Phenibut

Dude81

Bewuste gebruiker
Hi DF-ers, ik merk dat phenibut steeds lastiger te verkrijgen is in Nl, hebben jullie er ook last van? Er zijn minder aanbieders, wordt duur en minder sterk. Hoef uiteraard de vendors niet te weten, maar vroeg af of jullie dit ook merken... of dat ik niet goed genoeg zoek😊😊

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Klopt hoor dat je t amper meer kan verkrijgen.

Eerst mocht het verkocht worden als supplement. Nu heeft phenibut de status van research chemical gekregen, en verdwijnt het dus bij alle sportpoeders en voedingssupplement aanbieders.

Viel me ook al op dat de prijs echt is gestegen, of ipv poeder een lullig aantal capsules. Denk dat het nog even genieten is en over een paar jaar zal deze 'nieuwe' RC ook wel verboden worden.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wordt tijd dat RC vendors het in de schappen leggen. Er is markt voor dus snap niet helemaal waarom dat niet gebeurd?

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Wordt tijd dat RC vendors het in de schappen leggen. Er is markt voor dus snap niet helemaal waarom dat niet gebeurd?
De inkoop en inkoopprijs. Zowel de volumes als prijs en vergelijking met andere rc's.
Plus, rc's worden veel besteld en snel bijbesteld. Verslaving en gecombineerd met andere rc's maakt ook dat andere rc's veel meer en vaker verkopen. Dan zou je phenibut veel duurder moeten verkopen in veel kleinere afnames, maar met even googlen vind je dan de huidige aanbieders waar je het niet van kan winnen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja precies oke, ik snap hem.
maar met even googlen vind je dan de huidige aanbieders waar je het niet van kan winnen
Op het moment dat het niet meer als supplement verkocht mag worden zou het verplaatsen van de verkoop naar RC vendors dan wel een logische stap zijn? In dat geval hebben RC vendors ineens een monopolie gezien niemand anders het aan mag bieden. En vraag en verslaving aan phenibut is er wel.

Qua wetgeving snap ik het dan ook niet helemaal want bij de huidige site waar ik koop staat ook gewoon 'niet geschikt voor menselijke consumptie'

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Iemand toevallig een idee of je dit kunt combineren met xtc?

Anders ga k het combineren met 3mmc. Echter heb k 3mmc nooit geprobeerd.
Dat kan, maar wat is je beweegreden erachter? Bij MDMA zie ik sowieso geen voordelen, bij 3-MMC misschien een beetje. Als ik jou was zou ik zorgen dat je eerst met beide middelen een aantal losse ervaringen hebt voordat je combineert.

Dat kan, maar wat is je beweegreden erachter? Bij MDMA zie ik sowieso geen voordelen, bij 3-MMC misschien een beetje. Als ik jou was zou ik zorgen dat je eerst met beide middelen een aantal losse ervaringen hebt voordat je combineert.
Ja zeker eerst proberen! Maar ik wil geen combi's gaan proberen die niet oke zijn zeg maar. Dacht wellicht had iemand hier meer info over of ervaring mee.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker

yvn76

Newbie
Ik heb al een tijdje die "Phenibt" capsules van *vendor verwijderd* , zijn deze minder sterk of mindere kwaliteit? Ik gebruik het pas een paar maanden.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Wow
Waarderingen: N3K0

N3K0

Badass junkie
Ik heb al een tijdje die "Phenibt" capsules van *vendor verwijderd* , zijn deze minder sterk of mindere kwaliteit? Ik gebruik het pas een paar maanden.
Het is vast niet de bedoeling om zo sneaky de vendor alsnog te benoemen. Ik zou het voor de zekerheid weg halen..

O.T.
Kheb pheni gekregen van me Mattie maar geen idee wst ik ermee moet met die rommel🤣🤣🤣

Laatst bewerkt door een moderator:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het noemen van vendors is niet toegestaan. Voor deze keer een waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban. Lees de forumregels!

Ik heb gisteren nog nieuwe besteld.
Je mag je een privé bericht sturen.
Ik heb hem getest en het is goed
Het niet mogen noemen van verkooppunten geldt ook voor pb's. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Theundertaker

Experimenterende gebruiker
Als ik google komt er altijd eentje boven water..
Het is gewoon goed en ook 200mg capsules heel handig kan je ook weinig nemen.
En je kan nog ergens pure poeder bestellen 25gram maar dure verzendkosten.
Er zijn er nog 2 in Nederland die het verkopen.

Bovenaan