politie

hypersnap

Bewuste gebruiker
Wegens problemen met politie (ivm drugs) gaan ik en soma momenteel niet meer voor een tijdje op DF kunnen komen... Ik heb hier goede tijden beleefd en hou jullie zeker nog op de hoogte greetz from a sad boy of belgium...

azgaza

Badass junkie
Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat ook niet posten om dezelfde redenen.. iniedergeval sterkte met het oplossen van de mysterieuse problemen.

hypersnap

Bewuste gebruiker
Thx allemaal :) Ik denk dat ik niets zal voorhebben maar iemand had me gezegd dat er een blonde kerel met een groene jas ( van de 4 dat er ondervraging hebben ondergaan ben ik de enige met groene jas en blond haar) dat een boete ging krijgen van ongeveer een 4000 €. Op hoop van zege dat dit niet over mij ging. Ze hebben zelfs men gsm niet gecontroleerd dus ik hoop dat het niets is :(

DreamWeaver

Badass junkie
"Ik wens geen verklaring af te leggen". 90% van de veroordelingen word gedaan op basis van bekentenis. Laat ze maar bewijzen dat je een dealer bent, zonder een verklaring met je handtekening eronder word het erg lastig voor ze. Alleen gebruikershoeveelheden in je bezit hebben, en niet over de telefoon over dope praten. Zorg dat andere dingen zoals e-mails e.d. ambigu zijn of niet aan je gelinkt kunnen worden. Verdenken is makkelijk, veroordelen erg lastig.

Bovenaan