Prostitutie

Deranged

Badass junkie
Wil niet banaal zijn ofzo maar vroeg me af of er hier heren zijn die bekend zijn met het bezoeken van ''professionele dames''. Ik ben al een tijdje gefascineerd door dit idee en onder invloed van speed wil ik misschien wel eens in de stemming komen voor zoiets. Lijkt me handig dat je geld op tafel legt en je behoefte kan stillen in plaats van allemaal mooie verhalen ophangen in de stad. Vroeg me af, zijn er hoeren die echt een mooi lichaam en hoofd hebben enzo? Het gaat in die zin natuurlijk wel om uiterlijk. En het je moet een goede reden hebben met speed wil hij omhoog komen. :wave:

jacey

Experimenterende gebruiker
..........volgens mij heb jij mijn tip van de vorige topic niet opgevolgd.

Je bent gewoon geil van die troep die je neemt! hahahah

Deranged

Badass junkie
Nee dit is serieuze vraag, lijkt me wel dat sommige mensen ervaring hebben. Maar inderdaad mn gedachten gaan nog steeds over een ding en word er een beetje para van. Toch wast weer een rustig nachtje. :hearteyes:

jacey

Ok, dan zal ik maar serieus proberen om antwoord te geven op je vraag.
Ik weet niet waar je precies woont maar ik woon in Amsterdam. Mijn vriend werkt in de buurt van de Red Light dus ik kom er regelmatig langs. Hoeren heb je in alle soorten. Maar ik moet eerlijk toegeven dat er plekken zijn in de stad waar de hoeren mooier zijn dan de meeste vrouwen die je op straat tegenkomt. Het is natuurlijk zo dat ze hun geld verdienen met hun lichaam dus die verzorgen ze vaak beter dan normale vrouwen zelfs.

Deranged

Badass junkie
Ik word plat gezegd soms van speed gewoon zo kapot geil dat ik best zin krijg in een lekker wijf. En met speed op naar de stad om een beetje te versieren lijkt me niks zeker niet als je ze in principe gewoon voor het uitzoeken heb. Dan maar wat extra's betalen. :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
er was toen met dat gedoe met rob oudkerk zo'n rel rond de website www.hookers.nl, daar zou hij vaak op zitten te kijken. Het was een site waar mannen recensies van hoeren opzetten :wave:

jacey

Chimera zei:
Naar de hoeren gaan vindt ik het banaalste/primitiefste wat er is

sorry

Vind ik niet. Door alle stress van de dag, alle drukte om je heen begrijp ik best dat mannen die geen relatie hebben besluiten om dat even te doen. Ter ontspanning of hoe je het ook wilt noemen. Na afloop hebben ze geen last meer van opdringerige telefoontjes etc etc. Meestal ben je ook nog minder geld kwijt dan als je een vrouw gaat versieren ergens.

Chimera

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Hmm je kan er beter voor betalen dan iemand verkrachten

das waar, maar ik doe gewoon beide niet

Sex is in mijn ogen een bezigheid gebasseerd op liefde
en niet op puur geilheid..

jacey

ok, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Iedereen doet het op zijn eigen manier.

Deranged

Badass junkie
Ben ik met je eens en normaal doe ik helemaal niet aan one night stands en sta eigenlijk al een tijdje droog. Vind sex met liefde ook 100x mooier en zou echt nooit naar de hoeren gaan. Maar sommige momenten met speed(zoals nu) is het toch moeilijker want dan wekt het toch bepaalde behoeftes op.

Chimera

Bewuste gebruiker
yeah ok..
Ik heb ook al een poosje geen vriendin, en ergens vind ik dat wel erg
ok zo. Maar ja er zijn idd momenten dat je oerinstincten omhoog komen,
sure, maar ja. Das ff voorhuidjoggen en tis weer weg

:wink:

Deranged

Badass junkie
Ik dacht vanmorgen ook ja ik trek er nog ff aan en ga in bed liggen maar dat valt toch tegen. Heb tot op heden nog geen erectie kunnen krijgen.(teveel info)

Deranged

Badass junkie
Nee ben normaal helemaal niet zo seksistisch ingesteld, ben meer van de romantiek eigenlijk. Maar speed doet rare dingen met je. :openmouth:

Chimera

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Nee ben normaal helemaal niet zo seksistisch ingesteld, ben meer van de romantiek eigenlijk. Maar speed doet rare dingen met je. :openmouth:

Ja dat is nu duidelijk maar,
met jou.. die zin moet zijn:" speed doet rare dingen met mij "

Ik heb geen rare dingen door speed iig

Ik ga buiten spelen

Deranged

Badass junkie
Dat komt vast nog wel dan. Heb jij echt nooit dat je in je bedje ligt en de meest wazige gedachten door je hoofd gaan?

