Nickje
Belezen gebruiker
Ik vindt het leuk vindt te experimenteren met verschillende stofjes maar altijd met (nog) legaal spul. Tot nu toe vooral met RC's geëxperimenteerd, met name entactogenen (5-MAPB, 6APB etc.) en psychedelica (vooral tryptamines zoals 5-Meo-Mipt etc.). Daarnaast combineer ik bijna altijd met wiet. Ik wilde ook wel eens een GHB-achtige ervaring daarom Phenibut geprobeerd. Eerst 500mg als "allergie-test"(ja ik weet 't, zou dan veel te veel zijn maar ik was te lui om een capsule open te breken...), een uur later 2g bijgenomen, dus in totaal 2,5g. Op basis van wat ik gelezen had dacht ik daarmee "safe" te zitten en dat was ook zo. Na ongeveer 4 uur na bijdoseren (ik heb niet op nuchtere maag genomen) licht dronken gevoel, maar ook opgewekt. Niet super energiek, ook niet volkomen verdoofd. Kwam allemaal langzaam en subtiel op. Voelde als een vrolijke, lichte dronkenschap. Ik merkte ook wel wat bovengemiddelde geilheid maar allemaal niet overdreven. Wel prettig. Na een uurtje of 6 een jointje erbij, dat gaf een lekkere synergie, met af een toe een euforische "wave". Niks overweldigends maar wel gewoon heel leuk. In tegenstelling tot wat ik in veel andere trip reports lees heb ik daarna niet 10 uur doorgeslapen om helemaal fris wakker te worden, ik denk dat ik ongeveer 6 à 7 uur slaap heb gehad en ik denk dat je je beter voelt de dag erna als je echt kan uitslapen. Ik was de dagen erna eerder bovengemiddeld vermoeid met af en toe een licht kater gevoel, maar niks dramatisch. Conclusies: doet het denk ik prima in combi met erotiek maar met 2,5g geen overdreven "wow" effect. Volgende x probeer ik net ietsje meer, ik denk 3g. Kan me ook voorstellen dat als je teveel neemt het verdovende de overhand gaat nemen, je zal niet zo snel "out" gaan als met GHB maar of het er leuker van wordt betwijfel ik. Combineren met cannabis vond ik echt lekker. Totale duur van de ervaring en na-effecten waren me iets te lang maar ik denk dat dat sterk verbetert als je in de gelegenheid bent echt goed uit te slapen na gebruik, nu was ik de dagen erna nog steeds een beetje loom en katerig.