Phenibut - 1e indruk

Nickje

Belezen gebruiker
Ik vindt het leuk vindt te experimenteren met verschillende stofjes maar altijd met (nog) legaal spul. Tot nu toe vooral met RC's geëxperimenteerd, met name entactogenen (5-MAPB, 6APB etc.) en psychedelica (vooral tryptamines zoals 5-Meo-Mipt etc.). Daarnaast combineer ik bijna altijd met wiet. Ik wilde ook wel eens een GHB-achtige ervaring daarom Phenibut geprobeerd. Eerst 500mg als "allergie-test"(ja ik weet 't, zou dan veel te veel zijn maar ik was te lui om een capsule open te breken...), een uur later 2g bijgenomen, dus in totaal 2,5g. Op basis van wat ik gelezen had dacht ik daarmee "safe" te zitten en dat was ook zo. Na ongeveer 4 uur na bijdoseren (ik heb niet op nuchtere maag genomen) licht dronken gevoel, maar ook opgewekt. Niet super energiek, ook niet volkomen verdoofd. Kwam allemaal langzaam en subtiel op. Voelde als een vrolijke, lichte dronkenschap. Ik merkte ook wel wat bovengemiddelde geilheid maar allemaal niet overdreven. Wel prettig. Na een uurtje of 6 een jointje erbij, dat gaf een lekkere synergie, met af een toe een euforische "wave". Niks overweldigends maar wel gewoon heel leuk. In tegenstelling tot wat ik in veel andere trip reports lees heb ik daarna niet 10 uur doorgeslapen om helemaal fris wakker te worden, ik denk dat ik ongeveer 6 à 7 uur slaap heb gehad en ik denk dat je je beter voelt de dag erna als je echt kan uitslapen. Ik was de dagen erna eerder bovengemiddeld vermoeid met af en toe een licht kater gevoel, maar niks dramatisch. Conclusies: doet het denk ik prima in combi met erotiek maar met 2,5g geen overdreven "wow" effect. Volgende x probeer ik net ietsje meer, ik denk 3g. Kan me ook voorstellen dat als je teveel neemt het verdovende de overhand gaat nemen, je zal niet zo snel "out" gaan als met GHB maar of het er leuker van wordt betwijfel ik. Combineren met cannabis vond ik echt lekker. Totale duur van de ervaring en na-effecten waren me iets te lang maar ik denk dat dat sterk verbetert als je in de gelegenheid bent echt goed uit te slapen na gebruik, nu was ik de dagen erna nog steeds een beetje loom en katerig.

bossenaar567

Belezen gebruiker
Hallo Nick,

Ik ben een groot liefhebber van Phenibut, Ik hou me wel altijd netjes aan de regel maximaal 2 keer per week te gebruiken, wat in de praktijk voor mij eigenlijk neer komt op maximaal 1 keer per week, en dat raad ik anderen eigenlijk ook ten zeerste aan, je wilt echt niet in de problemen komen met dit spul. Mijn dosering is vrijwel altijd 2g, soms neem ik 1.5, meer vind ik niet perse iets toevoegen.

De volgende keer zou ik het pas nemen als je 2 uur niet gegeten hebt, en dan na ongeveer 2 uur een koffie of redbull te nemen, klein uurtje daarna een lichte maaltijd en dan ben je 24u lang lekker aan het zweven. Het is inderdaad heerlijk te combineren met wiet, en ook een paar biertjes of een (sterker) uppertje kan echt fantastisch zijn.

Geniet er van en doe het rustig aan!

L

Lid 152247

Gast
Ik zou je dosering niet verhogen.maar iddd lege maag en koffiem helpt echt ja het werkt 24 uur(misschien langer) maar dat betekent niet dat het effect zo lan duurt wat @bossenaar567 zegt dus.

Soms hebbje effect na half uur soms 4 uur maar een heleboel voelen, eenmaal effect, c 6 soms 8 uur effect. Medicatie tolerantie..speelt ook mee
Een acceptatie van de tijd en effect.

Vergeet niet dat de verkopers moeten verkopen! ze doen er alles aan dst dit de best drugs ever is..cherry picking m misschien fictief voorbeeld,: als het 24 uur in je lijf zit maken zij ervan dat je 24 uur lang effect heeft.

