten bewegen, wel heel vet maar.. mijn computer is wel erg belangrijk dusja.
Nee, het maakt je computer niet trager. Ja, misschien een beetje als je het programma daadwerkelijk hebt draaien en je hebt een oude PC. Elk programma neemt wel wat geheugen en processorcapaciteit in, dus dit programma ook. Het een is alleen iets zwaarder dan het ander. Sluit af, uninstall, klaar.

Tof spul :stoned:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb weer iets zeer chills ontdenkt! Plasma Pong: http://www.plasmapong.com/

Een gratis spelletje dat oersimpel is en er erg tripperig uitziet :mrgreen: en als je geen zin hebt om het spel te spelen kan je ook gewoon wat rondklooien in de sandbox mode.

Alles wordt wel realtime berekend dus als je lager dan een pentium 4 2Ghz hebt wordt het huilen met de pet op.. of af, whatever :confused:

Doerak

Bewuste gebruiker
Bedankt Radeon915!! Dat programma zit echt heel mooi in elkaar. Alle variaties van pong komen zo langerzamerhand een beetje mijn neus uit, maar dit is echt een uitzondering. De enige echte psychedelische pong. Is wel een aanradertje :)

Bovenaan