Phenazepam vs zopicline

Cole

Belezen gebruiker
Weet iemand toevallig hoe je op het zicht kan zien of je met zopiclone of phenazepam bezig bent. Heb dit namelijk gekregen en weet verdomd niet welk van de twee het is. Phenaz is vrij actief op lage hoeveelheden duss ik ga er niet zomeer mee experimenteren gezien de onset ? Als niemand een antwoord weet, zalt wel moeten maarjah :grin:

Bij mij zijn zopiclone ronde witte pilletjes met een snede in.
Op de ene helft van de snede staat zoc en op de andere 7.5
Ik woon in Belgie trouwens. Mss dat het elders anders is.

phenazepam geen idee ...

zopiclone is goed om in te slapen of als je enge rare dingen wilt meemaken (zo zal je het de dag erna ervaren). Niks leuk aan. Je kan er ook nachtmerries van krijgen.

sjoerd101

Belezen gebruiker
neem gewoon 0,5 tot 1 mg. Als je hem wel aardig voelt is het phenazepam.. je hebt het beiden in pure vorm ofzo?

Cole

Belezen gebruiker
Het was dus phenazepam. Ingenomen dinsdagavond, geen deftige weegschaal voorhanden. Waarschijnlijk een 5-10 mg ingenomen. Woensdag is me volledig onbekend, ben blijkbaar wel op werk geweest maar heb daar rare dingen liggen doen. Donderdag voelde ik me nog steeds bizar, maar kon ik lichtelijk normaal doen. Vrijdag was bijna alles terug inorde. Maar zelfs zaterdag had ik nog last van evenwichtstoornissen; Direct weggsmeten dat spul,;.

sjoerd101

Belezen gebruiker
je had het niet weg hoeven gooien, je had gewoon beter moeten doseren.. 0,5 tot 1 mg is zegmaar de 'normale' dosis voor phenazepam. en ja, t werkt lang, zo'n 2 dagen. je kan t best als vervanging voor de receptplichtige dure benzo's gebruiken, maar dan moet je t wel goed doen..

Angramar Temenos

Badass junkie
Zonde zeg... Het is net zo'n benzo als bijv. flunitrazepam, dat is ook op 1 mg actief.. 5-10 mg is achterlijk veel zelfs als je een tolerantie van hier tot tokyo hebt.

Bovenaan