Phenazepam versnijden om te doseren

Dopejoo

Experimenterende gebruiker
Ik heb hier phenazepam, en een weegschaal die tot de 0,01 gram nauwkeurig (voor zover ik weet) afweegt. De normale dosering zou tussen de 0,5 en 1,5 mg zitten. Dit verschilt per persoon natuurlijk.
Nou zat ik te denken, als ik dit nou 1 op 100 met poedersuiker(vanwege de houdbaarheid) meng,
kan ik het veiliger afwegen en doseren. Dus 100 mg phenazepam met 9,9 gr poedersuiker.
Hoe krijg ik het egt helemaal goed versneden, dat elke 100 mg van de mix egt prezies even sterk zal zijn kwa dosis?

Kben een noob wat versnijden betreft, en wil het liefst zo veilig mogelijk afwegen.

alvast bedankt

Angramar Temenos

Badass junkie
Lukt niet... Doseer t gewoon met een naald, zo doe ik t met stoffen die 1-5 mg dosissen hebben. Neem een naald (zo eentje die je gebruikt om te naaien), maak die vochtig, doe het punt in je drugs, en lik em af..

klinkt heel amateur, maar je hebt dan altijd tussen de 1-3 mg. Heb wel eens bij een vriend met een 0,001 weegschaaltje getest, eerst met naald zonder drugs en dan met drugs - kwam nooit op meer dan 2 mg extra uit (uitgaand dat t laagje poeder op je naald niet groter is dan een halve cm, bij een dunne kledingnaald.)

Dopejoo

danke voor de tip, maar ik ga capsules maken, en ik heb et liefst elke capsule dezelfde dosering.
Over 4 weken komt mijn 0,001 weegschaal binnen.

En is het op te lossen in water? en dan door poedersuiker(of iets anders) heenmengen om et goed gemengt te krijgen?

Angramar Temenos

Badass junkie
Denk het niet eigenlijk... Je kan het dan nog beter als vloeistof nemen. Of je kan er misschien zegels van maken trouwens... Los het op in alcohol, en druppel het nauwkeurig (met een pipetje) op zegeltjes waar ze ook lsd op zouden doen. 500 microgram per zegel kan best en dat is al een prima dosis.

Ga alleen niet kutten met het poeder zelf zonder 0.001 (of beter) weegschaaltje raad ik aan, want zonder achterlijke tolerantie werk je jezelf al snel in een 30-uur durende coma.

Dopejoo

ik wacht zowiesow op de weegschaal die al bestelt is.

Maar ik heb dus begrepen dat et ONMOGELIJK is om het te versnijden met een ander poeder zoals poedersuiker?
hoe doen ze dat dan met coke?

et lijkt mij dat et egt wel mogelijk is om het goed te mixen/mengen met poedersuiker...

dfssdfde

Badass junkie
Op zich geen slecht plan, maar hoe ga je dan die 1:100 gaan afwegen? Als je dat afgewogen krijgt kan je het net zo goed direct nemen ipv er poedersuiker bij te gooien :)

Edit: ik zou niet weten waarom je het niet kan mengen met een poeder, maar wat ik net ze lijkt me het grootste probleem.

Edit2: als je een manier vindt om het volledig op te lossen in een vloeistof én je kan het zo oplossen dat er in elke ml evenveel zit, is dat nog best een goed plan. Als.
Veiligste is natuurlijk gewoon een weegschaal kopen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Omdat voor coke het geen hol uitmaakt of het ene grammetje 52% of 51,2% is, of er nou 3 mg meer in 1 lijn zit dan de andere. Bij phenazepam is die 3 mg meteen een OD.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Met een mortier en stamper kun je een poeder fatsoenlijk verdunnen. Als je de regels volgt tenminste.

En het oplossen in water is inderdaad ook een goed idee.

Ik raad iedereen af dit spul te gebruiken, veel te gevaarlijk!

Laatst gebruikt met een vriend van me, waar ik al vele experimenten goed mee heb uitgevoerd. Hij had dit spul besteld bij een 'designerdrugs-fabrikant' uit Engeland en die had aangegeven dat een portie van 10mg zou volstaan.

Nou ben ik normaal gesproken van het vooronderzoeken voordat ik uberhaupt iets nieuws gebruikt, maar die avond kwam ik bij hem thuis en had me niet voorbereid, omdat hij me niet van tevoren had ingelicht dat we dit zouden gaan gebruiken. Ik vertrouwde erop dat hij zich wel had voorbereid en ging de uitdaging aan.

Gevolg: Zaterdagavond genomen, dinsdag kwam ik weer bij positieven op het politiebureau. Wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is, heb ik geen herinneringen van. Van zijn broer heb ik moeten horen dat we heel agressief waren, wanneer we 'wakker' waren. De details zal ik je verder besparen, maar van mezelf ben ik nooit agressief! Ik haat geweld en negatieve energie!