Mocht je het nog eens proberen. Neem in 1 keer de juiste dosis.geen verwachting.doe gewoon je doen.

Laatste wat ik kan verzinnen? Slechte vendor,?
.
Namen mag je hier niet boven.maar heette het enkel phenibut of was het b pheninut hcl.
Pheninut is vrij stuurbaar. Subtiel als je wilt maar zoiets als trippen je kan het effect stimuleren..goede muziek..zo'n etc.

Hey is te grillig te doseren voor paar uur mrt vrienden. Omdat je gewoon nooit weet wanneer het opkomt maar nuchter is beter. Voor je het weet vermomd de verslaving zich wel in de gezelligheid van en door de groep.

Hoop eren update te lezen.

Ps..baclofen ghb..gaat niet! Samen met ohenibut..laatste wat ik kon verzinnen

Hardcore_frk

Badass junkie
Phenibut is heerlijk.

Ik neem nuchter meestal 2 gram.

Als ik combineer met speed meestal 4 gram. Dan wordt het echt een MDMA-achtig gevoel!

Hardcore_frk

Badass junkie
Hoe lang houdt dat effect aan en is de opkomst wat verspelbaarder
In totaal heb je van 4 gram wel 24 uur plezier!

Meestal neem ik het 's ochtends na het ontbijt (op een vrije weekenddag). Dan duurt het een uur of twee, voordat de warme gloed in je buik begint. Dan wordt ik een uur of acht lang actief, praatgraag en sociaal. Hoe hoger de dosering, hoe dichter dit tegen het manische aan komt. Tegen de avond gaat dit over in een soort nodden. Heerlijk vechten tegen de slaap en die soms ook verliezen. Daarna slaap ik circa 10 tot 12 uur en voel me als herboren als ik wakker wordt!

Daarbij totaal geen kater, afkick of wat dan ook. Enkel een heerlijke afterglow de volgende dag. Ik gebruik dit wel maximaal één of twee maal per week en vaak ook weken niet. Daarbij gebruik ik ook geen GHB (nooit gedaan ook).

bossenaar567

Belezen gebruiker
Het tijdstip waarop je het neemt is eigenlijk onbelangrijk zolang je de mogelijkheid hebt om 2 uur van te voren, en ongeveer 2 uur na het nemen niets te eten.

Oh ja, ook niet totaal onbelangrijk: dit is geen middel waar je een echte 'space' van krijgt zoals bij andere drugs (veel subtieler) zodra je het effect wat beter hebt leren (her)kennen zal je het automatisch ook meer gaan waarderen.

Ik zie het altijd zo: als je weet dat je een leuke dag gaat beleven en je neemt 's ochtends een butje weet je zeker dat het een top dag gaat worden :sunglasses:

