Magic Guest
Belezen gebruiker
zet ze op een warme droge plek op een stukje keukenpapier en zet er een (pc)ventilator voor, dan zouden ze in een weekje helemaal droog moeten zijn

Hans zei:shokora zei:Als je fatsoenlijk af kunt wegen is er geen enkel probleem. 2C-B dosissen zijn ook ongeveer even groot en daar gaat ook weinig mis mee. Alleen sommige mensen gooien er 330mg in ipv 33mg :P
Je haalt ug en mg door elkaar.![]()

psysurfer zei:ik denk dat je gewoon best een laagje alcohol houdt. zodat je het ook langer kan bewaren. je kan het altijd verder laten indampen als je dat nodig vindt. Ik ga mijn kristallen invriezen denk ik we zullen omter eerst doen hé space scientistik ga vandaag beginnen waarschijnlijk
![]()
psysurfer zei:ik denk dat je gewoon best een laagje alcohol houdt. zodat je het ook langer kan bewaren. je kan het altijd verder laten indampen als je dat nodig vindt. Ik ga mijn kristallen invriezen denk ik we zullen omter eerst doen hé space scientistik ga vandaag beginnen waarschijnlijk
![]()
RSW zei:Verder geld voor elke stof, dat hoe kouder je het bewaart, des te langer het blijft wat het is. Als stoffen warmer worden, gaan ze sneller vibreren en dus sneller reageren. Dus als je t spul goed wilt bewaren, juist wel in de vriezer gooien.

Drent zei:RSW zei:Verder geld voor elke stof, dat hoe kouder je het bewaart, des te langer het blijft wat het is. Als stoffen warmer worden, gaan ze sneller vibreren en dus sneller reageren. Dus als je t spul goed wilt bewaren, juist wel in de vriezer gooien.
Niet voor elke stof, het explosief RDX bijvoorbeeld (cyclotrimethyleentrinitramine) word bij tempraturen van onder de -4°C erg onstabiel waardoor hij makkelijk ontleed.
Wie weet voor welke stoffen er een soorgelijk iets geld? Misschien psylocibine ook wel?
![]()
pieter-b zei:hier nog even een geupdate link met wat meer gebruikerservaringen, vraag en antwoord dan de eerdere post:
http://web.archive.org/web/200708232332 ... coalki.htm
Goed onderwerp en welgeplaatstBy Techno-hippie (Technohippie) on Sunday, December 22, 2002 - 04:58 pm: Edit
I tested my 20g dried shroom, 24cc Solution. AWESOME is all i got to say I had one of the BEST trips ever. We started with 1cc each and started feeling the effects almost immediately. Within 10min we where having the full level 1 experience. We decided to take another CC, Took us to level 2.... Within 10 min. By this time it was hard to keep track of time. But we did 1 more CC and that was all we needed.
NO unpleasent side effects... No upset stomach, or dizziness... nothing negative. It was VERY euphoric, very clear. We were tripping hard, yet we could think very clearly. Couldn't always speak clearly but the thoughts were profound and clear. The visuals where awesome.... everything was so alive and beautiful. The moon was full... so that made for a magical evening.
The greatest thing about the extract was the control we had over the dosage. Each dosage was equal with magic content. Unlike when you eat the shrooms themselves where the magical content will be different from shroom to shroom. So, dosage isn't quite as accurate. I've split a bag of shrooms with a friend before and got off way more than he did... on the same shrooms. With the extract we both knew we were getting the same amount.
I've had tea, chocolate shrooms, cooked with magic.. even psycedellic coffee, and this is by far the best method of consumption. I will be testing how long the extract lasts in potentcy.
I had this in the freezer for a week... and it was still very potent.
Anyway guys... there is my experience with the liquid. Freakin awesome!
Thank you PROF and Searcher for bringing that tech. out to mycotopia. I've never heard of liquid shrooms until now! WOW!
I'll post my other experiments with this in time.
Peace & Light to all!!
