Planten kweken.

Crop

Newbie
Ik heb zelf op zolder (compleet geisoleerd natuurlijk) ook een aantal planten in potten staan, vanaf Zaadje af opgegroeit :stoned::), er staan 5 lampen op, en heb zelf een afzuiger op een rommelmarkt op de kop getikt om de enorme hitte af te zuigen die van de lampen komt! (heel belangrijk!)(dat ding werkt trouwens rete goed! :openmouth:)

Ik werk gewoon met normale aarde en de plantjes groeien allemaal wel goed :), En het is nog te smoken ook!! :stoned::grin:

maar ik had dus even een vraagje, ik had van een vriend gehoord dat je beter kan kweken als er lucht op de plantjes wordt geblazen, iemand misschien enige idee of dit waar is, en hoe ik dat dan in elkaar moet flanzen

Gertje

Newbie
Hoe het zit met die lucht weet ik niet, maar ik weet wel dat je op moet passen met dit soort praktijken. Steeds vaker rolt de politie dit soort zaakjes op :(. Het blijft leuk speelgoed natuurlijk :wink:.

LotusPro

Newbie
ik geloof inderdaad, ( weet niet zeker :confused: ), dat dat helpt, maar je zou het kunnen maken door een een soort zuigsysteem te maken, dat vanaf buiten frisse lucht haalt, dat door een pvc buis (die je ophangt aan je plafond) laat lopen.
in die pvc buis maak je gaatjes die dan dus frisse lucht over je plantjes waaien :grin:

voila :grin:

LotusPro

Newbie
en dat met de politie valt wel mee, als je het maar voor eigen gebruik houdt, en misshcien voor paar vrienden :beer::stoned:

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Re:

LotusPro zei:
en dat met de politie valt wel mee, als je het maar voor eigen gebruik houdt, en misshcien voor paar vrienden :beer::stoned:

Maar zodra er verlichting op staat, maakt niet uit waarvoor, beschouwd de politie het als commercieel en zul je dus voor de rechter moeten komen. Dus, pas op met de geur en het energieverbruik :wink:

Bovenaan