Wow… Glinsterend mooi! 😍
Sommige phenos waren mooier dan de andere maar het was zeker een aparte strains met veel kleur Bekijk bijlage 31715Bekijk bijlage 31716Bekijk bijlage 31717Bekijk bijlage 31718
Ja deze fem zaden F1 zaden zijn gewoon het eind statsion zijn ook niet geschikt om veder mee te kweken als je exht stabiel zaad wil reg zit je al al snel aan f7 f8 zaden dat is een meer jaren project maar dat is niet waar de markt om vraagt tegenwoordigHet is hedendaags zo ontzetten doorontwikkeld dat ze er echt kunstwerken van maken mits het goed gekweekt word.
Enige nadeel is dat de meeste pheno typen zo zijn ontwikkeld dat een tweede generatie niet tot nauwelijks iets opbrengt.
Beetje hetzelfde als de tomatenkwekers bij syngenta en monsanto doen. Zaad uit tomaten van de winkel daar kweek je niet zomaar weer een nieuwe tomatenplant uit met een flinke oogst
Maar dat ze potent zijn en lekker smaken is een feit, al die wietjes 💥
Ik dacht dat jij niet naar shops ging 😮 toepasselijk op een zakje detox
Ik voel me aangesproken. Ik werd vroeger altijd skunk genoemd (hoe zou het komen) en mijn online nickname (hier niet meer) is skunkopaat (waarom zou dat zijn)
Ik voel me aangesproken. Ik werd vroeger altijd skunk genoemd (hoe zou het komen) en mijn online nickname (hier niet meer) is skunkopaat (waarom zou dat zijn)
skunk rules
Liever aan de detox dan vouwen in het washok,Ik dacht dat jij niet naar shops ging 😮 toepasselijk op een zakje detox
Nogsteeds? I can’t even
Bekijk bijlage 31899
Wascinerend. Dude hoe kom je op die shit hahahaJa wascinerend gewoon maat haha,
Maar alle gekheid op een stokkie, ik heb er respect voor hoor.
Bekijk bijlage 31900
Ik stel me echt voor dat het er bij jou thuis zo aan toe gaat als je van die dad jokes maakt 😃
Dat zijn een paar beste vogeltjes 🦆🐓🦅The sounds of nature!
Dat zijn een paar beste vogeltjes 🦆🐓🦅
Liever aan de detox dan vouwen in het washok
Nogsteeds? I can’t even
🤣🤣🤣Ja wascinerend gewoon maat haha,
Was je weer in de krochten van topics aan het zoeken naar komedie
Het washokWas je weer in de krochten van topics aan het zoeken naar komedie![]()