saabjeaapje31
Experimenterende gebruiker
Hallo ik ben 31 en gebruik sinds een half jaar vaak xtc. Eigenlijk te vaak. Het begon met 1x p maand maar dat werd al gauw wekelijks. Nu heb ik t afgelopen weekend 2 dagen achter elkaar gebruikt. Maar nu heb ik dus een probleem. Ik heb een psychiatrisch verleden en slik antidepressiva al zo n 12 jaar . Altijd als ik xtc gebruik laat ik die dag mn aantidepressiva weg. Maar heb dus het volgende; als ik xtc gebruik heb ik een soort van controleangst. Ik durf mezelf niet helemaal over te geven ad xtc. Ik heb dus een depressieve stoornis en slik ds antideppressiva. Ik krijg wel een lekker los gevoel maar dat gevoel van hemelse extase zoals sommigen weleens bescgrijven dat heb ik niet. Ik denk dat ik een soort controle hou en die wil ik niet verliezen weet niet wat er dan gebeurt en ga ik misschien rare dingen doen? Het speelt natuurlijk wel mee dat ik antideppressiva gebruik. Maar toch heb ik het gevoel dat die angst om me helemsaal over te geven ad xtc diep van binnen zit in mij en ik wou dat ik die controle weg kon krijge. Maar dat lukt dus niet hoeveel ik oik gebruik. Hebben hier meer mensen last van ? Graag ervaringen en/ of reacties. Gr