Techno-Hippie
RSW zei:Drent zei:RSW zei:Verder geld voor elke stof, dat hoe kouder je het bewaart, des te langer het blijft wat het is. Als stoffen warmer worden, gaan ze sneller vibreren en dus sneller reageren. Dus als je t spul goed wilt bewaren, juist wel in de vriezer gooien.
Niet voor elke stof, het explosief RDX bijvoorbeeld (cyclotrimethyleentrinitramine) word bij tempraturen van onder de -4°C erg onstabiel waardoor hij makkelijk ontleed.
Wie weet voor welke stoffen er een soorgelijk iets geld? Misschien psylocibine ook wel?
![]()
Ah, interessant, daar had ik nog niet van gehoord. Dit RDX blijkt inderdaad minder stabiel te worden als het een kristalstructuur aan neemt. Maar ik kan verzekeren dat voor psilocybine en psilocine geld dat je het wel het best koud kan bewaren. Ik heb nog nooit van een drug gehoord waar dat niet voor geld, en van explosieven heb ik niet zo veek verstand. Niet mijn favoriete stukje scheikunde heheGelukkig zijn de meeste drugs niet explosief.
J0rrit zei:Ik vraag me af. Hoe kan het dat pure psylocibine net als pure mescaline een ander effect hebben dan de paddo/cactus zelf? Er zitten ook andere alkaoiden in dat weet ik.
Maar ben benieuwd hoe die andere stoffen ervoor kunnen zorgen dat de werkzame stof anders werkt?
TrippyShit zei:J0rrit zei:Ik vraag me af. Hoe kan het dat pure psylocibine net als pure mescaline een ander effect hebben dan de paddo/cactus zelf? Er zitten ook andere alkaoiden in dat weet ik.
Maar ben benieuwd hoe die andere stoffen ervoor kunnen zorgen dat de werkzame stof anders werkt?
Paddo's bevatten als belangerijkste stoffen Psylocibine EN psylocine. Deze 2 stoffen samen zorgen voor het effect dat paddo's geven. Neem jij maar 1 van deze stoffen krijg je dus net als bij cactus of mescaline kristallen een ander effect omdat jij de stoffen niet 'mixed' zegmaar. Kan ff zo snel geen ander woord verzinnen.
Als jij je eten maakt met 3 soorten kruidens smaakt het ook anders dan wanneer jij je eten zonder die 3 kruidens op eet. Of maak ik nou de 2e stomme vergelijking vandaag? :P
RSW zei:Veel mensen zweren ook dat wiet een heel ander effect heeft dan hash, terwijl THC (voor zover bekend) de enige werkzame stof in beide drugs is. Misschien zit het wel tussen je oren, goed mogelijk. Shulgin beweert bijvoorbeeld in PIHKAL geen verschil te merken, om hem er maar weer eens bij te halen. Totdat helemaal bekend is hoe deze psycho-actieve stoffen nou precies werken zal het een kwestie van speculatie blijven, denk ik.
gNuxx zei:RSW zei:Veel mensen zweren ook dat wiet een heel ander effect heeft dan hash, terwijl THC (voor zover bekend) de enige werkzame stof in beide drugs is. Misschien zit het wel tussen je oren, goed mogelijk. Shulgin beweert bijvoorbeeld in PIHKAL geen verschil te merken, om hem er maar weer eens bij te halen. Totdat helemaal bekend is hoe deze psycho-actieve stoffen nou precies werken zal het een kwestie van speculatie blijven, denk ik.
ik zeg, je hebt het mis
In wiet zijn THC (= tetrahydrocannabinol ) en CBD (=cannabidiol) de werkzame stoffen.
wikipedia zei:Cannabidiol, also known as CBD, is a cannabinoid found in Cannabis. It is a major constituent of the plant, representing up to 40% in its extracts.
CBD alone is not intoxicating, but it appears to moderate the euphoric effect of tetrahydrocannabinol (THC), which is an isomer of cannabidiol and add a sedative quality.
