En uiteraard de wiet zo fijn mogelijk gekruimeld.Vigilante zei:VROEGAH
toen ik nog bij elke joint verbetering zag in mijn draaikunsten maakte ik vaak foto's van goed gelukte joints.
Nu zijn ze allemaal supermooi en is de lol er vanaf.
Vigilante zei:Anyone?
DrippTone zei:Vigilante zei:Anyone?
Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.
Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
funky_skunk_junky zei:Mijn schoonmoeder kan dat ook met shaggies inderdaad :P
Ben te gierig om al mn lange vloei eraan te verspillen eerlijk gezegd![]()
DrippTone zei:Vigilante zei:Anyone?
Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.
Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
Isolation zei:
funky_skunk_junky zei:Ja ze had haar hand in het gips zitten laatst en toen heeft ze zichzelf dat aangeleerd :P
Nu word ik toch wel nieuwsgierig of ik dat zou kunnen ghehe :P Misschien dan toch maar is proberen dit weekend..
Beanhead zei:Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.
DAT HAAT IK![]()
![]()
ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer
![]()

op een dag draai je de mooiste jointjesPepTalk zei:DrippTone zei:Vigilante zei:Anyone?
Oeh, uitzondering bevestigd de regel![]()
Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer..
Het feit is alleen dat ik:
-Vrienden heb die het leuk vinden te draaien.
-Ik het zelfpuur uit welke pijp dan ook te roken.
-Ik me niet laat weg pesten!

ja als hij lekker voelt draai je hem strak/stevig dichtfunky_skunk_junky zei:Beanhead zei:Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.
DAT HAAT IK![]()
![]()
ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer
![]()
Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak.![]()
Amaranth zei:Wat Wacky zei.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie doen over een joint draaien? Ik merk vaak dat ik vergeleken met vrienden er vrij lang over doe, geen flauw idee waarom. Ik krijg ze dicht en ze zijn goed genoeg en nooit vies, daar gaat 't mij om.
Dan heb jij een hele mooie pink!Exceptional Insight zei:Haha, jouw duim lijkt op mijn pink.
Zijn pas 3 joints gepost waarvan 2 van mij, dus ik vind dat wij best even stil mogen staan bij onze mooie vingersKoxBox zei:Get a room you two!! Geen plaats voor fetisjen in dit topic! :P
'Oh oh...Lord Herbal zei:Toen ik achttien werd vond een van mijn vrienden zijn vriendin, waar hij de drie maanden daarvoor non-stop was, belangrijker dan mijn verjaardag![]()
![]()
Toen heb ik een grote joint gedraaid om hem te pesten. We zijn met zn drieeen tot de helft gekomen, toen nam ik em mee naar een fesswtje, twintig man stonedXD
Ik ben net het huis uit, dus ik draai er binnenkort weer een. Ik noem het de mijlpaal:P
![]()