PPP

toooz

Belezen gebruiker
ik begin binnekort met mijn kweekset indoor, dus alle hulp van gevorderden is welkom,

ik ben van plan om een growtent te bestellen (1,2m x 1,2m x 2m) die hittebestendig is, gaten heeft voor electriciteit en ventelatie systeem,
ziet er best wel een goeie kast uit, voor 400euro,

daarnaast heb ik een lamp van 400watt in gedachten, of is een 600watt beter?!

daarnaast een simpel ventelatie systeem (kennen jullie er één?)

een thermometer voor de temperatuur in het oog te houden (niet lager dan 16° s'nachts,,) :P

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb gelezen dat ik de eerste 2 weeken 16uur licht moet geven en een Wortelstimulator moet toevoegen aan het water,

Vanaf de 3e week 12uur licht geven, en ze Bloeivoeding te geven en eventueel bloeistimulator, en lamp hoogte aan te passen,

en rond de 6e week een week PK13/14 toetevoegen,

Ook moet er veel rekening gehouden worden met de temperatuur enzo,

en vanaf de 7e week stoppen met voeding in het water, en de 8e week geen water meer zodat het thc verhoogt)

en dan zou ik de 9e week al mogen knippen,

Ik ben dus van plan om dit met 4 planten te doen in een grow tent van 1,2m x 1,2m x 2m , een lamp van 400w of 600w, ventelatie systeem en die groei producten toe te voegen in het water zoals hierboven vermeld staat,

Kan dit, in 9weeken tijd en is de methode hierboven juist??

En hoeveel zou dit kosten aan electricteit, zo'n lamp 12 uur aan laten zal wel niet goedkoop zijn, iemand ervaring?

thx

Wacky

Badass junkie
Je weet er meer van dan ik, maar de electrictiteit met 400W kost je ongeveer 7 cent per uur.

toooz

Belezen gebruiker
Hey ik had graag geweten of dit hier boven juist is,

- ik ben van plan om voor een 600w te gaan, deze lamp:
http://www.growshop.be/400w-600w-armatu ... p-146.html

- en deze kweektent:
http://www.growshop.be/homebox-kweektent-p-184.html

- daarnaast koop ik een Wortelstimulator een Bloeistimulator en Bloeivoeding,
en ook PK13/14 voor 3 weeken voor de oogst

- Ik vindt al die elektronishe systeemen best wel moeilijk, daarom dacht ik aan een gewoone Huis Ventilator, die naast de tent te zetten > en er een luchtbuis tegen aan te hangen, zodat de lucht op een simpele manier in de kast komt, met hulp van ductape,huis ventilator en luchtbuis(Kan dit???)

- daarnaast houw ik de temperatuur zelf goed op de hoogte, en geef ik ze zelf water

Dit allemaal met een 600w lamp
Huisventilator/luchtbuis,
Kweek tent van 1,2m x 1,2m x 2m
Voeding

Zou dit lukken in 9 maanden?? Is dit de goeie methode om eerst 2 weeken de planten te laten groeien onder 16uur en in de loop vand e 2e week hem op 12uur te zetten? Met alle nodige voeding natuurlijk ,,,,

Zou dit lukken (met al het materiaal dat ik hierboven heb geschreven)

thx

Bovenaan