Nickje

Belezen gebruiker
Thx voor de feedback allen. Inmiddels (mijn eerste reportje heb ik maandag geschreven maar het gebruik was van een week eerder, ik denk wel even belangrijk om te weten....) heb ik een 2e try gedaan, dit x wel iets hoger gedoseerd op 3,5g, gisteravond rond 18u. Come up (als je dat zo mag noemen...) was weer 3 à 4 uur, dit keer heb ik pas een uur na inname gegeten. Eigenlijk hetzelfde gevoel als de 1e keer, misschien ietsje meer "dronken" maar verschil was vrij subtiel. Bij vlagen verrassend euforisch ook. Later op de avond begon ik wel te knikkebollen en viel zo in slaap, was trouwens niet vervelend. Ik merk wel dat ik de effecten nu nog steeds, en sterker dan de 1e x, voel. Beetje moe gevoel, niet onprettig maar best wel sterk. Dit is meer iets voor het weekend daarom. Ik ben zeker niet van plan dit vaker dan 1x per 2 weken te gaan gebruiken, ik merk wel enige verslavingsgevoeligheid bij dit stofje,je krijgt snel de neiging bij te nemen omdat je je ondanks een "moe" gevoel wel heel lekker voelt, goeie "mood", ook nu nog. Ik wil nu een keer F-Phenibut proberen, come-up en werkingsduur zijn een stuk korter dat is voor recreatief gebruik misschien ook wel beter.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vindt het leuk vindt te experimenteren met verschillende stofjes maar altijd met (nog) legaal spul. Tot nu toe vooral met RC's geëxperimenteerd, met name entactogenen (5-MAPB, 6APB etc.) en psychedelica (vooral tryptamines zoals 5-Meo-Mipt etc.). Daarnaast combineer ik bijna altijd met wiet. Ik wilde ook wel eens een GHB-achtige ervaring daarom Phenibut geprobeerd. Eerst 500mg als "allergie-test"(ja ik weet 't, zou dan veel te veel zijn maar ik was te lui om een capsule open te breken...), een uur later 2g bijgenomen, dus in totaal 2,5g. Op basis van wat ik gelezen had dacht ik daarmee "safe" te zitten en dat was ook zo. Na ongeveer 4 uur na bijdoseren (ik heb niet op nuchtere maag genomen) licht dronken gevoel, maar ook opgewekt. Niet super energiek, ook niet volkomen verdoofd. Kwam allemaal langzaam en subtiel op. Voelde als een vrolijke, lichte dronkenschap. Ik merkte ook wel wat bovengemiddelde geilheid maar allemaal niet overdreven. Wel prettig. Na een uurtje of 6 een jointje erbij, dat gaf een lekkere synergie, met af een toe een euforische "wave". Niks overweldigends maar wel gewoon heel leuk. In tegenstelling tot wat ik in veel andere trip reports lees heb ik daarna niet 10 uur doorgeslapen om helemaal fris wakker te worden, ik denk dat ik ongeveer 6 à 7 uur slaap heb gehad en ik denk dat je je beter voelt de dag erna als je echt kan uitslapen. Ik was de dagen erna eerder bovengemiddeld vermoeid met af en toe een licht kater gevoel, maar niks dramatisch. Conclusies: doet het denk ik prima in combi met erotiek maar met 2,5g geen overdreven "wow" effect. Volgende x probeer ik net ietsje meer, ik denk 3g. Kan me ook voorstellen dat als je teveel neemt het verdovende de overhand gaat nemen, je zal niet zo snel "out" gaan als met GHB maar of het er leuker van wordt betwijfel ik. Combineren met cannabis vond ik echt lekker. Totale duur van de ervaring en na-effecten waren me iets te lang maar ik denk dat dat sterk verbetert als je in de gelegenheid bent echt goed uit te slapen na gebruik, nu was ik de dagen erna nog steeds een beetje loom en katerig.
Naar wat ik heb gelezen kan je wel misselijk worden van doseringen boven de 2 milligram en kun je last krijgen van hoofdpijn. En da's niet zo lekker met die lange werkingsduur van phenibut.

Zelf heb ik het een paar keer geprobeerd op 1,5 tot 2 milligram en daar had ik best een fijne ervaring mee.

Het allerlekkerst was toen ik 's avonds 1,5 milligram had genomen bij het slapen en de volgende ochtend weer 2 milligram erbij met een bak koffie. Dat gaf wel een mooie combinatie van verdoving en ongeremdheid met een energiek gevoel en wat manie.

De dag erna was ik wel de hele dag misselijk van de comedown enzo. Dus dat was weer wat minder.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik nam afgelopen weekend nog 2 gram. Ben naar een feestje gegaan. Ik vind het vrij subtiel, was wel extra vrolijk. Praten ging makkelijker, ook in een andere taal die ik maar gedeeltelijk meester ben.

Moet meestal vrij veel nemen van dit soort drugs dus misschien toch eens wat hoger proberen. Moest bij GHB ook 7ml nemen om er lekker in te zitten. Vind het alleen zo'n gedoe om 2 gram poeder in capsules te stoppen en op te vreten.

Nickje

Belezen gebruiker
Ik nam afgelopen weekend nog 2 gram. Ben naar een feestje gegaan. Ik vind het vrij subtiel, was wel extra vrolijk. Praten ging makkelijker, ook in een andere taal die ik maar gedeeltelijk meester ben.

