.
Derq zei:MR XTC die pil uit je avatar
klopt het dat die rond augustus 2003 veel genomen werden? omdat ze omgwtf waren?
uiterlijk zegt weinig he![]()
en daarom denk ik wel dat die roze olifantjes veel mdma bevatten Derq zei:uiterlijk zegt weinig he![]()
Drazzic zei:Ja juist, ik heb ook goede blauwe mitchu's gehad, mar er zijn er ook op de markte die veel minder sterk zijn en ook mdma kristallen/poeder verschilt per keer. Dus hier kan je niks concreets over zeggen.
speedsieweepy zei:Elke pil verschilt van elkaar.
gewoon laten testen![]()
Obsessed zei:onderzoeken zou ik zeggen :P
. ik snap ut Jeller zei:maar als je pillen in de zelfde stad tegenkomt met hetzlefde uiterlijk in ene zlefde periode heb je wel veel kans dat het dezelfde pillen zijn![]()
ja, daar ben ik het inderdaad wel mee eens, en waarom niet testen...omdat, dat nogal lang kan duren enzovoorts.....Jeller zei:maar als je pillen in de zelfde stad tegenkomt met hetzlefde uiterlijk in ene zlefde periode heb je wel veel kans dat het dezelfde pillen zijn![]()
DriehoekMG zei:ik had wel gehoord van 3 dubbele mishubitshi's is dat wat ?
of MDMA casules van 400 MG als ik het goed heb
omdat het in belgië niet gaatBal0n zei:Jeller zei:maar als je pillen in de zelfde stad tegenkomt met hetzlefde uiterlijk in ene zlefde periode heb je wel veel kans dat het dezelfde pillen zijn![]()
Die kans bestaat idd, alleen, hoe relevant is die kans? Het is overigens voor je eigen gezondheid, dus waarom toch niet laten testen.
Bollie zei:overlaatst extreem goeie witte duifjes gehad, en van een andere dealer extreem slechte![]()