Post je top!

Eve's drop

Badass junkie
Sommige phenos waren mooier dan de andere maar het was zeker een aparte strains met veel kleur Bekijk bijlage 31715Bekijk bijlage 31716Bekijk bijlage 31717Bekijk bijlage 31718

Het is hedendaags zo ontzetten doorontwikkeld dat ze er echt kunstwerken van maken mits het goed gekweekt word.

Enige nadeel is dat de meeste pheno typen zo zijn ontwikkeld dat een tweede generatie niet tot nauwelijks iets opbrengt.

Beetje hetzelfde als de tomatenkwekers bij syngenta en monsanto doen. Zaad uit tomaten van de winkel daar kweek je niet zomaar weer een nieuwe tomatenplant uit met een flinke oogst

Maar dat ze potent zijn en lekker smaken is een feit, al die wietjes 💥

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Het is hedendaags zo ontzetten doorontwikkeld dat ze er echt kunstwerken van maken mits het goed gekweekt word.

Enige nadeel is dat de meeste pheno typen zo zijn ontwikkeld dat een tweede generatie niet tot nauwelijks iets opbrengt.

Beetje hetzelfde als de tomatenkwekers bij syngenta en monsanto doen. Zaad uit tomaten van de winkel daar kweek je niet zomaar weer een nieuwe tomatenplant uit met een flinke oogst

Maar dat ze potent zijn en lekker smaken is een feit, al die wietjes 💥
Ja deze fem zaden F1 zaden zijn gewoon het eind statsion zijn ook niet geschikt om veder mee te kweken als je exht stabiel zaad wil reg zit je al al snel aan f7 f8 zaden dat is een meer jaren project maar dat is niet waar de markt om vraagt tegenwoordig

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Damn wat ziet dit er allemaal aanlokkelijk uit zeg! Niet teveel naar kijken... dan komt er helemaal niets meer terecht van mijn werkdag....

Eve's drop

Badass junkie
Ik heb zat vrienden die dat wel doen en deze was behoorlijk fotogeniek!

En godverdomme lekker ook zeg!

Teeeering he adriaantjee

Eve's drop

Badass junkie
Ik voel me aangesproken. Ik werd vroeger altijd skunk genoemd (hoe zou het komen) en mijn online nickname (hier niet meer) is skunkopaat (waarom zou dat zijn)

skunk rules

Skunk heeft eigenaardige eigenschsappen.

Maar al stop je deze in 5 gripzakjes over elkaar heen dan stink je alsnog een uur in de wind.

Bovenaan