plassen na wiet

luuuk

Experimenterende gebruiker
nogal genant topic maar ik wil er toch meer over weten:
ik blow nu iets van een jaar af en toe, en heb al 2x een 'ongelukje' gehad.
eerste keer had ik ook nogal wat alcohol op dus ik denk dat het ook daardoor komt.
bovendien voelde ik wel aankomen dat ik heel erg moest, alleen was ik te
relaxed om op tijd de wc te halen.
alleen de 2e keer (laatst dus) zat ik gewoon te blowen en was ik super relaxed
en ineens zei me vriend dat er plas uit me broek liep. :flushed: ik had het dus gewoon zelf
niets eens door! :openmouth: geen alcohol op en vet stoned was ik volgens mij ook niet echt,
wel heel moe van de week.
kent iemand dit? relaxen is fijn maar in je broek pissen is best kut...

Oom Klaas

Badass junkie
Het laat je spieren ontspannen, misschien dat je al niet zo'n sterke hebt daar en dat wiet het nog slapper maakt.

Ik zou er mee naar je huisarts gaan.

psychedelicchick

luuuk zei:
nogal genant topic maar ik wil er toch meer over weten:
ik blow nu iets van een jaar af en toe, en heb al 2x een 'ongelukje' gehad.
eerste keer had ik ook nogal wat alcohol op dus ik denk dat het ook daardoor komt.
bovendien voelde ik wel aankomen dat ik heel erg moest, alleen was ik te
relaxed om op tijd de wc te halen.
alleen de 2e keer (laatst dus) zat ik gewoon te blowen en was ik super relaxed
en ineens zei me vriend dat er plas uit me broek liep. :flushed: ik had het dus gewoon zelf
niets eens door! :openmouth: geen alcohol op en vet stoned was ik volgens mij ook niet echt,
wel heel moe van de week.
kent iemand dit? relaxen is fijn maar in je broek pissen is best kut...

ik ken het wel ofja als ik mega stoned heb krijg ik echt het gevoel alsof ik in me broek hebt geplast haha en moet ik echt 2x kijken of het nou wel zo is of niet want het voelt alsof het wel zo is .. maar het is nog nooit gebeurt :P .. mja wiet is verdovend he .. kan best dat jij je "plasspier" niet goed onder controle hebt dan ofzo .. maybe werken van die oefeningen? ja i know klinkt vet stom mja wie weet werkt het wel :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb het nog nooit voorgehad, alleen tijdens het trippen en ik doe een ballonnetje lachgas, is het eerste dat in men hoofd schiet 'God ik heb mezelf bepist'. Mijn broek voelt dan enorm nat aan en al mijn spiere lijke volledig ontspannen. Maar ik plas voor de zekerheid altijd op voorhand :P Als je voelt dat je moet plassen gewoon direct naar de wc gaan zou ik zeggen, dan overkomt je zoiets niet meer

Irezz

Bewuste gebruiker
Nou, ik heb een vriendin wiens vier kinderen haar onderste spieren ongelooflijk versoepelt hebben.
Ze lacht nogal snel en erg uitbindig, en ongelukjes, tsjah, ze heeft ze echt vaak. Je spieren zullen nu eenmaal niet sterk genoeg zijn. Ga naar een dokter? Zeg desnoods datje bedplast, komt heus wel voor op latere leeftijd en kan je even heus iets aan doen :)

Sterkte! (En iemand die je hiervoor zou uitlachen is je vriendschap of aandacht niet waard yo.)

luuuk

bedankt voor de reacties en tips :) kan me wel voorstellen dat me spieren te slap zijn. alleen wel raar dat ik verder normaal me plas lang kan ophouden en eigelijk nooit last heb van ongelukjes, behalve als ik alcohol gedronken heb maar dat is dan ook als ik echt mega nodig ervan moet plassen.

ik vind het vooral raar en naar dat ik zonder dat ik het doorheb ga plassen. ik ga voortaan wel vaker uit voorzorg naar de wc ja maar als ik gedronken heb is me blaas natuurlijk zo weer vol.

huisarts is ook wel een idee maar ja dat moet geloof ik via me ouders (ik ben 16) en ik heb niet zo zin om ze te vertellen dat ik blow en al helemaal niet dat ik in me broek plas. of met een smoes ofzo...

en mja me vrienden moesten natuurlijk wel hard lachen (zou ik ook doen eigelijk als ik het bij een ander zou zien) en op zo'n moment voelt het natuurlijk erg kut maar gelukkig zijn ze verder erg fijn en begrijpen ze ook wel dat het kut voor me is, er word eigenlijk niet lullig over gedaan verder...

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Vreemd.
Volgens mij ligt dat bijna zeker aan het feit dat die spieren heel erg ontspannen, dat in combi met niet zo sterke spieren zou er wel eens voor kunnen zorgen. In elk geval, je kan deze spieren trainen. Je moet die spieren opspannen die je gebruikt als je wilt stoppen met urineren. Dit doe je 30 seconden lang en dat zo'n 10-30 keer per dag. Het is niet veel moeite, en je kan dat doen op elk moment, geen mens die het ziet.

spacebilly

Belezen gebruiker
vage shit, als ik heel erg knetter ben heb ik juist moeite om de boel te laten lopen. Als het eenmaal loopt gaat het wel. Nuchter nergens last van.

DrugsDealertje

Niet genant hoor, kan de beste gebeuren.
Gewoon wat vaker controleren of je moet pissen, en misschien is pissen voordat je gaat smoken ook wel een goed idee. Na 2 uur is het ong. uitgewerkt bij jou denk ik, dus in die 2 uur zul je het vast wel kunnen ophouden als je te space bent om naar het toilet te gaan.

Grtz

Bovenaan