• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

prachtige trip

n3d

Newbie
Hoi allemaal,

Wie: ik
Wat: Volkswagenn,Crystal,Ketamine,Capsule,Wiet
waar: Bij een vriend

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, waarom ik gelijk een report doe is omdat ik laatst een geweldige trip had en ik hem wou delen nu hij nog vers in mijn hoofd zit.

Ik ben (Denk ik) niet de beste schrijver ofzo dus verwacht er niet teveel van.

Het begon zaterdag avond rond 9 uur ik zou eerst naar beter kom je niet gaan (Hardcore,speedcore,terror feest culemborg).

Maar had geen zin en was utieindelijk maar bij een vriend gaan zitten.

Al snel begon de hardcore door de speakers van die vriend te blazen, Ik kreeg al gelijk zin in een snuifje ofzo.

Niet veel later kwam de eerste drugs tevoor schijn.

Volkswagen (130 mg als ik me niet vergis).

Ik heb zelf 3 kwart genomen omdat ik wist dat dit nog maar het begin was.
Een rustige opbouw nog een beetje op de pc daar en beetje lopen hakken met paar vrienden.
(Op dat moment waren we met zijn 3en).

Ik ben mijn tijdsbesef flink kwijt geraakt op die avond maar ik denk na een uur of anderhalf uur gingen we maar even naar buiten bij een kroegje wat drinken (Geen alcohol natuurlijk).

Weer terug naar binnen gegaan en toen werd er wat crystal op mijn hand gelegt dat ik moest oplikken (Geen crystal meth maar zo noemde hij het) zo'n 10 minuten later sloeg het in en ik begon echt los te komen waardoor ik niet veel later nog wat ketamine naar binnen haalde.

vanaf daar was ik flink van de kaart de muziek ging nog harder niks boeide me nog lekker met zijn 3en losgaan op de hardcore en terror playlist.

ik ben na een tijdje rondjes gaan draaien waardoor ik (natuurlijk) omviel toen ik me ogen opendeed was ik echt weg! het zag er zo raar uit allemaal maar voelde zo heerlijk!

we gingen even naar boven op de computer (waar meer muziek was) en ik besloot een paar glazen water voor iedereen mee te nemen, boven deden we nog een lijntje ketamine.

toen de glazen op waren wou ik het glas vullen wat nog op de grond stond, Althans ik dacht dat hij op de grond stond links van het bed. ik greep ernaar en plop hij was weg, ik was een aantal seconden flink in de war.

Ik dacht Ojah! ik had hem aan de andere kant van het bed neergezet dus ik kijk, en zie dus het glas grijp ernaar en alweer Plop weg glas er lag wat anders (Ik ben even vergeten wat dat was).

Ik flink in de war vragen waar dat glas is en uiteindelijk weer naar beneden gegaan, een of andere capsule genomen geen flauw idee wat het precies was zag eruit als wiet? Maar ach weer naar boven en toen zijn ik en een vriend gingen naar buiten gegaan en die andere bleef nog even binnen zitten, (Die wou niet mee naar buiten ofzo).

Buiten besloten we nog een cola te halen (aangezien alles bij ons thuis op was).

Toen we het kroegje uitliepen kreeg ik hongen en gingen we naar een doner zaak.

Lekker patat gegeten en 2 andere vrienden tegengekomen die we hadden overgehaald om mee te gaan naar ons huis.

daar aangekomen is onze 3e vriend spoorloos verdwenen.

Dus wij in paniek bellen etc, uiteindelijk kregen we hem te pakken. hij was naar huis gegaan omdat hij moe was, Ik een beetje boos omdat ik dat niet vond kunnen aangezien die gast nog meer op had dan mij.

