pillen test

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
Ik heb al een ez test besteld, maar heb toch nog een vraag vooraf.
Moet een pil chemisch/ bitter smaken en ruiken of kan ook een vrijwel geurloze pil mdma bevatten en spacend zijn.
Als een pil kleur afgeeft doet dat dan iets af aan de werking (cq bende in de pil) van de pil of is t simpel t bindmiddel.
Is t mogelijk dat een pil pas na 4 uur begint te werken (in combi met daarvoor wat speed)?

Chris Pontius

Badass junkie
volgens mij ruikt een pil nergens naar
het smaakt idd bitter
kleur weet ik niet
4uur vind ik wel erg lang 2uur is max bij mij (vind ik ook aardig lang)

TrippyShit

Badass junkie
Pillen ruiken nergens naar :rolleyes: Voor ons iig niet.
Smaak zegt niks, zelfs smaaktstoffen zouden erin gegooid kunnen worden.
Als de pil bij de test een zwarte kleur af geeft zit er mdma in. Of er meer in zit weet je niet, ook niet hoeveel.
4uur is heel erg lang. Dat lag aan een volle maag ofzo?

gummyfrog

Hij gebruikt vrijwel dagelijks speed dus mis dat t daar ook aan ligt en hij had een paar maanden niet gebruikt, maar daarvoor wekelijks.
Ik heb een mdma test om te kijken wat erin zit en daarnaast nog een paar tests om te kijken voor speed etc. dus dat kan ik nog wel uitvogelen. Komt morgen binnen dus ben erg benieuwd.
De pillen die we nu hebben ruiken (bijna) niet en ergens in de verte smaakt ie een beetje weeiig, krijg wel dat vieze gevoel van het proeven zeg maar alsof je lichaam zich al voorbereid ofzo :P
Met een paar weekjes is het weer zover na een half jaar niks heavy (keer een herbal dingetje)dus hoop geen rotzooi. Anders kan de jacht weer van voor af aan beginnen.

gummyfrog

Vandaag de mandelin, marquis en mecke test gedaan.
Gaven alle drie aan dat er xtc-achtige stoffen in zaten.
Tijdens t verkleuren geen andere kleuren kunnen bespeuren dan t blauw, zwart, paars.
Gaan t pas over 2 weken ofzo gebruiken, maar weten nu in ieder geval dat er dus xtc in zit.
Pilletje hoeft dus niet te ruiken of erg sterk te smaken.
Vind t nog wel steeds raar dat ze blauw afgeven, maar met een paar weekjes zullen we zien.
t Advies was om er gelijk twee te nemen, maar daar begin ik niet aan.
Ben wel redelijk ervaren, maar niet zo ervaren als de vriend waarvan we ze hebben.
Bovendien gebruikt hij speed en andere middelen doorelkaar heen, dat zal ook wel een beetje afdoen aan t effect.
Jullie horen nog wel of t dan ook beetje lekker :xtc: was of niet.
:wave:

Chris Pontius

Badass junkie
je test trouwens op MDMA niet op XTC :wink:

maar waarom laat je hem niet testen op een test-centrum, dan weet je de exacte hoeveelheid.

Bovenaan