Moet meestal vrij veel nemen van dit soort drugs dus misschien toch eens wat hoger proberen. Moest bij GHB ook 7ml nemen om er lekker in te zitten. Vind het alleen zo'n gedoe om 2 gram poeder in capsules te stoppen en op te vreten.
Schijnt een omslagpunt te hebben, onder bepaalde dosis bijna ongemerkt vrolijk, wat ongeremder en best energiek (en ik kan me voorstellen dat veel mensen daar de voorkeur aan geven), daarboven wordt het wat meer verdovend. Ik was op zoek naar nét dat omslagpunt omdat het sederende eigenlijk wel leuk vindt maar zonder dat ik "out" wil gaan. Met zowel 2,5 als 3,5 g had ik het idee daar inderdaad in de buurt te zitten hoewel ik na die 3,5 wel wat slaperiger was. Las ook ervaringen van mensen die t zelfs 7 of 8 gram gaan dat lijkt me wel echt teveel....

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Schijnt een omslagpunt te hebben, onder bepaalde dosis bijna ongemerkt vrolijk, wat ongeremder en best energiek (en ik kan me voorstellen dat veel mensen daar de voorkeur aan geven), daarboven wordt het wat meer verdovend. Ik was op zoek naar nét dat omslagpunt omdat het sederende eigenlijk wel leuk vindt maar zonder dat ik "out" wil gaan. Met zowel 2,5 als 3,5 g had ik het idee daar inderdaad in de buurt te zitten hoewel ik na die 3,5 wel wat slaperiger was. Las ook ervaringen van mensen die t zelfs 7 of 8 gram gaan dat lijkt me wel echt teveel....
7 gram, dat is gvd bijna een maaltijd!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Phenibut is heerlijk.

Ik neem nuchter meestal 2 gram.

Als ik combineer met speed meestal 4 gram. Dan wordt het echt een MDMA-achtig gevoel!
4 gram in 1x zonder tolerantie? Wordt je dan niet duizelig en misselijk of verdrukt speed dat gevoel?

Zulke mensen gebruiken dan ook vaker dan 2x per week phenibut.
Tolerantie bouwt zich heel snel op.

Hardcore_frk

Badass junkie
4 gram in 1x zonder tolerantie? Wordt je dan niet duizelig en misselijk of verdrukt speed dat gevoel?

Zulke mensen gebruiken dan ook vaker dan 2x per week phenibut.
Tolerantie bouwt zich heel snel op.
Ja, met 4 gram kun je inderdaad misselijk worden. Maar ik word sowieso niet snel misselijk (ook niet van alcohol). Daarbij zou ik 4 gram ook alleen aanraden, als je daarbij flink aan de speed gaat. Ik heb op deze combinatie echt bizar vette nachten gehad. Echt beter dan MDMA!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja, met 4 gram kun je inderdaad misselijk worden. Maar ik word sowieso niet snel misselijk (ook niet van alcohol). Daarbij zou ik 4 gram ook alleen aanraden, als je daarbij flink aan de speed gaat. Ik heb op deze combinatie echt bizar vette nachten gehad. Echt beter dan MDMA!
Geloof je maar al te goed wanneer je zegt dat het beter is dan mdma, maar vind je phenibut dan echt beter dan ghb?

Nickje

Belezen gebruiker
Gisteren eind v.d. middag opnieuw geprobeerd, 2g dus iets minder, maar dit x op nuchtere maag. Kwam er niet veel sneller in (duurde nog steed 3 à 4 uur) maar ging wel net zo "hard" als op eerdere 2,5 en 3,5g. Ik zou veel meer niet nemen dan lijkt me het verdovende de overhand te krijgen en dut je zo in. Maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Ik vindt de effecten subtiel (is GHB sterker? "zweveriger"?) maar leuk en ik merk i.d.d. dat het heel verleidelijk is om snel weer te gebruiken, dus verslavingsgevoelig, maar ik kan 't in de hand houden. Ik zou het niet vaker dan 1x per 1 à 2 weken doen zeker niet op hogere dosissen. Nog steeds beetje groggy dag erna, dit duurt wel lang bij Phenibut. Niet onprettig en werken gaat prima, maar autorijden en zo lijkt me niet verantwoordt. Ik denk erover on F-Phenibut te gaan proberen vanwege snellere come-up en kortere werkingsduur, lijkt me voor recreatief gebruik handiger. En de combi met een lekker joint is goddelijk. Ik raad dan wel een sativa variant aan want i.c.m. een te relaxende indica val je waarschijnljk sneller in slaap. Slapen is overigens heerlijk op Phenibut maar zorg dat je uit kan slapen om een kater en vaagheid de volgende dag(en) te vermijden.

