Prozac icm wiet

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ik heb eerst de zoekfunctie, goed, gebruikt en geen verwant onderwerp kunnen vinden dus maakte ik maar een nieuw topic aan...

Ik heb net vanmiddag te horen gekregen van m'n psyg dat ik vanaf morgen ochtend prozac moet gaan slikke, althans moet ik heb er zelf mee ingestemd uiteraard, de beslissingen liggen wel in mijn handen :P Maar nu wou ik dus weten of gebruikt van wiet of hasj gevaarlijk is icm prozac?

boris75

Experimenterende gebruiker
Niet dat ik weet. Wat wel een gevaar is is dat wiet waarschijnlijk een minder gunstig effect heeft op het verloop van een depressie. Dus..... een keertje blowen zal heus geen kwaad kunnen. Maar om nou een verstokte blower te gaan worden, lijkt me niet verstandig.

succes met je keuze!

erwin krol

Bewuste gebruiker
boris75 zei:
Wat wel een gevaar is is dat wiet waarschijnlijk een minder gunstig effect heeft op het verloop van een depressie. Dus..... een keertje blowen zal heus geen kwaad kunnen. Maar om nou een verstokte blower te gaan worden, lijkt me niet verstandig.
Klopt, je psych zal hetzelfde zeggen.

buzzrider

Wijs gebruiker
je kan het natuurlijk altijd eens proberen, ik nam vroeger 'serlain' ( gelijkaardig aan prozac) en was een echte wietjunk.. nooit last van gehad, het was zelfs extra leuk die combo, tot op een bepaald moment dat ik ben flauwgevallen, sinds toen heb ik moeten kiezen: wiet of medicijn?... ik heb dan maar voor wiet gekozen :stoned:

Bovenaan