Pillen op lange feesten

Heb wel is gelezen dat het heel slecht is voor je hersenen om bij te nemen op een feest als je pil begint uit te werken. (ik doe dit wel vaker, en heb dan meer het speedy effect...) Maar hoe doen jullie dit dan op feesten die de hele nacht doorgaan? En hoe zit dat met festivals van meerdere dagen?

Fool

Badass junkie
Later beginnen met slikken, andere drugs kiezen, op meerdaagse festivals kun je je drugs per dag afwisselen of dagen nuchter/met alcohol doen? :)

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
voor lange feesten zijn 4FMP en 6APB aan te raden!
6APB nog geen ervaring mee maar hoor er leuke dingen over.
4FMP vind ik helemaal geweldig!
Bij beide niet bijnemen!

R0mmelP0t

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik raad je aan om gewoon iets later te pakken op een lang feest.
Heb een tijdje geleden op een feest al om 21:30u gepakt terwijl het feest pas om 7u afgelopen was en de laatste 2 uur vond ik gewoon niet meer chill.

Tijdens een weekend heb ik gehoord dat het relaxter is om speed te gebruiken, heb zelf nog nooit een weekend gedaan maar ik kan me voorstellen dat twee dagen (of meer) achter elkaar pillen slikken absoluut niet relaxt is.

Misschien dat de ene dag speed en de andere xtc wel een idee is.

Of natuurlijk de ene dag alleen alcohol en de dag erna xtc. Dat is in ieder geval voor je lichaam nog altijd het beste.

:wave:

Maltbie-D

Newbie
Mart94 zei:
Heb een tijdje geleden op een feest al om 21:30u gepakt terwijl het feest pas om 7u afgelopen was en de laatste 2 uur vond ik gewoon niet meer chill.

Hoeveel en wat nam je dan precies om 21:30?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind dat speedy effect op het eind niet zo erg, omdat ik erop voorbereid bent. Drugs werken toch altijd het best/fijnst de eerste paar uurtjes en daarna is het gewoon minder. Ik probeer dan altijd gewoon nog te genieten van wat ik op dat moment voel, ookal is dat niet meer heel verliefd, maar vaak nog wel lekker actief. (:
Inderdaad is later innemen een goede optie. Op festivals heb ik een paar keer 6-apb gebruikt en dat is echt goed bevallen, maar ik zou dat niet snel 's nachts nemen omdat je er echt NIET van slaapt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Maltbie-D zei:
Mart94 zei:

Hoeveel en wat nam je dan precies om 21:30?

Was een halve rode superman, verder gewoon tijdens het feest bijgedoseerd met de andere helft, mdma poeder en speed. Maar het effect duurt mij dan gewoon te lang. Ik voel me dan niet meer lekker aan het eind

mb90

Experimenterende gebruiker
Misschien een beetje late reactie, maargoed :)

Als ik naar een lang feest ga wat van 22:00 tot 7:00 duurt ofzo, dan begin ik meestal gewoon wat later met mijn eerste halfje. Ik pak die meestal pas rond een uur of 0:00. Meestal werkt deze dan tussen 0:30 en 1:00. Vanaf dan doseer ik om de 1,5 tot 2 uur een beetje bij en rond 4:00-4:30 mijn laatste... meestal wordt vanaf 5:30 het love gevoel echt een stuk minder en rond 6:00 begin ik vaak ook wel gewoon moe te worden... Ik zit dan gewoon lekker een beetje na te spacen in de lounge area ofzo, het speedy gevoel wordt dan ook minder. Tegen de tijd dat ik weer thuis ben zijn alle effecten zo goed als weg. Ik voel heel af en toe nog zo'n hele fijne scheut tintels door mijn lichaam, maar dat was het wel :) Ik hoef dan ook pas naar de WC en ik het lukt dan ook zonder moeite :)

Bovenaan