P.s. iemand toevallig ervaring met andere combo's? Ik ben wel benieuwd, bijv. MDMA/XTC of een andere sero slurper of stimulant erbij...

Nickje

Belezen gebruiker
@Hardcore_frk Wat doet de combi met speed? Iets minder "gejaagd" dan speed alleen? Ik ben zelf niet zo van het overdreven gestimuleerd zijn, ik hou meer van het beetje wause en de "love" feeling van MDMA, maar ben wel benieuwd. Ik zou een upper/stimulant wel proberen in combi als ik zou weten dat het gejaagde/nerveuze er een beetje afgaat maar de happy dopamine rush wel blijft.

L

Lid 152247

Gast
Gisteren eind v.d. middag opnieuw geprobeerd, 2g dus iets minder, maar dit x op nuchtere maag. Kwam er niet veel sneller in (duurde nog steed 3 à 4 uur) maar ging wel net zo "hard" als op eerdere 2,5 en 3,5g. Ik zou veel meer niet nemen dan lijkt me het verdovende de overhand te krijgen en dut je zo in. Maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Ik vindt de effecten subtiel (is GHB sterker? "zweveriger"?) maar leuk en ik merk i.d.d. dat het heel verleidelijk is om snel weer te gebruiken, dus verslavingsgevoelig, maar ik kan 't in de hand houden. Ik zou het niet vaker dan 1x per 1 à 2 weken doen zeker niet op hogere dosissen. Nog steeds beetje groggy dag erna, dit duurt wel lang bij Phenibut. Niet onprettig en werken gaat prima, maar autorijden en zo lijkt me niet verantwoordt. Ik denk erover on F-Phenibut te gaan proberen vanwege snellere come-up en kortere werkingsduur, lijkt me voor recreatief gebruik handiger. En de combi met een lekker joint is goddelijk. Ik raad dan wel een sativa variant aan want i.c.m. een te relaxende indica val je waarschijnljk sneller in slaap. Slapen is overigens heerlijk op Phenibut maar zorg dat je uit kan slapen om een kater en vaagheid de volgende dag(en) te vermijden.

P.s. iemand toevallig ervaring met andere combo's? Ik ben wel benieuwd, bijv. MDMA/XTC of een andere sero slurper of stimulant erbij...
Phenibut valt niet echt te combineren. Downere heffen het happy effect op.
.stims, trips, mdma etx. zijn te dominant.
Misschien ga je een uur te hard..of nog langer maar ik kan me niet iets inbeelden wat de Phenibut versterkt.

Hardcore_frk

Badass junkie
@Hardcore_frk Wat doet de combi met speed? Iets minder "gejaagd" dan speed alleen? Ik ben zelf niet zo van het overdreven gestimuleerd zijn, ik hou meer van het beetje wause en de "love" feeling van MDMA, maar ben wel benieuwd. Ik zou een upper/stimulant wel proberen in combi als ik zou weten dat het gejaagde/nerveuze er een beetje afgaat maar de happy dopamine rush wel blijft.
Ik heb zelf nooit GHB gebruikt, maar als ik het mag geloven is GHB en speed een gouden combinatie. Dat geldt in ieder geval ook voor Phenibut en speed. Het versterkt de positieve effecten van beide stoffen enorm!

Ik vind 2 tot 4 gram Phenibut, gecombineerd met 0,25 tot 0,5 gram speed, echt vergelijkbaar met MDMA. Euforie, rust, gezelligheid, gekkigheid, geilheid. Dus alles wat MDMA ook heeft. Het voelt wel net wat anders, ik denk iets minder waus ofzo, maar daarentegen heb je de volgende dagen ook amper een kater!

