Praktische vragen...

Blackout

Belezen gebruiker
Dag lieve mensen...

Ben al een veelvuldig paddo gebruiker, maar morgen word de eerste keer LSD. Ik heb hier heerlijke Maya's liggen en ga morgen met mijn vriendinnetje het ervaren.

Het plan is om die shit rond 12 uur 's middags in te nemen. Mijn vriendin had aan jullie de vraag of het de volgende nog te zien is aan je. Ze moet dan namelijk werken.

Mijn vriendin heeft ook niet echt ervaring met drugs en trippen, en ik vraag me af of ze het kan handelen? Ze heeft 1x geblowed met mij...jaren geleden...en dat ging goed...maar hoe zou ze hier op reageren.

Stel dat ze bad gaat....zijn er stoppers? is er een escape? Het plan is wel om gewoon lekker bij mij thuis te chillen, en lekker met elkaar de trip te beleven...

Over mijzelf maak ik geen zorgen, maar over mijn vriendinnetje een beetje....wat zeggen jullie....

Thanks!

PS:....nog een laatste vraagje...zegeltje gewoon uurtje in je bek houden? Of korter? Er staat namelijk altijd....tot je tript...maar dat kan toch wel een urutje duren??

Blackout

Belezen gebruiker
Al gedaan, maar wil graag even een persoonlijke mening op mijn verhaal, en geen link naar een ander verhaal :wink: Thanks

teebo

Bewuste gebruiker
dat werken zal wel lukken, maar je bent wel redelijk melow de volgende dag, een dagje nietsdoen is toch aan te raden. neem het zeker niet na 12u aangezien het rap 12 u of meer kan duren tegen dat je kan slapen. als je niet teveel neemt komt het wel goed maar het blijft wel intensief trippen. er zullen leuke momenten zijn maar ook momenten dat je wilt dat het gedaan is.
zorg voor appelsienen mmm

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de dag erop gaan werken na de inname van lsd is stom ...

je moet de dag erna lekker vrij nemen.

Das veel fijner.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Iniedergeval kan een trip zo meer dan 12 uur duren; voor dat echt alle naeffecten ook weg zijn is het geen uiteindelijk om over die tijd heen te gaan. Dus de kans bestaat dat je wel wat later zult gaan moeten slapen, omdat slapen op LSD bst moeilijk is.
Het werken zal wel lukken en ze zien het niet aan je, je zal hoogstens een beetje moe/suffig zijn. Maar dat valt wel mee, lsd geeft gelukkig geen kater.
Als je vriendin het wél wil, dan zal ze zelf vast ook nagedacht hebben ove eventuele moeilijkheden. Ik denk als ze begint met een lage dosis, en dat zodra er iets niet zo leuk is voor haar in de trip er genoeg afleiding is dat dat wel goed zal komen.
Wel is er met LSD een kans dat je huis 'te klein' in de zin van.. dat je zin zal krijgen om ergens heen te gaan. Daarom doe ik het zelf liever 's nachts en niet overdag, zodat áls je dan de straat op gaat het tenminste niet zo druk is.
Zorg dat jullie genoeg te doen hebben; want lsd duurt lang en een trip alleen maar visuals kjiken is vaak onvoldoenend.

Ik den kdat als je vriendin begint met een iets lagere dosis en na een paar uur desnoods wat bij pakt het bij haar wel goed komt. Hoe je wiet handeld zegt toch niet zo veel over LSD; en veel mensen vinden paddo's verwarrender dan LSD (inc. ikzelf) dus zal het geen probleem zijn denk ik.

Veel plezier!

Bengt

Bewuste gebruiker
Je gaat je vriendin die nog nooit getript heeft toch geen maya geven?

Ben je achterlijk ofzo?

Een maya staat bekend als een harde trip, dat kan voor je vriendin wel eens felle gevolgen hebben.

Ik zou haar een kwartje geven...

Pikachu

Wijs gebruiker
Of anders gewoon met paddo's beginnen, als t misgaat dan duurt het ook nog eens fucking lang.

En het kan misgaan omdat je niet weet of ze misschien aanleg heeft ofzo

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat je je vriendin goed kent, zou ze snel in paniek raken als er iets onverwachts gebeurt? Klaagt ze snel over pijn?

Kortom, is ze een watje of kan ze wel tegen een stootje?

Met jou er bij zou dat verschil maken..?

Ik zou sowieso geen hele zegel geven, een halve is prima, een kwart is lullig denk ik want dan trip jij veel langer dan haar..

Blackout

Belezen gebruiker
Je gaat je vriendin die nog nooit getript heeft toch geen maya geven?

Ben je achterlijk ofzo?

Als ik niets anders heb liggen, kan ik moeilijk ffies iets anders nemen he :wink: We gaan ook voor een halve of kwartje inderdaad. Kan je altijd nog bijpakken. Ze KAN paniekken...maar dat is meer als er mensen aan d'r kop zittten te zeuren. Voor de rest is het een hele lieve rustige meid.

Kan vooral niet wachten op de sex :wink: Dat schijnt dan erg goed te zijn, dus ik ben benieuwd :wink:

azgaza

Badass junkie
Blackout zei:
nog 2 vraagjes onbeantwoord :wink:
PS:....nog een laatste vraagje...zegeltje gewoon uurtje in je bek houden? Of korter? Er staat namelijk altijd....tot je tript...maar dat kan toch wel een urutje duren??

Half uur is echt genoeg hoor, ik slik mijn zegel meestal door na een half uur. Soms, als ik geen zin heb in mijn zegel al na een kwartier. Ik zou aanhouden: mínstens een kwartier. Een uur is ook inprincipe prima voor de zekerheid.

blackout zei:
Stel dat ze bad gaat....zijn er stoppers? is er een escape?

Bepaalde kalmeringsmiddelen. Wat ook helpt is iemand gerust stellen; afleiding, licht veranderen, muziek veranderne, als de persoon er behoefte aan heeft vasthouden, zeggen dat het goedkomt. Mocht iemand uit de bad gaan sfeer komen dan ze nog een mooie trip hebben.
Afhankelijk van hoe sterk jullie zegels zijn zou ik haar eerst 1/3e of een halfje geven.

Bovenaan