Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een keer met een jongen tijdens wiskunde Big Baby Pop poeder gesnoven *dat snoepje in de vorm van een flesje* was opzich wel grappig ben altijd wel in voor dat soort dingen.. maar jeze wat deed dat kenker pijn aan je neus man :P
Anders ga je eens een keer topics OP DE GOEDE PLEK posten. Wat heeft pijnstillers snuiven nou weer met wiet / hasj te maken? Ben je nou echt zo dom? Dit is niet de eerste keer geloof ik..
Anders ga je eens een keer topics OP DE GOEDE PLEK posten. Wat heeft pijnstillers snuiven nou weer met wiet / hasj te maken? Ben je nou echt zo dom? Dit is niet de eerste keer geloof ik..
ik heb een keer met een jongen tijdens wiskunde Big Baby Pop poeder gesnoven *dat snoepje in de vorm van een flesje* was opzich wel grappig ben altijd wel in voor dat soort dingen.. maar jeze wat deed dat kenker pijn aan je neus man :P
tsjah dat dacht ik achteraf ook joh! :P
een kwartier later deed me neus nog pijn!
wel de grootste lol gehad want niemand dacht dat k t ook echt zo doen.. :P
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.