Dude81

Bewuste gebruiker

Kan me helemaal vinden in je posts. Heb afgelopen dinsdag voor het eerst 1,5 gr genomen om 18.00 uur op een volle maag. Vond de uitwerking echt een beetje tegenvallen. Subtiel een prima mood, maar wel met de twijfel of het wel door het middel kwam. De dag erna merkte ik overigens wel echt een zweverig gevoel door de dag heen (niet onprettig, maar wel vreemd en anders). Tegen het einde vd middag trok dit weg. Ik heb vanochtend om 08.15 uur 2 gr genomen, ruim een uur na een licht ontbijt. Laat het subtiele nu maar weg😊. Ben lekker thuis aant werk, ben energiek, praatgraag in meetings en voel me goed. Beetje dronken gevoel maar op een goede stuurbare manier. Tis m.i. idd een lekker middel wat ik na vandaag weer ff een weekje laat staan. Heb geen ervaring met G, maar als dat hetzelfde is maar dan sterker.. ga ik er maar niet aan beginnen🙃

Ohja, heb er wel 2 bakkies ☕ bij op.. die combi is prima

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Het tijdstip waarop je het neemt is eigenlijk onbelangrijk zolang je de mogelijkheid hebt om 2 uur van te voren, en ongeveer 2 uur na het nemen niets te eten.
Als ik het neem dan eet ik daarna een banaan of iets en dat is prima maakt niks uit kwa werking.
Het is veel fijner voor je maag.
Zeker als je 3 gram vanndat spul naar binnen slikt.
Het is namelijk best wel heftig voor je maag.
Iet er bij etennis alleen maar een voordeel en zorgt er later ook voor dat je normaal kan eten.
Bij sommige mensen verdwijnd hun trek in eten maar dat komt gewoon door dat hun maag overstuur is door de phenibut.
Dus eet iets kleins erbij..

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Moest bij GHB ook 7ml nemen om er lekker in te zitten.
Dan hebben ze je troep verkocht.
7ml nodig? Dan ga je out!
Zelfs een die hard gebruiker neemt meestal geen 7. Laat je niet zomaar alles aansmeren je giet blijkbaar dus zomaar troep naar binnen zonder te controleren of het goed is...

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dan hebben ze je troep verkocht.
7ml nodig? Dan ga je out!
Zelfs een die hard gebruiker neemt meestal geen 7. Laat je niet zomaar alles aansmeren je giet blijkbaar dus zomaar troep naar binnen zonder te controleren of het goed is...
Of mensen reageren verschillend op middelen.

Natuurlijk is niet alle GHB even sterk, dus het zou best kunnen dat deze wat dunner was. Maar vrienden hadden toch aan 4 a 5 genoeg.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb zelf nooit GHB gebruikt, maar als ik het mag geloven is GHB en speed een gouden combinatie. Dat geldt in ieder geval ook voor Phenibut en speed. Het versterkt de positieve effecten van beide stoffen enorm!

Ik vind 2 tot 4 gram Phenibut, gecombineerd met 0,25 tot 0,5 gram speed, echt vergelijkbaar met MDMA. Euforie, rust, gezelligheid, gekkigheid, geilheid. Dus alles wat MDMA ook heeft. Het voelt wel net wat anders, ik denk iets minder waus ofzo, maar daarentegen heb je de volgende dagen ook amper een kater!
Ik was vooral benieuwd naar phenibut om de fysieke en mentale onrustige en angstige effecten van speed op te vangen. Zou dit ook werken met lagere doseringen phenibut (500mg-1000mg), of ga je dan alleen maar extra stimulatie toevoegen?

Meer mensen die iets kunnen zeggen over speed (/stim) + phenibut combi?

space-kees

Experimenterende gebruiker
Ben zelf 100 kg , mijn grens zit op 2 gram. Minder of 2g geeft energie en een verbeterde focus (wetenschappelijk bewezen dat je cognitieve functies toenemen). Meer word ik alleen maar moe en loom. Na mijn mening is dan dat eerste vele malen prettiger .

space-kees

Experimenterende gebruiker
De combi met amfetamine.
In lagere dosis(onder 2 G) geeft het mij vaak een wat heldere blik, daarboven word ik alleen maar wouzer Bij bijv 4Gram in combii (weinig tot geen torelantie) werd ik toch echt te vraag, geen normaal gesprek kunnen voeren , onbelans, welgezegd niet prettig.

Laatst bewerkt:
Bovenaan