PRODIGY

hannus

Bewuste gebruiker
ik heb geen idee, maar moet en zal er bij zijn.
al moet ik iemand met een kaartje voor de deur een klap in ze nek geven :P

OMG! Hier heb ik zo lang opgewacht.. kan niet w8en tot de voorverkoop.. en natuurlijk het concert!!!! in de melkwegn og weL!! aaah! :grin: :openmouth:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
inderdaad, balen dat het op woensdag is, maar misschien dat hierdoor de kaartjes minder snel zijn uitverkocht,

MOET KAARJTE!!

3970

Wijs gebruiker
Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas :(

Gemini

Badass junkie
Wie weet ga ik ook wel.. Ik heb ze in 2006 (geloof ik, kan ook 2005 geweest zijn) op Lowlands gezien en dat was echt heel erg gaaf! Even kijken of ik mensen kan vinden die meewillen en dan ben ik ook wel present.

drain bamage

Badass junkie
3970 zei:
Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas :(

ahum?
ik heb al wel nieuwe shit van ze gehoord en dat klinkt ook niet verkeerd hoor :rock:

3970

Wijs gebruiker
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!

tomz0r

Badass junkie
Ze hebben echt speciale muziek, en dat mag ik wel, Bij muziek vind ik orginaltiteit echt super belangrijk. Orgineel is niet nageaapt, en dus met emotie :)

hodgepodge

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!
Je mag de muziek natuurlijk minder vinden, maar mainstream en commercieel zegt maar weinig over het geluid wat je hoort. Een nummer is mooi of niet, of het nou commercieel is of wat dan ook maakt me dan geen zak uit.
Fat of the land vond ik de 1 van de vetste cd's uit de 90's.
Smack my bitch up is echt meesterlijk, die beat :hearteyes: .

drain bamage

Badass junkie
^uhu

fat of the land is nog steeds 1 van de vetste platen ooit imo. lekker muziekje voor in de auto :rock:
wist je trouwens dat firestarter, en dit heeft rtl nieuws onderzocht, voor meer adrenaline in je bloed zorgt en dat je daardoor harder zou gaan rijden :P

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik baal echt zó erg dat het op woensdag is. Kan dus niet komen i.v.m. school. Naja het was me waarschijnlijk toch niet gelukt om een kaartje te bemachtigen aangezien het in 5 minuten wel uitverkocht zal zijn :grin: .

Funky Monkey

Badass junkie
Ja echt tering snel. Wij waren met 5 man aan het wachten en liepen uiteindelijk weg met 2 kaartjes. Als het goed is krijgen ik en een vriendin die :mrgreen:

Edit: Of misschien ook niet, kjenker zooi :confused:

drain bamage

Badass junkie
ik heb 6 kaartjes waarvan die medewerkster, ja het was een vrouw, me er 2 gratis heeft meegegeven! Ik lig helemaal stuk te gaan :tearsofjoy:
Iemand een kaartje nodig?
200 't stuk :tearsofjoy:

hannus

Bewuste gebruiker
het scheelt me 2 vrije dagen en een boel cente maar god wat baal ik dat ik geen kaartje heb :P

Bovenaan