Pillen geurloos?

vogel

Bewuste gebruiker
gebruik je neus en vind het antwoord op je vraag
oja neuzen van honden zijn veel gevoeliger als mensenneuzen

Pepnoize

Belezen gebruiker
offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.

kotssmurf

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
Pepnoize zei:
offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.

problemen mee?

Ja! Ik vindt dat pepnoise gelijk heeft.
Ik hang hier nog niet zo lang rond maar toch...
Sommige mensen zitten met een vraag waar ze geen antwoord op kunnen vinden, dan is het vrij lame om gewoon te antwoorden dat dit een kuttopic is...
het is naar mijn denken even makkelijk te zeggen dat we hier zelf het antwoord niet op weten dan een beetje te gaan zagen op de TS. Hier heeft niemand voordeel mee...

Play_bunny

Wijs gebruiker
kotssmurf zei:
het is naar mijn denken even makkelijk te zeggen dat we hier zelf het antwoord niet op weten dan een beetje te gaan zagen op de TS. Hier heeft niemand voordeel mee...

Wie zegt dat men het antwoord niet weet?! Even iets verder na denken dan je neus lang is, is de boodschap eigenlijk.
Ruikt een drugshond drugs? dat wordt er gevraagd. Wat denk je dat het antwoord is! Even iets verder nadenken, en even zoeken op google en in het forum en je vindt je antwoord. Dan hoeft de vraag niet gesteld te worden en die antwoorden waar jij je aan stoort blijven dan ook achterwege.

acidboy

Badass junkie
Er worden ontzettend veel van dit soort nutteloze topics geopend... vandaar.

Ik kan het niet beter verwoorden dan Play_bunny eigenlijk, maargoed, om je nou weer te quoten... :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Play_bunny zei:
kotssmurf zei:

Wie zegt dat men het antwoord niet weet?! Even iets verder na denken dan je neus lang is, is de boodschap eigenlijk.
Ruikt een drugshond drugs? dat wordt er gevraagd. Wat denk je dat het antwoord is! Even iets verder nadenken, en even zoeken op google en in het forum en je vindt je antwoord. Dan hoeft de vraag niet gesteld te worden en die antwoorden waar jij je aan stoort blijven dan ook achterwege.

Ik quote play_bunny stiekem toch.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
AnOniem:) zei:
Zijn pillen geurloos?, en zouden drugs honde die kunnen vinden?

Greets.

Drugshonden kunnen ze ruiken. Zelf zal je het meestal niet ruiken, hoewel ik al pillen heb gehad die de typische zoete MDMA geur hadden...

Ellesdee

Badass junkie
Play_bunny zei:
kotssmurf zei:

:grin: dat dus
ben t volledig met play bunny eens

jongen, waarom denk je dat we zo reageren?
het antwoord op deze vraag was gewoon met de zoekfunctie te vinden :wink:

Bovenaan