Poppers icm kamagra

Hawam1

Newbie
Hallo allemaal,
Ik heb een paar dagen terug voor het eerst poppers gedaan, dit was helaas onder invloed van een halve kamagra pil.. Ik heb nooit de ernst kunnen inschatten van de combinatie van beide middelen omdat ik dacht en mij werd verteld dat het niet zo veel voorstelt en vrij onschuldig is (stom ik weet het). Ik heb (3 dagen) sinds het gebruik, last van milde hoofdpijn en lichthoofdigheid en het lijkt constant aan te houden, voornamelijk bij inspanning. Ik schrik hier best van als ik bijv lees hoe gevaarlijk de combinatie is en vraag mij af of er misschien iemand is die hier wellicht wat meer over weet of wat slimst is om te doen. Ik vind het vervelend om ermee naar de huisarts te gaan, maar als het aanhoudt denk ik wel dat ik er naar moet laten kijken.
Ik hoor graag van jullie!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik leer elke dag bij want dit wist ik niet. Natuurlijk had ik ook nooit deze combi gedaan voordat ik me erover verdiept zou hebben. Maar na een zeer korte onderzoek lijkt dit inderdaad niet een lekker combinatie. Maar in het algemeen niet dusdanig erg dat je je heel veel zorgen moet maken. Deze combi wordt best wel veel gedaan en het grootste gevaar zit hem in plotseling out gaan door heftige bloeddruk verlaging.

Buiten dat ik nooit begrijp wat er zo probleem is met naar de dokter gaan blijft dit natuurlijk altijd het beste advies als je plotseling ergens last van heb. Hoe heb je geslapen afgelopen dagen? hoeveel poppers heb je die keer gehad? Hoe druk maak je je nu? Stress? en zo nog veel meer factoren die nu een rol kunnen spelen... Dus ik zou zeker als het nog even aanhoud even naar de dokter gaan maar als ik zou moeten gokken zou even gezond voedsel en goede nachtrust misschien wel wonderen doen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Weet je ook welke stof er in de poppers zat? Want dat is eigenlijk een verzamelnaam voor amylnitriet, propylnitriet, butylnitriet en ga zo maar door. De eerstgenoemde had je waarschijnlijk niet want die is verboden. Maar sommige andere poppers kunnen voor meer bijwerkingen zorgen.

De hoofdpijn is wel iets om goed in de gaten te houden. Misschien is het een goed idee om even een paracetamol te nemen. Er kan sprake zijn van het omgekeerde effect van kamagra. Dat spul ontspant namelijk je bloedvaten, zodat bloed makkelijker naar de penis kan stromen, waardoor je makkelijker een erectie krijgt. Maar nadien kan je te maken krijgen met het tegenovergestelde effect: samengeknepen bloedvaten. Mogelijk heb je daarom al eventjes hoofdpijn. Een paracetamol kan je een paar dagen nadien wel gewoon redelijk veilig innemen en kan helpen tegen dit effect.

Mocht je na een week nog hoofdpijn hebben dan is er mogelijk iets anders aan de hand.

Laatst bewerkt:

Hawam1

Newbie
Bedankt voor jullie reacties, ik zal even navragen wat er voor stof in zat. Ik heb iets minder dan een halve kamagra pil gebruikt en 1 x een snuif poppers genomen, thats it. Het is nu 4 dagen geleden en de intensiteit is helaas nog steeds hetzelfde dus ik denk ermee naar de dokter te gaan. Hopelijk herstelt dit over tijd, maar aangezien de ernst van de combinatie en het feit dat het niet verbetert maak ik me helaas wel zorgen over lange termijn schade

Rivalrie

Badass junkie
Poppers en kamagra werken beiden op je hart. Dit kan tot problemen leiden.

Zelf heb ik altijd hoofdpijn na kamagra
...

Hawam1

Newbie
Ik gebruik vaker kamagra, maar heb nooit echt last hiervan. Soms heb ik wel last van hoofdpijn de volgende dag maar dan is het meestal rond het middaguur wel weg. Het gaat nu voornamelijk om een combinatie van lichthoofdigheid, af en toe duizelig, en hoofdpijn die niet lijkt weg te gaan (ook niet met paracetamol). Het voelt af en toe alsof ik in een vliegtuig zit en er druk op mijn hoofd komt

Bovenaan