Pijn na ketamine

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken?

(Wel heb ik een overactieve bekkenbodem die ook pijn kan geven)

BraboF

Badass junkie

Had je hier niet al een topic voor?😅

Ricoo

Had je hier niet al een topic voor?😅
Klopt haha maar als er niet wordt gereageerd probeer ik het opnieuw met wat meer tags etc.

Spyro

DF-koning
Kunnen inderdaad je nieren zijn. Heb hier zelf ook last van gehad in extreme mate.

Zulke dingen altijd even door een arts laten bekijken. Ketamine is geen lieverdje voor je blaas en nierstelsel.

Ricoo

Kunnen inderdaad je nieren zijn. Heb hier zelf ook last van gehad in extreme mate.

Zulke dingen altijd even door een arts laten bekijken. Ketamine is geen lieverdje voor je blaas en nierstelsel.
Weet je ook of dit iets extreem schadelijks is als je maximaal 300mg gebruikt? Heb vrienden die 3 gram in een weekend gebruiken en nergens last van hebben.

Ga zeker even naar de huisarts!

Spyro

DF-koning
Weet je ook of dit iets extreem schadelijks is als je maximaal 300mg gebruikt? Heb vrienden die 3 gram in een weekend gebruiken en nergens last van hebben.

Ga zeker even naar de huisarts!
Er zijn mensen die amper snuiven en blaas problemen krijgen… Daarentegen heb je ook genoeg mensen die grammen per dag snuiven en nergens last van hebben.

Het is hoe dan ook een klap voor je nieren. 300 mg is best wag voor ze om te verwerken.

Probeer veel groene thee en water te drinken om alles door te spoelen.

Een kruik tegen je rug is ook enorm fijn tegen die pijn! Wees voorzichtig. 😘

Bovenaan