Ellesdee zei:godver
wat een kuttopic
Ellesdee zei:godver
wat een kuttopic
Lake zei:Common sense is uitgestorven tegenwoordig lijkt het wel..
Pepnoize zei:offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.
Ellesdee zei:Pepnoize zei:offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.
problemen mee?
kotssmurf zei:het is naar mijn denken even makkelijk te zeggen dat we hier zelf het antwoord niet op weten dan een beetje te gaan zagen op de TS. Hier heeft niemand voordeel mee...
Play_bunny zei:kotssmurf zei:het is naar mijn denken even makkelijk te zeggen dat we hier zelf het antwoord niet op weten dan een beetje te gaan zagen op de TS. Hier heeft niemand voordeel mee...
Wie zegt dat men het antwoord niet weet?! Even iets verder na denken dan je neus lang is, is de boodschap eigenlijk.
Ruikt een drugshond drugs? dat wordt er gevraagd. Wat denk je dat het antwoord is! Even iets verder nadenken, en even zoeken op google en in het forum en je vindt je antwoord. Dan hoeft de vraag niet gesteld te worden en die antwoorden waar jij je aan stoort blijven dan ook achterwege.
AnOniem:) zei:Zijn pillen geurloos?, en zouden drugs honde die kunnen vinden?
Greets.
Play_bunny zei:kotssmurf zei:het is naar mijn denken even makkelijk te zeggen dat we hier zelf het antwoord niet op weten dan een beetje te gaan zagen op de TS. Hier heeft niemand voordeel mee...
Wie zegt dat men het antwoord niet weet?! Even iets verder na denken dan je neus lang is, is de boodschap eigenlijk.
Ruikt een drugshond drugs? dat wordt er gevraagd. Wat denk je dat het antwoord is! Even iets verder nadenken, en even zoeken op google en in het forum en je vindt je antwoord. Dan hoeft de vraag niet gesteld te worden en die antwoorden waar jij je aan stoort blijven dan ook achterwege.
982 zei:Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Ellesdee zei:Pepnoize zei:offtopic:
problemen mee?
ja aan mijn reactie te zien welEllesdee zei:Pepnoize zei:offtopic:
problemen mee?

Miss J zei:982 zei:Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Niet te hard he, anders heb je je hele neus vol![]()