Ben in mijn experimentele fase van 10 jaar nog nooit ergens 'bad' op gegaan, maar dit spul vaagt gewoon je complete geweten weg. Ik heb nog een week lang last gehad van de effecten. Ik ben namelijk wel gewoon naar school gegaan. Ik schijn supervrolijk geweest te zijn, maar mijn korte termijngeheugen was nog steeds aangetast, waardoor ik sommige dingen wel 10x vertelde aan dezelfde mensen. Ik kon me dan het vorige gesprek gewoon helemaal niet meer herinneren. Ook mijn evenwichtsorgaan werkte pas na een week weer naar behoren. Met de fiets viel ik bijvoorbeeld de hele tijd om..

Heel angstaanjagend, en raad het dus aan iedereen af!

Fronske

Belezen gebruiker
De ENIGE manier om dit veilig te kunnen nemen is door het op te lossen in propylene glycol.
Je kan nooit een gelijke verdeling bekomen door het te mengen met poedersuiker, al sta je het 3 dagen door elkaar te mengen. De doses zijn zo klein dat een miniem verschil (dat er dus altijd zal zijn bij vaste mengsels) grote gevolgen kan hebben.

Elke mongool die het op een andere manier probeert te doseren verdient de blackout van 4 dagen.

Fronske

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Met een mortier en stamper kun je een poeder fatsoenlijk verdunnen. Als je de regels volgt tenminste.

Dit is echt een idiote post, gevaarlijk zelfs. Phenazepam lost niet eens op in water. Dit is niet een substantie waar je ongefundeerd advies over hoort te geven.

Ondanks de lichtelijk ongenuanceerde uitspraken van Fronske, ben ik het er wel grotendeels mee eens.

Niemand verdient een blackout van 4 dagen, dus als je geen medische achtergrond hebt of dit niet voorgeschreven krijgt, blijf er dan alsjeblieft gewoon vanaf. Zelfs voor ervaren recreanten is het lastig om zo'n lage hoeveelheid te doseren. Er zijn genoeg andere leuke dingen om veilig mee te experimenteren.

Ik herhaal het dus nog maar een keer. Dit is geen spul voor gezellig recreatief gebruik!

Soma

Bewuste gebruiker
Fronske zei:
Sublimo zei:

Dit is echt een idiote post, gevaarlijk zelfs. Phenazepam lost niet eens op in water. Dit is niet een substantie waar je ongefundeerd advies over hoort te geven.

Ik kan alleen maar hopen dat de TS geen experimenten heeft uitgevoerd op basis van die post. Dit spul versnijden met poeder om te doseren is een "recipe for disaster". Als je het uiteindelijk toch wil doen, ga dan voor de liquid measurement methode, maar in godsnaam niet met water. Fronske heeft hiervoor de reden al gegeven.

Als je ergens advies over wil geven, doe dat dan aub NA zelf genoeg research gedaan te hebben!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Soma zei:
Fronske zei:
Sublimo zei:

Ik kan alleen maar hopen dat de TS geen experimenten heeft uitgevoerd op basis van die post. Dit spul versnijden met poeder om te doseren is een "recipe for disaster". Als je het uiteindelijk toch wil doen, ga dan voor de liquid measurement methode, maar in godsnaam niet met water. Fronske heeft hiervoor de reden al gegeven.

Als je ergens advies over wil geven, doe dat dan aub NA zelf genoeg research gedaan te hebben!

Oke, wat betreft de wateroplosbaarheid zat ik ernaast, maar dat kan nog niet zo veel kwaad. Je zou vanzelf zien dat het niet oplost.

En oke, ook moet ik toegeven dat de methode om te verdunnen te gevaarlijk is voor mensen die dat nog nooit gedaan hebben.
Maar ik zie niet echt in waarom het niet op die manier zou gaan, in een apotheek worden stoffen (waarvan de dosis ook maar 1 mg bedraagt bijvoorbeeld) gewoon op die manier verdunt. Daar zijn zelfs speciale verdunningsregels voor.

Maar het kan natuurlijk altijd dat dit een uitzondering is, dus als ik het fout heb, please explain. :)

Soma

Bewuste gebruiker
Je had gelijk dat oplossen in een vloeistof de meest nauwkeurige methode is, maar met phenazepam lukt dat gewoon niet met water :)

Dopejoo

beetje late reactie. maar ik laat phenazepam wel voor wat het is. Leek me een goedkope vervanger voor diazepam en clonazepam.
Maar veiligheid voor alles natuurlijk!!!!

Bedankt voor de reacties .

spacewoman

Ik heb 1 week terug bij en rc supplier van alle stofjes 1gr gehaald,

Synthacaiune,dimethocaine,mdai,2dpmp,en phenazepam

De 1e 2 zijn waardeloos synthacaine maakt je loom en lui thats it.
Maar wilde vanavond dus phenazepam doen gewoon en lijntje..ben ik blij toch dit topic gevonden te hebben!was dus iets van dood geweest?kan niet geloven dat ze dat legaal verkopen als het zo heftig is?
Ik dacht dat het net zo iets is al diazepam gewoon ontspannen..
groetjes

Bovenaan