pijn bij snuiven?

snyerz

Newbie
Beste mensen!

Ik heb een vraagje: heb paar dagen geleden in een café zakje gevonden met wat na onderzoek coke bleek te zijn... Heb al paar keer coke gesnoven, maar van deze krijg ik echt pijn in mn neus, bijna zo erg als met pep

weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen? De coke plakt ook wel wat, maar het kan toch ni liggen aan de vochtigheid van de coke ofzo?

alvast bedankt voor de hulp!

acidboy

Badass junkie
Volgens mij begrijp je het dan niet goed, heeft ie het eerst laten onderzoeken voordat ie er van is gaan nakken.
Anders begrijp ik het weer niet goed en is de topicstarter echt de grootste rund die ik ken.
Geen idee waarom het pijn heeft gedaan though, misschien versneden met troep, gewoon kutcoke? ik heb het in ieder geval nog nooit gehad.

BADJASMAN

Belezen gebruiker
Goede coke moet meteen verdovend werken,
dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen.
Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me.
Zat er niet toevallig glas tussen ?

acidboy

Badass junkie
BADJASMAN zei:

Goede coke verdooft niet direct, duurt even (5 minuten ofzo). Veel versnijdingsmiddelen verdoven direct, om de 'echtheid' van de coke te waarborgen. Maar dat is dus tevergeefs.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LOL de topicstarter heeft na een onderzoek geconstateert dat het coke is !

Maar de 'coke' deed wel vreselijk pijn !!

Beste topicstarter, wat is het nou ?

- Wie heeft het onderzocht ?
- Welke methode is daarbij geconstateert ?
- Wat was het % coke ?

Stonie

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er per ongeluk overheen gepist en het toen maar weggegooid.
Verdachte gevonden poeders nooit snuiven.
Vooral niet als ze vochtig zijn. :wave:

ricar

Newbie
kan heel goeie coke zijn
of anders is het zoals een hier al vermelde ' k*tcoke '
heb al geweten bij sommige dat er fijne stukjes glas inzaten

beter vanblijven :wink:

BADJASMAN

Belezen gebruiker
acidboy zei:
BADJASMAN zei:

Goede coke verdooft niet direct, duurt even (5 minuten ofzo). Veel versnijdingsmiddelen verdoven direct, om de 'echtheid' van de coke te waarborgen. Maar dat is dus tevergeefs.

Tenzij er dus glas tussen zit, omdat je het dan meteen in je bloed krijgt, voor een versnelde werking. Voor diehards die hun neus zo graag willen uitmelken. Het is iig erg dom zulke troep te gaan gebruiken, waarom zou je je tot het niveau van een zwerver verlagen? Financiële problemen..?
( Reageer eens Mr topicstarter, heb het idee dat je het onprofessioneel hebt laten testen..)

Bovenaan