Peyote chocolade

Eve's drop

Badass junkie
Ik heb van een goede vriend van mij een behoorlijk stuk chocolade gehad met daarin een san pedro concentraat verwerkt. Hij heeft het van een soort van sjamaan ofzo gehad een aantal jaar terug.

Hij heeft het zelf geprobeerd en is gestopt met zuigen van de chocolade nog voordat de echte visuals begonnen maar er al wel een soort van bodyload aanwezig was en zo een aantal uur in een hangmat heeft rondgedobberd

Nou zegt hij zelf dat deze substantie eigenlijk nooit echt zijn kracht verliest en zo dus een aantal jaar houdbaar kan blijven.

Is er hier iemand met de ervaring van het bewaren van mescaline concentraat? De pure chocolade kan in ieder geval al wel heel lang bewaard worden gellukig.

Verder heb ik alleen nog maar zware paddo trips meegemaakt toen die nog gewoon bij de smart/coffeshops te krijgen waren. Altijd heerlijk op gelachen en gespaced. Nooit lsd of dmt waar ik wel erg benieuwd naar ben

रति

Wijs gebruiker
Geen enkel ervaring met peyote.
Ben wel geïnteresseerd in de combi smaak peyote-chocola, vooral ten aanzien van eventuele misselijkheidsverschijnselen. Werkt chocola niet nog meer als een trigger voor overgeven?

Eve's drop

Badass junkie
Ik dacht dat het gevoel van braken vooral komt door de grote hoeveelheden bittere cactus. In dit geval gaat het om een extract en is bij die persoon nooit een gevoel van misselijkheid geweest.

Ook dat kan per persoon verschillen natuurlijk

Xplore

Newbie
Rare titel, zo te lezen is er geen peyote bij betrokken maar alleen san pedro? Zo komt het een beetje over als moonshine verkopen als single malt :wink:.

Eerlijk gezegd klinkt het nogal onwaarschijnlijk, maar mocht het echt om mescaline gaan (bijvoorbeeld uit san pedro cactus) dan kan het prima, dat vervalt niet snel. Mensen worden ook misselijk van zuivere mescaline, dat heeft weinig met de bitterheid van de cactus te maken, maar met de werkzame stof, hoewel die bittere cactussmurrie natuurlijk een extra misselijkheidsfactor toevoegt.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand de moeite neemt om san pedro te kweken/verwerken in chocola en dat zomaar weg te geven, dat is heel veel werk en moeite en ik denk dat iemand dat alleen doet voor mensen die dat op waarde kunnen schatten, anders is het veel makkelijker om wat paddestoelen/RC's/LSD in chocola te verwerken... Maar technisch gezien is het zeker mogelijk.

Eve's drop

Badass junkie
Nou jij lijkt er nogal moeite mee te hebben dat er mensen zijn die elkaar dingen gunnen. Ik vraag hier niet om aan mijn verhaal te twijfelen maar of de mescaline lang bewaard kan blijven. En daarvoor dank

Mijn fout om peyote en san pedro door elkaar te halen en daarvoor mijn excuus.

Edit : het is door iemand uit bolivia gemaakt en vanuit daar meegenomen. Deze persoon heeft daar een x aantal jaar geleefd en die vertrouw ik blindelings op zijn woord. Ikzelf heb er overigens geen ervaring mee maar hij wel degelijk

Laatst bewerkt:

Eve's drop

Badass junkie
20190721_200429.jpg

Dit zouden 2 sterke of 3 redelijke doseringen moeten zijn, ik ga het op 3 augustus mooi proberen in een nijmeegs park ghehe

Laatst bewerkt:
Bovenaan