Pissen

MetaalKonijn

Badass junkie
barry zei:
hehe i kdenk dat gewoonVOL denkt dat je in je balzak knijpt :)
waar ligt je blaas trouwens ? om er in te knijpen

GewoonVOL bedoelt dat hij vindt dat hard op je blaas drukken terwijl je van de kaart bent een zieke bezigheid is.

Vind ik opzich ook wel. :P

xtaz

Wijs gebruiker
Mja, ik 'pis' ook wel veel (te veel) als ik drink.
En vaak komt er meer uit dan er binnen gaat. :rolleyes:

paupie

Bewuste gebruiker
mja dat heb ik ook altijd. Soms sta ik te pissen en dan heb ik echt zoiets van, ik kan net zo goed hier bier drinken want ik blijf heen en weer lopen :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
paupie zei:
mja dat heb ik ook altijd. Soms sta ik te pissen en dan heb ik echt zoiets van, ik kan net zo goed hier bier drinken want ik blijf heen en weer lopen :mrgreen:

whehehe ook wel grappig inderdaad :grin:!

Alcohol vrij drankje :sunglasses:

mercury.31

Experimenterende gebruiker
van bier moet ik idd veel pissen, maar het wordt pas erg als ik met een bong
smaaktabak rook, en bier erbij drink, dan moet ik vet nodig pissen, zo om het kwartier, en dan heb ik ook echt een volle blaas

sjaartrol

Bewuste gebruiker
iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .

en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam

Fishhead07

Wijs gebruiker
haha standaaryt veel zeiken maar als je na gaat ook neit gek want je drinkt ook veel op een avond :wink:

:wave:

als je thuis op doordeweeks avond thuis op de bank zit drink je toch ook geen 12 glazen ofzo :P dus moet je minder vaak plassen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .

en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam

euh ik denk dat het komt omdat alcohol je lichaam uitdroogt (vooral hersenen, denk aan katerkoppijn), dus niet dat "het" eruit moet... :wink:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
AmAlive zei:
Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:

Fietsend Pissen:

1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.

Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.

Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf :wink:

zal het is een keer proberen :beer:

dfssdfde

Badass junkie
ik moet ook veel pissen van bier
een keer dat je niet meer moet pissen terwijl je nog aan het drinken bent, dan weet je zeker dat je een kater gaat hebben :(

angerfist

Newbie
ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitg :beer: maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen

Supervlieg

Wijs gebruiker
angerfist zei:
ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitg :beer: maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
Heerlijk om gewoon je lul uit je broek te hangen en zonder je handen te gebruiken van je afstralen.. :grin:

troebadoer

Bewuste gebruiker
gewoon lekker uitstellen tot de 1e keer, en dan een plaatsje zoeken dichtbij een toilet :beer:

op de mdma had ik geen moeite met pissen? Zodra ik druk voelde liep ik naar de wc en kwam het eruit ( na 5~7 seconde ff persen )

lucky me :grin:

Bovenaan