Achjaa, ik liet me avond niet verpesten en ging weer gezellig beneden zitten bij de andere.
Weer een flinke playlist op en daar kwam de drugs alweer. Wiet deze keer.
Wat ik normaal nooit doe aangezien ik de smaak niet super vind en ik een vreselijk droge bek krijg van blowen.

ik ben na een tijdje gaan liggen op de bank en flink gaan genieten van de trip die ik op dat moment had, Afentoe werd er mij iets gevraagt waar ik maar halve antwoorden opgaf (Ik was flink van de kaart).

Na een tijdje gechilled te hebben (Rond 6 uur als ik me niet vergis) zijn de 2 vrienden weggegaan en waren we weer met z'n 2en.

Ik heb nog wat water gedronken en ben gaan slapen samen met die andere vriend.

S'ochtend word ik wakker.. kijk rond zit in een piepklein hokje begin te stressen snap er niks van. blijkt dat ik egwoon op de wc zat, niet bezig ofzo maar gewoon op de wc.

Draaierig liep ik naar buiten en vind die vriend half op en af de bank.

Ik haal 2 glazen water en maak die vriend wakker, de hele dag ben ik nog flink draaierig geweest, lastig concentreren, afentoe lichte hoofdpijn maar toch heel chill.

uper (Naar mijn gevoel) want mijn baas gaf me een compliment dat ik goed had gewerkt.

die dag rond 10 uur s'avonds naar bed gegaan was flink kapot na werken (Al was het maar 4 uurtjes).

Ik moet zeggen dat dit echt de vetste trip was die ik ooit gehad heb!

ik ben meestal niet van het mixen van verschillende drugs, maar dit was echt geweldig,

Vooral toen ik op de bank lag en maar halve antwoorden gaf was geweldig ik voelde me nja echt geen woord zou het kunnen omschrijven!

en vlak na het eerste lijntje ketamine was ook prachtig alles laten gaan geweldig!

Naja, ik wou dit graag even delen met iemand, (Aangezien ik niet wil dat andere mensen in mijn omgeving weten dat ik drugs doe).

Gr, N3d

n3d

Newbie
ja sorry voor het ongemakkelijk lezen, zoals ik al zei ben ik niet veel van een schrijver.. en ook dislectisch!?$%^&*%^& ofzo :grin:

Maarja ik was ook vrij moe toe ik het schreef.

En die capsule wat er nou precies in zat weet ik niet, als ik die vriend zie dan zal ik het nog eens vragen.

Maar de mix van de drugs door elkaar was geniaal in mijn ogen

nu alleen nog leren schrijven haha :)

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Je wist niet eens wat er in de capsule zat...
Weet je hoe vaak ik dat gedaan heb voor ik me besefte dat ik veel zuiniger op mijn lijf moest gaan zijn? Weet je hoe vaak ik ongeteste pillen weggekauwd heb? Hoe vaak ik dacht dat ik speed snoof maar eigenlijk wel beter wist omdat het na drogen keihard werd en naar waspoeder rook?

En dat heb ik me toch echt pas gerealiseerd toen ik een paar keer getript had op LSD.

Niet iedereen heeft het genoegen op jonge leeftijd te begrijpen dat zulke dingen echt niet kunnen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Je wist niet eens wat er in de capsule zat...
Weet je hoe vaak ik dat gedaan heb voor ik me besefte dat ik veel zuiniger op mijn lijf moest gaan zijn? Weet je hoe vaak ik ongeteste pillen weggekauwd heb? Hoe vaak ik dacht dat ik speed snoof maar eigenlijk wel beter wist omdat het na drogen keihard werd en naar waspoeder rook?

En dat heb ik me toch echt pas gerealiseerd toen ik een paar keer getript had op LSD.

Niet iedereen heeft het genoegen op jonge leeftijd te begrijpen dat zulke dingen echt niet kunnen.

Dat hoef je mij niet te vertellen, ik heb ook genoeg gedaan. Maar als niemand daar op reageert blijft hij gewoon zo door doen. Ik wou dat ze mij sommige dingen eerder hadden gezegd. :)

Bovenaan