• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Philosopher's Stones

Niko

Newbie
Wat: Truffels, Psilocybe Tempanensis
aka Philosopher's Stones
Met wie: M. en Ik
Dosis: 1 portie pp. (10g pp.)

M. en ik hadden deze trip al zo'n beetje een half jaar lang gepland, we hadden wel vroeger paddo's gehad maar ik had toen een slechte trip door een paar josties. Dus we besloten om ff met z'n tweetjes te gaan trippen in een parkje dat vrij afgelegen lag van wegen/huizen, de ideale plek zo'n beetje.

20.00
Eenmaal aangekomen vraten we die dingen op, ze zagen er vreselijk beschimmeld uit maar de smaak viel best mee. Eenmaal naar binnen gewerkt dronken we ff een blikje energy drank en luisterden trance muziek op mijn telefoon afwachten naar wat er nog zou gebeuren.

20.20
M. en ik werden vrolijker, we lagen op onze rug en staarden aandachtig naar de wolken terwijl de muziek er precies bij paste. We voelden ons een beetje raar, maar niet stoned (een beetje het gevoel als wiet begint uit te werken en je tot je verstand begint te komen)

20.45
De kleuren werden feller, de wolken werden mooier, het gras groener ik had een dolsgelukkig gevoel. Nu was ik vrij weg zonder dat ik het goed besefte, toen ik probeerde op te staan om een sjagje te draaien viel ik als een blok om en begon keihard te lachen, M. lachte ook mee en we zaten daar zo zo'n 3 min lang. Het gelach stopte maar ik vergat wat ik wou doen, dus ik reikte ze naar een blikje cola maar ik werd weer afgeleid door M. die met een potlood aan het spelen was.

We lagen daar echt als een stel halvegaren, we hadden geen flauw idee wat er allemaal aan de hand was, maar het boeide ons ook niet al te veel. We hadden dikke lol en dat was het enige dat er toedeed. We begonnen allemaal domme dingen te doen, ik bijvoorbeeld probeerde een deo op mijn hoofd te balanceren terwijl M. nog steeds aandachtig met de potlood aan het spelen was. We kalmeerden een beetje en gingen weer op onze rug liggen luisterend naar Armin van Buuren (dikke aanrader voor jullie paddovreters) Ik sloot mijn ogen het zag een hele nieuwe wereld voor me. Allemaal visuals van vreemde vermvormingen, een beetje het effect van de Windows Media Player visuals als je een nummer aan het beluisteren bent.

Ik werd warm van binnen, dolsgelukkig. Ik wist en weet nog steeds niet wat er aan de hand was maar ik kreeg een goddelijk gevoel van binnen, zoiets had ik nog nooit gevoeld. M. beweert dat het euforie was, wat je van paddo's/truffels kunt krijgen. Een ding weet ik zeker, ik wil dat gevoel terug.

21.00
Ik deed mn ogen weer open, M. lag nog steeds op de grond met z'n ogen dicht, ik was ineens in een creatieve bui, ik wou nieuwe dingen proberen. Dus ik ging van een heuveltje rollen, ik vond het geweldig M. ook dus hij deed het maar ook. We deden dat soort domme dingen zon uur lang.

22.00
Het begon te regenen, onze pret was voorbij (of ze leek het tenminste) we werden een beetje depri van het weer, en vooral slaperig. We gingen ons schuilen onder een paar bomen een stukje verderop, toen ik een paar josties zag die ons zaten uit te lachen. Ik werd heel erg aggressief, gelukkig wist M. me nog te kalmeren voordat ik iets doms zou doen. We liepen een stukje verderop, zodat die flikkers ons niet zagen. De trip werd een stuk minder leuk door het weer en de josties van zonet.

22.45
De wolken verdwenen weer en het stopte met regenen. We begonnen weer te genieten van onze trip. Na 45min vet slaperig een focked up te zijn besloten we dat het best wel zonde is van zo'n mooie dag en we gingen gewoon ff verder pret maken. We aten wat chips, rookten shag, zuipten energie drank en luisterden naar geweldige muziek. Zo'n 2 uur lang zaten we m daar te chillen.

00.45
Het werd helemaal pikzwart voor onze ogen, dus we besloten even M. zijn huissleutels ergens in het gras te gaan zoeken. Het was vrij hopeloos, gezien niks tot ons doordrong. Uiteindelijk had hij zijn sleutels ergens in zijn tas gevonden en liepen we langzaam terug. De terugtocht duurde zo'n 2 uur lang en was helemaal geweldig. Want de lacherige gedeelte was voorbij, maar een heel nieuw gevoel van kalmte en rust drong tot ons door. We deelden onze ervaringen met elkaar van die dag, terwijl we ondertussen ook nog eens een paar keer stopten om te roken.

02,45
We keken nog wat Family Guy en Southpark op Comedy Central en gingen pitten. Ik durf eerlijk te zeggen dat dit mijn allerbeste trip tot nu toe is geweest!

Nu ik dit lees heb ik zin om het ook weer te gaan doen!
Wel heel herkenbaar allemaal, vooral het feit dat je echt geen flauw idee hebt waar je nou allemaal mee bezig bent. Haha dat is leuk! :grin:

Leuk reportje! :)

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
pas geleden nog struffels gegeten, vond ze wat happier dan paddo's, was er ook wat bewuster bij deze keer,kan ook aan de hoeveelheid hebben gelegen hoor. Weet wel alles was 6 uur happy, kleurig en hilarisch :grin: Van paddos ga ik altijd erg diep denken dit was meer speelser :)

maxpayne

Belezen gebruiker
nice report!
Vond zelf in het begin de truffels niet zo heel veel anders dan paddo's maar nu ik er aan terug denk heb ik toch wel het idee dat truffels inderdaad net wat "gezelliger" en "happier" zijn en niet zo duister als paddo's kunnen zijn.

kaasbaas

Badass junkie
Nice! Ik heb laatst ook philosopher's stone gebruikt. Net zoals jij had ik ook een periode van rust na het gesnater in het begin.

Heerlijke trip, geweldige truffels en ze smaken niet eens vies! Ik vind de nasmaak alleen wat minder.

Leuk report :).

Bovenaan