OK mij manier van pep innemen gaat als volgt.
Je koopt ergens lege capsulehulzen of vitamiene C ( andere) capsules die je leegmaakt. Tip van een lezer: Koop lege hulzen bij smartshop !
Deze vul je met verse pep, je zou er goed aan doen eerst te wegen wat er max in past. Dan kun je alsnog doseren.
Ik ga wel lekker op 0,3 gram in 1 cappie.
Voor de extra gezondheid neem ik er altijd een C'tje en een Multi rakkertje bij.
Neem er flink veel water bij, neem de cappies nooit voor het slapen.
Neem nooit een 2de cappie als je ooit nog is wilt gaan slapen.
Snuif de pep zo min mogelijk want het beschadigt je slijmvliezen.
Smeer de pep niet op je gebit....
Geniet van je pep maar neem met mate !!
Slaap voldoende na en probeer er voedsel in te douwen wat je dan goed smaakt. Als je niet kan slapen probeer in ieder geval te rusten, na een rust pauze en een klein hapje gaat het volgende tukkie al beter.
Peppie
Je koopt ergens lege capsulehulzen of vitamiene C ( andere) capsules die je leegmaakt. Tip van een lezer: Koop lege hulzen bij smartshop !
Deze vul je met verse pep, je zou er goed aan doen eerst te wegen wat er max in past. Dan kun je alsnog doseren.
Ik ga wel lekker op 0,3 gram in 1 cappie.
Voor de extra gezondheid neem ik er altijd een C'tje en een Multi rakkertje bij.
Neem er flink veel water bij, neem de cappies nooit voor het slapen.
Neem nooit een 2de cappie als je ooit nog is wilt gaan slapen.
Snuif de pep zo min mogelijk want het beschadigt je slijmvliezen.
Smeer de pep niet op je gebit....
Geniet van je pep maar neem met mate !!
Slaap voldoende na en probeer er voedsel in te douwen wat je dan goed smaakt. Als je niet kan slapen probeer in ieder geval te rusten, na een rust pauze en een klein hapje gaat het volgende tukkie al beter.
Peppie