Pillen tegen aantoonbaarheid

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Een kennis van mij krijgt morgen een onverwacht bloedonderzoek, waar zal gezocht worden of er al dan niet drugs aanwezig is. Ik hoorde dat er pillen te verkrijgen zijn die zo'n sporen zouden uitwissen. Mijn vraag was nu, werken zo'n pillen?

Alvast bedankt

pieter-b

Wijs gebruiker
ik heb weleens zon kit gezien...maar das echt grote bs... na een week ofzo is het meeste al niet meer aantoonbaar, en die kit moet je een week lang gebruiken.

waarschijnlijk zoek je bloedzuivering en lever zuivering..

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Dit is de oplossing . Bij de hele kit kan je ook een free urine sample krijgen =P
Wel lache als je ze je betrappen met die rommel =)

pieter-b

Wijs gebruiker
haha ...die kit is geniaal...
synthetische urine was ik al wel tegen gekomen, maar nog geen volledige carnavalsuitrusting dr bij:)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Beter is in een potje pissen voordat je dan iets gebruikt, als je dan een onverwachte test krijgt... heb je in elk geval je eigen pis. En als ze vragen, is deze van jou. kan je zonder te jokken "ja" zeggen

Delirium

Badass junkie
ellington zei:
Hallo,

Een kennis van mij krijgt morgen een onverwacht bloedonderzoek, waar zal gezocht worden of er al dan niet drugs aanwezig is. Ik hoorde dat er pillen te verkrijgen zijn die zo'n sporen zouden uitwissen. Mijn vraag was nu, werken zo'n pillen?

Alvast bedankt

Ja, als je paar uur vantevoren een XTC-pilletje slikt komt alles goed, dat reinigt namelijk je lichaam.

Purple haze

Bewuste gebruiker
NOOB!

:openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
Delirium zei:
ellington zei:
Hallo,

Alvast bedankt

Ja, als je paar uur vantevoren een XTC-pilletje slikt komt alles goed, dat reinigt namelijk je lichaam.
:beer:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Flink zuipen, dat zit je zeker goed, ga je lekker veel van pissen, misschien word je lichaam dan sneller gezuiverd :grin:

Bovenaan