Some research, however, indicates that CBD can increase alertness. It may decrease the rate of THC clearance from the body, perhaps by interfering with the metabolism of THC in the liver.
Finesse* zei:Ik wil waarschijnlijk proberen de oogst van mijn cubensis kweekset om te zetten via bovengenoemd proces in kristal. Enkele vragen:
1) Bevat de Cubensis soort genoeg van de stof om iets over te houden aan het einde van het proces? Zoja, hoeveel zou ik over houden aan 4 vluchten paddo's.
2) Is methanol niet giftig? Moet je niet ethanol met orale tinctuur gebruiken van de apotheker om je paddogruis in op te lossen?
3) Een koffiefilter met een trechter is een prima filtreerder toch?
4) Zijn er behalve het eindproduct laten indampen op je vensterbank ook nog manieren om dit te versnellen, andere vloeistoffen kookte ik uit op een lamp in een kommetje. Dit zal wel niet kunnen ivm. brandgevaar van bijna pure alcohol?
Verder weet ik niet wat je met een 'vlucht' bedoelt.
RSW zei:3) Lijkt me wel ja, zolang het kristallen tegenhoud, en vloeistoffen doorlaat is het goed.
4) Hangt van je oplosmiddel af. Sowieso niets met een open vlam, en zorg dat je afzuiging hebt, of het buiten doet.
Finesse* zei:3) Het is niet bedoeld om kristallen te filteren, het is bedoeld om het paddogruis van het oplosmiddel te scheiden, neem aan dat dat ook prima is?
4) Buiten? Kan ik ethanol niet op m'n vensterbank laten uitdampen?
Ik kon hier eigenlijk heel weinig info over vinden op google, misschien ben ik wel gewoon achterlijk, maar vond er niet veel nuttigs over, als iemand een linkje heeft van een goede bereidingsmethode?
Ik denk overigens dat ik voor ethanol met orale tinctuur ga van de apotheek, hier zou het dus prima in oplosbaar moeten zijn.
Ps: Met een vlucht bedoel ik inderdaad een van de meerdere oogsten van de kweekset. Zal ff een rekeningetje moeten maken met de geschatte hoeveelheid oogst en de inhoud van psilocybine.
PPS: Oh, RSW heeft dat al gedaan voor me, keek eroverheen. Merci.![]()
Crumble and pulverize the dried mycelial material and combine each 100 mg of this material with 10 ml of methanol. Place the flask in a hot water bath for four hours. Filter the liquids with suction through a filter paper in a buchner funnel with Celite to prevent clogging. Collect and save the filtrate liquids. Heat the slurry (the mush in the filter paper) two more times in methanol as before, filter, and accumulate the liquids of the three extractions. To be certain that all of the alkaloids have been extracted do a small extraction with a portion of the used slurry and test with Keller's reagent (glacial acetic acid, ferrous chloride, and concentrated sulfuric acid). If there is a violet indication, alkaloids are still present and further extraction is in order.
In an open beaker evaporate the liquids to total dryness with a hot water bath or by applying a hair dryer. Be certain that all traces of methanol have been removed. The remaining residue should contain 25-50 percent psilocybin/psilocin mixture. Greater purification can be achieved, but would require other solvents and chromatography equipment and is hardly necessary.
Each 100 grams of dried mycelium should yield about 2 grams of extracted material. This should contain at least 500 mg of psilocybin/psilocin mixed or about fifty 10 mg doses. Theoretically psilocin should have the same effect upon the user as psilocybin. The only difference between the two is that the later has a phosphate bond which disappears immediately after assimilation in the body. In other words, in the body psilocybin turns into psilocin. Psilocybin is a fairly stable compound, but psilocin is very susceptible to oxidization. It is best to keep the extracted material in a dry air tight container under refrigeration. A sack of silica-gel can be placed in the container to capture any moisture that may enter.
P. cubensis - psilocybinegehalte 0.63 massa% ; psilocynegehalte 0.11 massa%