Chimera

Bewuste gebruiker
gratis..

ja maar is het dan niet hetzelfde. weenie hoe je erop oogt.
maar of je nou betaald of gratis alleen sex hebt met iemand
komt op hetzelfde neer. Niet verliefd/houden van = Nao sexo
por meu. Ik had laatst weer een hoge vorm van primitiviteit op
het werk, zet dat verhaaltje er zo wel neer..

ga eerst eten halen.. eindelijk.. zou 15 miinten geleden al
onderweg zijn...

jacey

dallandra zei:
waarom ervoor betalen als t ook gratis kan...

Bijna niets is gratis in het leven. Als er allemaal dingen bij komen kijken dan is het niet gratis meer. Dat kost je namelijk tijd en energie!

Deranged

Badass junkie
Voor mij is er geen verschil of dat je nou een of ander sletje uit de stad mee naar huis neemt of een hoer. Het is allebei even waardeloos.

Chimera

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Voor mij is er geen verschil of dat je nou een of ander sletje uit de stad mee naar huis neemt of een hoer. Het is allebei even waardeloos.

ja dat is een beetje in een tegenstrijd met je vorige posts..
is de drugs uitgewerkt?

spacekonijn

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:

waardeloos?
voor die hoer moet je betalen.
dat sletje is gratis..

Deranged

Badass junkie
Mwa bedoelde de sex zelf. Het heeft geen inhoud of het nou om een one night stand met versierd sletje gaat of een hoer. Zoals ik al eerder aangaf ben ik niet zo van de 'casual sex' alleen onder invloed van speed sluit ik gewoon niks uit.

Deranged

Badass junkie
Late reactie maar zie het voor 't eerst. De sex zelf is in principe zonder waarde bedoel ik, je doet het voor de lol en je heb het niet echt nodig. Ik ken genoeg mensen die lijken te denken dat sex een oerbehoefte is en dus elke week in de stad ''pakken wat er te pakken valt''. Zelf doe ik dit nooit en het bevalt prima. Ik geloof niet dat sex een echte oerbehoefte is(ben die naam ff kwijt) wel geloof ik dat een mens liefde nodig heeft en uiteindelijk komt hier uiteraard ook sex bij kijken. Een goede relatie zonder sex is immers bijna onmogelijk. Wel vind ik dat als je echt van een meisje houdt en ze wil bv wachten tot het huwelijk dat dit eigenlijk geen enkel probleem moet zijn. Betekenisloze sex met een of ander sletje kan heel aangenaam zijn maar je hebt het niet echt nodig. Voor mij een beetje hetzelfde verhaal als met cocaine, ik heb er opzich wel zin in maar ik ben nou eenmaal zo lui dat ik het niet kan opbrengen al die moeite ervoor te doen. Hoeren heb ik geen ervaring mee maar het idee dat je ze gewoon voor het uitkiezen heb lijkt mij wel wat. Heb ik weer gebruikt? Ik hoor het je denken. Ik heb een beetje maroc gerookt ja, is wel lekkere shit. Rook normaal nooit hash. Het effect blijf ik minder vinden dan wiet maar ik word er wel lekker spraakzaam van zoals je ziet terwijl ik met wiet vaak juist helemaal dichtklap.

EDIT: Ik dacht dat ik er niet op geantwoord had :confused: Ik zeit ene scheve gast kweet :mrgreen:

Djo

Badass junkie
Ik dacht laat ik deze maar eens naar boven halen.
Eens kijken, wat een topic uit den Ouden Doosch nog teweeg kan brengen. :P

Djo

Badass junkie
Geniaal! Hoop, dat je genoten hebt. Je moet alles toch een keer uitgeprobeerd hebben. Hehe! :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
als er nou es propere hetero mannelijke hoeren bestonden... maar nee hoor wij vrouwen moeten een gigolo inhuren van 200 euro per uur als we es wat lekkers willen zonder gedoe!!

nog steeds zijn we minder bedeeld als vrouwen!!!
(verbrand spontaan bh)
:mrgreen:

Bovenaan