Plaswinkels

MIA-1985

Wijs gebruiker
Amsterdam krijgt eerste plaswinkel.
In de Kalverstraat in Amsterdam gaat over drie weken de eerste plaswinkel open. Het is de bedoeling dat er tien tot 15 winkels volgen. Ook wil de initiatiefnemer Europa veroveren.

Het is vaak lastig om even te gaan plassen in een winkelstraat, omdat het vaak niet kan of mag. In de plaswinkel kan niet alleen worden geplast, maar worden ook zaken verkocht als luiers en tampons.

De ondernemer kwam een jaar geleden op het idee voor de plaswinkel toen hij met zijn gezin in Brugge stond en zijn dochter hoge nood had.

© ANP

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wat een bullshit, ze moeten gewoon overal van die zelfreinigende toilethokken neerzetten, zoals in Parijs en Breda en bij Utrecht CS (er zijn er ongetwijfeld meer, maar daar ben ik ze tegengekomen).

MIA-1985

Wijs gebruiker
:grin:

Amsterdam krijgt eerste sekswinkel.
In de Kalverstraat in Amsterdam gaat over drie weken de eerste sekswinkel open. Het is de bedoeling dat er tien tot 15 winkels volgen. Ook wil de initiatiefnemer Europa veroveren.

Het is vaak lastig om even te gaan seksen in een winkelstraat, omdat het vaak niet kan of mag. In de sekswinkel kan niet alleen worden gesekst, maar worden ook zaken verkocht als condooms en tampons.

De ondernemer kwam een jaar geleden op het idee voor de sekswinkel toen hij met zijn gezin in Brugge stond en zijn dochter hoge nood had. :rock:

© ANP

Drientje

DF-koning
Dan is het wel dubieus als hij aan seks denkt als zijn dochter hoge nood had.

Ik stel me nu een vader met een bloedmooie dochter voor die ergens in een winkel straat aan het denken zijn waar ze eens van bil kunnen gaan. :confused:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Je begrijpt het verkeerd.

Hij stond gewoon ergens in een winkelstraat en zijn dochter had zin in sex (wil niet persé zeggen met haar vader). Aangezien er geen gelijkgestemden waren op dat moment, of geen geschikt hotel o.i.d. kon ze niet aan haar trekken komen.
What a shame!

Drientje

DF-koning
Ik bereid dat toch liever voor.

Dan heb ik ook de juiste mensen bij de hand. Stel dat er alleen een zweterige Pool beschikbaar is in de sekswinkel? Zit je dan met je hoge nood.

:(

Drientje

DF-koning
Dan kan ik altijd nog beter de hand aan mezelf slaan.

Ik pleit voor een masturbatie winkel.
Fresh zei:

Amsterdam krijgt eerste masturbatiewinkel.
In de Kalverstraat in Amsterdam gaat over drie weken de eerste masturbatiewinkel open. Het is de bedoeling dat er tien tot 15 winkels volgen. Ook wil de initiatiefnemer Europa veroveren.

Het is vaak lastig om even te masturberen in een winkelstraat, omdat het vaak niet kan of mag. In de masturbatiewinkel kan niet alleen worden gemasturbeerd, maar worden ook zaken verkocht als dildo's en glijmiddel.

De ondernemer kwam een jaar geleden op het idee voor de masturbatiewinkel toen hij met zijn gezin in Brugge stond en zijn dochter hoge nood had. :rock:

© ANP

Aalpoepert

Badass junkie
Drientje zei:
Dan kan ik altijd nog beter de hand aan mezelf slaan.

Ik pleit voor een masturbatie winkel.
Fresh zei:

Amsterdam krijgt eerste masturbatiewinkel.
In de Kalverstraat in Amsterdam gaat over drie weken de eerste masturbatiewinkel open. Het is de bedoeling dat er tien tot 15 winkels volgen. Ook wil de initiatiefnemer Europa veroveren.

Het is vaak lastig om even te masturberen in een winkelstraat, omdat het vaak niet kan of mag. In de masturbatiewinkel kan niet alleen worden gemasturbeerd, maar worden ook zaken verkocht als dildo's en glijmiddel. Én fleshlights!
De ondernemer kwam een jaar geleden op het idee voor de masturbatiewinkel toen hij met zijn gezin in Brugge stond en zijn dochter hoge nood had. :rock:

© ANP

Tripper

Wijs gebruiker
Dione zei:
Drientje zei:
cropp zei:
Waarom pist `ie niet gewoon tegen een portiekje aan?

Mietje
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant he?

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant he?

cropp

Badass junkie
Nog nooit een meisje zien wildplassen?

Die trappetjes 1,5 meter naar beneden, heb je duizenden in amsterdam.

Bovenaan