Late reactie maar zie het voor 't eerst. De sex zelf is in principe zonder waarde bedoel ik, je doet het voor de lol en je heb het niet echt nodig. Ik ken genoeg mensen die lijken te denken dat sex een oerbehoefte is en dus elke week in de stad ''pakken wat er te pakken valt''. Zelf doe ik dit nooit en het bevalt prima. Ik geloof niet dat sex een echte oerbehoefte is(ben die naam ff kwijt) wel geloof ik dat een mens liefde nodig heeft en uiteindelijk komt hier uiteraard ook sex bij kijken. Een goede relatie zonder sex is immers bijna onmogelijk. Wel vind ik dat als je echt van een meisje houdt en ze wil bv wachten tot het huwelijk dat dit eigenlijk geen enkel probleem moet zijn. Betekenisloze sex met een of ander sletje kan heel aangenaam zijn maar je hebt het niet echt nodig. Voor mij een beetje hetzelfde verhaal als met cocaine, ik heb er opzich wel zin in maar ik ben nou eenmaal zo lui dat ik het niet kan opbrengen al die moeite ervoor te doen. Hoeren heb ik geen ervaring mee maar het idee dat je ze gewoon voor het uitkiezen heb lijkt mij wel wat. Heb ik weer gebruikt? Ik hoor het je denken. Ik heb een beetje maroc gerookt ja, is wel lekkere shit. Rook normaal nooit hash. Het effect blijf ik minder vinden dan wiet maar ik word er wel lekker spraakzaam van zoals je ziet terwijl ik met wiet vaak juist helemaal dichtklap.
EDIT: Ik dacht dat ik er niet op geantwoord had

Ik zeit ene scheve gast kweet