Potgrond

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
AF als in AutoFlower? Ik denk dat het wel prima is. Zelf gebruik ik graag Batmix van Plagron, kost zo'n 14,50 voor 50L, o.a. verkrijgbaar bij een growshop

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Misschien is zoiets ook wel te krijgen bij een tuincentrum, maar ik denk dat deze potgrond ook wel goed is, je kan altijd nog bijvoeden als je het idee hebt dat de plant niet genoeg voeding krijgt :)

CuriousExplorer

DF-koning
Misschien is zoiets ook wel te krijgen bij een tuincentrum, maar ik denk dat deze potgrond ook wel goed is, je kan altijd nog bijvoeden als je het idee hebt dat de plant niet genoeg voeding krijgt :)
Kippenmest zou voldoende moeten zijn voor een AF toch? samen met coco's om de aarde wat luchtiger te maken?
heb ik het goed?

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Kippenmest lijkt me prima, luchtige aarde is altijd goed. Ik heb zelf niet echt ervaring met autoflowers (ik neem aan dat je hem buiten laat groeien?) Maar mijn planten in de binnentuin groeien altijd prima (op een fullmix aarde, in mijn geval batmix van Plagron, bevat voeding voor 5/6 weken), zelfs met minimaal bijvoeden. Voldoende water (niet te weinig, niet te veel) en een lekker zonnetje zijn het belangrijkst :)

CuriousExplorer

DF-koning
Kippenmest lijkt me prima, luchtige aarde is altijd goed. Ik heb zelf niet echt ervaring met autoflowers (ik neem aan dat je hem buiten laat groeien?) Maar mijn planten in de binnentuin groeien altijd prima (op een fullmix aarde, in mijn geval batmix van Plagron, bevat voeding voor 5/6 weken), zelfs met minimaal bijvoeden. Voldoende water (niet te weinig, niet te veel) en een lekker zonnetje zijn het belangrijkst :)
Klopt (buitenkweek).
Twijfel tussen pot of volle grond

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Als je de mogelijkheid hebt dan zou ik hem in de volle grond zetten. Een vriend van me woont in het bos, daar zetten we elk jaar een paar buitenplanten neer in de volle grond, die doen het erg goed. Je kan er eventueel wat biotabs bij in de grond/pot stoppen.

Bovenaan